Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jälleen kerran tien vieressä!

Aloittaja Psycholasse, 18 heinäkuu 12, 23:19:01

« edellinen - seuraava »

zeikki

Zygestä hävisi sähköt kesken lenksun ja nautiskelu vaihtui käsien likaamisen jälkeen 3km työntölenkiksi. Syyksi paljastui Dynatekin puola, josta ensiön vastus oli muuttunut 5 ohmista 4M ohmiin. Puola on 2v vanha. Mikä hajoittaa puolan? Tärinä?

Titus

Onko jäänyt montakin kertaa sytytysvirta päälle ajon jälkeen ? Näitä nähnyt . Jos tärinä aiheuttaisi niin eihän yksikään hd kulkisi...

Kapteeni sika

Hurleyn ekoissa (sovelis ny ainakin) elektruunisissa sytkissä oli toiminto että jos ei painanut tarttinappia 5 sekunnin sisällä virtojen päälle laiton jälkeen niin piti käyttää uudestaan virrat pois ja päälle. Katkas siis sytkävirran automaagisesti.

Titus

Tuota en tiennytkään . Aina täältä oppii jotain uutta. Toisaalta en ole ikinä joutunut alkuperäisen järjettömän sytytykseen kanssa kamppailemaan . 2 vuotta dynatekin puolalle melko lyhyt ikä . Varsinkin jos mennyt jo useampi kappale .   Omat vaihdoin kesällä oli kyllä jo ainakin 9v . Täyttäneet.  Kyllä nekin jo lähes oikosulussa olivat .

Kapteeni sika

Tarkistin ja korjataan sen verran että se oli early -80 - 81 ja aika oli 4 sec.

Dynatecin puola on mullakin, ollut ehkä viitisen vuotta.

zeikki

Lainaus käyttäjältä: Titus - 06 syyskuu 16, 09:14:03
Onko jäänyt montakin kertaa sytytysvirta päälle ajon jälkeen ? Näitä nähnyt . Jos tärinä aiheuttaisi niin eihän yksikään hd kulkisi...

En ole jättänyt sähköjä päälle, kun virtalukko on ainoa kytkin, mistä virrat katkeaa ja avaimen kanssa on on nipussa kaikki muut nyklat. Olisikohan se kuuluisa maanantaikappale...

eeko

Aamulla oli parkkihallissa tilaa.  ;D
-eeko

johannes

Osaisko joku kertoa lonkalta missä vois olla vika pyörä alko röpöttää ihan helvetisti, tai siis silleen nykimään. Sai aina jonku muutama km kuljettua mut sit sammu aina väkisin.

Reilu sadan km:n päähän jäin nyt kotona 10-tien varteen. Onneks kännykässä 60% akkua ja aski tupakkia. Tästä olis forssan autokeitaalle ollut vajaa 30 km minne olis ollu kivempi jäädä :D

Edit. Käymään lähtee ihan normisti aina siis.

Smokie

Ettei olis bensan saannissa vikaa? Vaikka se onkin ällöttävää touhua puhalla bensaletkuun vastavirtaan ja koita seuraava pätkä tankin korkki löysällä.

Osanottoni mutta oot vähän kaukana....

johannes

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 11 syyskuu 16, 18:09:01
Ettei olis bensan saannissa vikaa? Vaikka se onkin ällöttävää touhua puhalla bensaletkuun vastavirtaan ja koita seuraava pätkä tankin korkki löysällä.

Osanottoni mutta oot vähän kaukana....

Juu bensansaantia mäkin veikkaan, että joku roska tms. Tyhjäkäynnillä kyl pysyy mut jos sen verran sitten virtaa. Kaveri lähti pakulla hakee tosta puolentoistatunnin päästä. Elikkä varmaan 20 min ni täällä.

Siviilimaija pysähty tohon toiselle puolelle tietä ja toinen kävi kusella. Kumma kun eivät tulleet pidättämään kun pötköttelin.

Varmaan joku ratsia tässä jossain ollu ku meni kans pari poliisimopoa ja yks henkilömalli ohi.

SOHVELI-76

Just tätä (kin)  teki mulla Kingissä alipainehana. Läpinäkyvä letku paljastaa ja kympin tarvikehana pelastaa. Voihan sen alipainekalvon tosin poistaakin siitä orggiksesta..
0405691644

johannes

Lainaus käyttäjältä: SOHVELI-76 - 11 syyskuu 16, 23:09:24
Just tätä (kin)  teki mulla Kingissä alipainehana. Läpinäkyvä letku paljastaa ja kympin tarvikehana pelastaa. Voihan sen alipainekalvon tosin poistaakin siitä orggiksesta..

Tätä eräs kanssa ehdotti. Mutta mielestäni mulla ei ole edes alipainehanaa? Miten näen sen? Eikö siinä kuuluisi olla se extra-letku jossai?

SOHVELI-76

Google näyttäis ihan fotonkin mutt alipainehanassa on semmonen pieni takakansi ehkä 3x3 cm ja tietty lähtee ohut letku imusarjaan.
Se läpinäkyvä letku ei kyllä pahaa tee muutenkaan=jatkossa
0405691644

johannes

Lainaus käyttäjältä: SOHVELI-76 - 12 syyskuu 16, 10:54:01
Google näyttäis ihan fotonkin mutt alipainehanassa on semmonen pieni takakansi ehkä 3x3 cm ja tietty lähtee ohut letku imusarjaan.
Se läpinäkyvä letku ei kyllä pahaa tee muutenkaan=jatkossa

Juu ja mulla ei alipainehanaa ole.

Down

Mulla teki pärrä ihan tuota samaa, kun tankki läheni tyhjää. Päätti jostain syystä vasta siinä vaiheessa töräyttää paskat tankinpohjalta suodattimeen. Mulla tankki -> suodatin -> bensapumppu setuppi. Lähti aina stögäämisen jälkeen käyntiin, mutta ei montaa kilsaa kulkenut ennenkuin taas sammui.