Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jälleen kerran tien vieressä!

Aloittaja Psycholasse, 18 heinäkuu 12, 23:19:01

« edellinen - seuraava »

FXD

Tänään oli mun vuoro laskea liikennettä moottoritien sivussa :(
Vauhtia about 140 ja takanullista ilmat karkuun, rodeoratsastusta siitä sitten tien sivuun ja mopo jalalle ja ihmettelemään mitäs oikeen kävi. No rengas tyhjä eikä venttiiliä näkyny missään. No, soitto kaverille että viittiks tulla kärrin kanssa hakemaan. Tunnin päästä mopo oli kärrissä ja matkalla kotitalliin.
Siinä odotellessa kyytiä soittelin toiselle kaverille joka oli aiemmin päivällä pyöräyttäny uudet renkaat vanteille että olisko uutta sisäkumia ja innostusta vaihtaa se, vielä tänä iltana kun huomenna olis menoa..
Homma järjestyi ja menin kaverin pajalle lähempänä kymmentä illalla :P ja otettiin rengas pois vanteelta. Sisäkumista venttiili poikki, muuten ehjä, ei reiän reikää :o. No ei kun uutta venttiiliä renkaaseen ja takasin vanteelle.
Nyt olis rengas tallin nurkassa ja odottelee että laittais sen pyörään kiinni, mutta jäin ihmettelemään sitä katkennutta venttiiliä. Syy saattoi löytyä: takarenkaan/vetoremmin kiristyspultti oli samalta puolelta kuin venttiili, hävinnyt jonnekin tielle, ja villi veikkaus että on irrotessaan osunut sitten tuohon venttiiliin ja katkaissut sen ::).

Siinä tien sivussa odotellessa meni jokunen pyörä siitä ohi, komeasti morjestaen. Sinänsä ymärrettävää kun kyseessä oli moottoritie. Ja olihan kyytikin jo tulossa...
M-B vikakoodien lukemisia/nollaamisia Kouvolan alueella

jyrggä

Olin tänään 5km ennen hämeenlinnaa motarin varressa pannun kans bensaa odottelemassa.. Vajaan tunnin siinä kerkesin kykkiä, prätkiä laskin menneen siinä ajassa 34kpl. Kättä siellä nosteltiin, normaali paikkahan se on picknickiä saatana viettää ja chillailla ojan penkalla istuksien. Yks sentään pysähtyi, prätkäkyttä. Onneks mulla on brotherhoodit näköjään kunnos edes sen kans!
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

masala

Mulle kävi tänään vastaava treen peltsulla, siis löpö loppu lättiksestä. Siinä kevytväylällä huljuttelin ja kallistelin josko ois saanu viä vähä linkerttiä ruokittuu ja ei ku sotkemaan, täs vaihees iloisesti vikuttelevia motoristeja huristeli ohi joku 5. Hyvä ettei näytetty peukkua ylös. Vaikka ohase leuhkaa sotkee lättäpäätä kevytväylällä ni ei kai sitä jumalauta kukaan huvikseen tee!? Tai mistä mää tiän...
"Jäitä ammeeseen Jepson, herra kylpee pian"

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 04 elokuu 12, 23:47:59
Olin tänään 5km ennen hämeenlinnaa motarin varressa pannun kans bensaa odottelemassa.. Vajaan tunnin siinä kerkesin kykkiä...

Sori, ei keritty nopeemmin tuomaan lisää - oli vielä lounas kesken eikä kehdattu jättää syömättä vaikka oli ilmaista pöperöä ;) ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

jyrggä

Joo ei ruokaa sovi haaskata. Ja siellä tien varressa oli kuitenkin ihan mukavaa  ::)
Jopa bensan tuomista enemmän arvostan sitä kylmää bisseä joka oli hoksattu ottaa mukaan. Meni kuiviin ikeniin siinä vaiheessa :)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Psycholasse

Menovettä kuskille ja pyörälle

rampo63

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 04 elokuu 12, 23:47:59
Olin tänään 5km ennen hämeenlinnaa motarin varressa pannun kans bensaa odottelemassa.. Vajaan tunnin siinä kerkesin kykkiä, prätkiä laskin menneen siinä ajassa 34kpl. Kättä siellä nosteltiin, normaali paikkahan se on picknickiä saatana viettää ja chillailla ojan penkalla istuksien. Yks sentään pysähtyi, prätkäkyttä. Onneks mulla on brotherhoodit näköjään kunnos edes sen kans!
Etkö mistään löytäny köyhää keltä oisit ottanu leikkurin pensat,,, =D

JaZZo

Eilen kävi taas lekendaariset, lähin koulusta viikonlopun viettoon ja poikkesin mooren kautta hakeen keulaöljypurnukan. Siitä läksin ajeleen kohti sääksjärveä vanhaa lempäälän tietä kuljun ohi, ja sit loppu shovelista soppa. Kerrankos näinkin käy. Tallikaveri pelasti mut pinteestä ja toi pari litraa bensaa kun oli siinä nurkilla. Siinä ootellessa meni toistakymmentä pyörää ohi, tuli tämä topikki mieleeni, siinä kattelivat ihan toiseen suuntaan ku postailin sen kymmenen minuuttia pyörätiellä selkeesti siinä asetelmassa että en mä tähän huvikseni parkkeerannu. No, elämä aina välillä on.  ;D

Taidan hankkia bensahanan tuon palloventtiilin tilalle, mut jos talvella sit..

