Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

sovelin kolmonen vonkuu.

Aloittaja Hanski.S, 12 heinäkuu 12, 20:58:06

« edellinen - seuraava »

Hanski.S

Pitäskö huolestua? Loota pelaa muuten ihan normaalisti.
Ääni kuuluu siis vaan kolmosella.

Rautahauli

Käsittääkseni kolmonen on usein äänekkäin nelivaihteisen vaihde ja johtuu siitä että kilometrejä on takana reiluhkosti. ;) Ei välttämättä varsinaista ajoa haittaavaa vikaa. Oma nelilovisen (lehmänläjä) kolmonen on ääntänyt snadisti ylemmillä kierroksilla niin kauan kun pyörä on mulla ollut eli toissa syksystä. 20K mun ajamaa kilsaa  tällä fillarilla täyttyy (hope so) viikon parin sisään eikä ääni ole pahentunut tuona aikana.

FXEF-81

Hanski.S

Oon ajellu lähinnä tulpat korvissa nii en oo asiaan kiinnittäny huomioo, paitsi nyt kun käväsin kaupassa ilman tulppia. Onpaha hyvä tietää onko kyse ominaisuudesta vai viasta. ::)

Titus

Kolme viikkoo ajellut rempatulla lehmänläjällä ja vonkuu kyllä hiukkasen. Kai se on ominaista tuolle lootalle. Ainakaan mitään muuta ei enää olis ollu vaihdettavissa kuin vaihteiston kuoret.Shimmit ja kaikki välykset kohdillaan. Ei muuta kuin ajoa.

tase

Jostain syystä mullakin useammassakin laatikossa juuri kolmonen vonkunut, eipä ole juuri menoa haitannut.

arho

Mut entäs sitte kun kakkonenkin vonkuu? Ja todetaan nyt sitten kaikille pervärseille että vaihde eikä muu!
Do it doggystyle

koiruus

Kokeileppa sinne lootaan sitä halpaa marjapuuroa, sitten vonkuu vaan kolmonen!  ;)
Sohvi FLHTCUI -06

arho

Mul on sitä marjapuuroo siellä;)
Do it doggystyle

ma^ko

Mun viislovinen muuttui huomattavasti paremin toimivaksi kun poistin marjapuurot...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hanski.S

Mulla on kaikki muut paitsi marjapuuro poistunu ihan itsestään. :P

ma^ko

Ei mul poistu mikään ihtestään, mul on moterni alle 20v vanha(vain 19v) mopotin ja marjapuuron poistaminen on työlästä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Titus

Jep. tuli kans mieleen koettaa ihan tavallista suositeltua öljyä lootaan. Marjapuuro kun ei meinannut remppaa tehdes irrota edes neljännellä liuotinpesulla. Mut onko se huonoo vai ei ? Kaik käyty läpi ammattilaisen kans välyksiä myöten. Ja ekat 500 metriä laatikko olikin hiljainen. Ei senyt hirveesti äännä mut vähän kuitenkin. Kai ne suorahampaiset aina vähän tiedottaa itsestään. Kuitenkin vain kolmosvaihde ?? Muuten loota toimii odotettuakin paremmin.

Jarde1

Myös mun räikkäkansi laatikko vonkuu kolmosella, on jo tehnyt mulla pari kesää ja myös entisellä omistajalla.
Shovelhead FLH80 -80

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 17 heinäkuu 12, 22:45:21
Mun viislovinen muuttui huomattavasti paremin toimivaksi kun poistin marjapuurot...

Mulla on käsitys, että tota marjapuuroa ei pitäiskään käyttää evoluutioaikakauden askeissa. Jotenki liittyy laakerointiin. Vanhassa räikkäkansiaskissa se pelaa kyllä hyvin. Tai ainakin paremmin kuin muut kokeilemani litkut.
Long John Stroker

prätgäng

Eiköhän se oo aika normaalia näissä vehkeissä?Mulla kolmas kesä shovelilla kolmonen huutanu koko ajan mitä mopo mulla ollu.Öljyn seassa ei ainakaan oo ollu mitään ylimääräistä metalli hilettä.