Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

rungon vaihdosta???

Aloittaja mr.bobber, 23 heinäkuu 12, 19:56:02

« edellinen - seuraava »

mr.bobber

olisi tarkoitus laittaa tuo buell tekniikka joka nyt sportserin rungossa jäykkään ultiman runkoon, millä perusteella se olisi mahdollista? päteekö 50 + prosentin kantapyörä sääntö? eli yli 50 prossaa vanhasta, siirtyykö identiteetti sitten uuteen runkoon?
se minkä voit tehdä huomenna, tee ylihuomenna

Make

Lainaus käyttäjältä: mr.bobber - 23 heinäkuu 12, 19:56:02
olisi tarkoitus laittaa tuo buell tekniikka joka nyt sportserin rungossa jäykkään ultiman runkoon, millä perusteella se olisi mahdollista? päteekö 50 + prosentin kantapyörä sääntö? eli yli 50 prossaa vanhasta, siirtyykö identiteetti sitten uuteen runkoon?


En ole ihan varma mitä tässä kysyttiin. Moottoripyörän identiteetti säilyy jos pyörästä on 50% tai enemmän alkuperäistä jäljellä.

http://www.mmaf.fi/documents/Prosenttilaskuri.xls
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ma^ko

Kumman papereilla nyt siis mennään, sen Sportyn vai Bulun? Jos Buluun on vaihdettu(ja leimattu) Sportyn runko, niin uusi rungon vaihto ei vie prosentteja, jos taas kyseessä on Sporty johon on jo vaihdettu Bulun kone niin prosentit taitaa runkovaihdossa loppua aika pahasti kesken.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

mr.bobber

sportyä ei ole vielä leimattu bulun koneelle...syykin löytyy toisesta topicistani
se minkä voit tehdä huomenna, tee ylihuomenna

ma^ko

Eli Sportyn papereilla on ja kone jo kokonaisuudessaan vaihdettu... moottori apulaitteineen 28% ja runko 28% ja takahaarukka 8% et aika vähän jää kanta-Sportyä tuossa yhtälössä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

mr.bobber

no pitää kokeilla kuitenkin =)
se minkä voit tehdä huomenna, tee ylihuomenna