Shovelpiä

Leksa

Mulla simahti pari päivää sitten pannun akku Tuusulantien varteen . Sain kuitenkin työnnettyä pyörän Metsälän nesteelle ja siinä sitten pohtimaan mistä saisi uuden akun , pahaksi onneksi kello oli jo sen verran , että mikään pulju ei ollut enää auki . Onneksi paikalle asteli Jude joka tarjosi pyörälle yösijan omasta tallistaan joka oli aivan nesteen vieressä . Kiitoksen vielä kerran avusta .

-Leksa

Jack

en tunnusta ottaneeni melkeen parin tunnin tirsoja eilen tien varrelle... ;)
Flatheads!!!

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Jack - 13 elokuu 12, 13:23:32
en tunnusta ottaneeni melkeen parin tunnin tirsoja eilen tien varrelle... ;)
...enkä mä tunnusta oksentaneeni 6-tien varteen vauhdissa nielaisemaani öttiäistä...
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Motomatti

Mullapa ei lopu bensa! Tosin etanoli voi käydä vähiin joskus kun sitä on toistaiseksi vain harvoilla huoltoasemilla ja joidenkin ystaviksi kutsuttavien henkilöiden piha-aittojen kuistin alla 5 litran pänikässä alkoholittomalla taipaleella.

Tällä kertaa en siis "levännyt" tien varressa vaan pysähdyin itse kun pyöriä oli parkissa pari tien laidassa. Keltatankkinen Indian oli hukannut hetkeksi menohalunsa. Tosin apuani ei tarvittu ja syvällisempään keskusteluun paikka oli huutamiselle huono joten jatkoin taivalta. Luumäen St1:sellä tankkasin RE85:sta tankin täyteen ja paikalle pölähti vilkas kehitysvammainen teini (Downin syndrooma, otaksun) kyselemään pyörästä niitä näitä. Sanoin tankkaavani alkoholia jolloin paikalle saapunut pojan huoltaja, isoäiti, tms, kiukustui minulle kun ei vammaista saa hööpöttää älyttömyyksillä. Minkäs teet kun nainen vetää klopin pois väkisin autoon ja lähtevät. Mulkaisun vain sain. Poika sentään vilkutti hyvästeiksi.

Taas meni motoristien maine...

streamliner

Loisto aamu! Vaihdoin eilen mustaksi nokeutuneet tulpat ja heitin 40 min testiajon. Ei pahoja ongelmia, mitä nyt kovemmalla kaasulla miettii hetken ennen kuin mennään. No aamulla 20 min polkemisen jälkeen (pihassa, ei tien varressa tosin) shoveli potkaisi takaisin ja lensin asfaltille selälleen. Whupii! Jo liian vinossa ollut sivujalka otti siinä vaiheessa jo kytkimen reunaan ja takaisin sitä taivutellessa se lumpsahti irti. Huusin hurraata ja symboliikkaa biker-skenessä!!

Ilmeisesti kaasarissa on säädöt tai suuttimet persiällään, kun noin toimii. Koska itsellä ei ole hitsausvehkeitä ja usko alkaa loppua ja ei kiinnosta runkata käyntihäiriöistä vessaa, niin vien koko paskan asiantuntijalle. Tämä oli ns. kolmas kerta toden sanoi, koska kolme kertaa putkeen työmatka on keskeytynyt.

In shovel we trust

Jack

sun shoveli on ihan selvästi ihan rikki...kuullostaa siltä ettei siinä enää asiantuntijatkaan auta.

Mä voin hakea sen pois kiusaamasta ja maksaa sen käyvän romuraudan arvon, 0,5â,¬ kg  ;D
Flatheads!!!

leafhill

Totesin tänään virran vähyyttä lapiokoneessani. Ohi paukautti varmaan yli kymmenen motoristia, kaiken laatuisilla pyörillä. Ei siinä, tuskin kukaan kantaa vara-akkua mukanaan, mutta olishan se kohteliasta pysähtyä kyselemään voiko olla avuksi, kun toinen purkaa pyörää tienlaidalla.
Mutta siten yksi tuttu kaveri pysähtyi  :) huoltoauto oli jo matkalla, mutta olipa mukava parantaa maailmaa siinä odotellessa. Pitääpä muistaa pysähtyä kun näkee, että joku on jäänyt tien poskeen.