Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

FXST -00 1. vaihde kolahtaa

Aloittaja matant, 11 heinäkuu 12, 16:19:57

« edellinen - seuraava »

matant

Vaihdettu fxst -00 kytkimen keventäjä sekä vakio jalkatapit/pedaalit jne takaisin paikalleen. Nyt ongelmana, että 1. vaihde kytkettäessä kolahtaa. Tuota ei tehnyt aikaisemmin. Ei ryömi paikallaan ja muut vaihteet kytkeytyy ok päälle/pois.
Mistähän lähteä säätöjä / vikaa metsästään?

ma^ko

Ilmeisestikään ei ihan täysin irrota vaikkei havaittavasti ryömikkään. Kytkimen säätöä hieman kireemmälle, kevennin lyhentää toteutuvaa liikettä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

sulo

Liekkö ominaisuus vai ongelma, en tiiä. Itellä -01. Toisinaan tuntuu niinkuin lekalla lyötäis vaihetta pesään kylmänä. Jysähtää ihan kunnolla.  Ei oo oikein mahollisuutta lämmitellä konetta rivitaloyhtiössä. Joskus ihan sievästi pelaa, ja joskus ei.
Oon ottanu tavavaksi puristella muutaman kerran kytkintä starttaillesani. Hieman auttaa....
Oikeet öljyt on joka  paikassa..?

Hieman ihmetyttää ku lämpinä liikennevaloissa yms pelaa.

Hemuli

Eikös toi kytkimen keventäjä lyhennä vaijerin liikerataa? Sehän tarkoittaa että kytkin aukeaa snadisti vähemmän kuin ilman sitä. Kone kylmänä öljyt on kankeita ja laatikko meinaa väkisin pyöriä mukana vaikka kuinka kahvaa puristaa. Sanoisin että toi on ominaisuus, ei vika. Muijan pyörässä samoja oireita sen jälkeen kun rakensin sille säädettävän kytkinkahvan - kahvaa kun otti vähän lähemmäs stongaa niin ei kytkin aukea niin paljon ja kylmänä rusauttaa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

jty

Erilaisia enskaöljyjä kun olen kokeillut niin BelRay Gear Saver 80 vähensi tota kolinaa joskin mulla on Banditin kytkin.