Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Buell WP keulan kunnostus

Aloittaja _Juha_, 05 heinäkuu 12, 21:03:07

« edellinen - seuraava »

filtteri

niitä tuplalevy settejä saa twinmotorcyclesistä,ovat nelimäntäisillä puristimilla ja muistaakseni levyn halkaisiakin on pienempi.systeemi on mielestäni tarpeeton böllin jarrua parempaa saa hakea joten suurin hyötyjä on tässä tapauksessa kauppias.jarruneste on sitten silikoni eli 5.0 ei 5.1

_Juha_

ok. eiköhän se jarru ala pelaamaan kun saan kaikki asian mukaiseen kondikseen.
:)

mul on muuten ilmeisesti pyörää madallettu tiputtamalla putkia kolmioiden läpi hiukan..kuvia kattomalla putkien kuuluis olla about yläkolmion tasalla..kai

en ole tutkinut miten takapäätä on madallettu,en oo vielä niin pitkälle pääsyt :)
too fast to live    too young to die

filtteri

en tiedä onko niillä putkilla oikeata kohtaa :P itsellä ne on tasan yläkolmion kanssa ja tiputtamalla keulaa saa ohjausta vieläkin hätäsemmäksi jos sitä tosiaan haluaa,mulle tuo tasan yläkolmion kanssa on ok eli riittävän levoton "nopeuksissa"

Hemuli

Taisin tuossa jo aikaisemmin sanoa että älä suotta tee niille jarruille mitään ennen kuin keula on korjattu. Niin kauan kun stefa valuttaa öljyt jarrulevylle niin jarrut ei tule pitämään.

Kun keula ja jarrut on korjattu niin yksi levy riittää oikein hyvin. Se tuplalevykonversio on hintaansa nähden aika överi.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

_Juha_

joo :) onhan se hätänen..mut suht järkevästi käyttäytyy kuiteski et oisko perääki laskettu kans..eiks sit pysy balanssis

mut toisaalta en kyllä ihan OIKEASTI koittanut ottaa ajo-ominaisuuksista mittaa juurin mainituista jarru ja jousituksen toiminta häiriöistä johtuen ;D

HEmuli: eiku siis palat ja letkun+nesteet paan uusiks..siks että neste on hirveetä sontaa ja letkukin näyttää aika haperolta,pakko ne putkekin on fiksata, mut oisin ehkä sen jättäny syssymmälle,kerkeis hiukan sillai sievästi kurvailla.

samalla sit vannettakin hiukan oikois ja muuta..priima peli 8)
too fast to live    too young to die

Hemuli

No sitä mä just meinasin. Ihan turhaan pistät rahaa uusiin paloihin, ne on kymmenen kilsan jälkeen taas pilalla sen vuotavan öljyn takia. Noi muut rempat voi tehdä mutta älä suotta paloihin satsaa ennen kuin keula on kunnossa.

Tai tee ihan mitä haluat, omahan on pyöräsi.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

_Juha_

jarrut on nyt fiksattu ja nyt pysähtyy :)

täytyy nyt koittaa varjella uusia paloja..onneks pumppu taitaa olla jo tyhjä niin ei sitä öljyäkään niin enää vuoda ;D

vakavasti: eipä tuolla paljoa tule ajeltua kun etujousitus ei toimi kunnolla,laitoin pariin paikkaan kyselyä keulan osien saatavuudesta,eli vastausta odotellen.
too fast to live    too young to die

Natking

Hyva homma, laitahan tiedotusta mimmosta vastausta tulee osien saatavuudesta.
Just trying to be different (like everyone else)

_Juha_

rakkaat wp keulaiset Buellistit,kyllä tilanne on niin että valmistajalta eli wp:ltä osien saaminen taitaa olla mahdotonta.
Kysyin asiaa jopa tehtaalta mutta henkilö joka olisi osannut vastata ei vastannut sitten mitään eli tulkitsen sen niin että osia ei ole saatavilla.

onneksi american sportbike ja twinmotorcycles myyvät jotain osia mutta esim. ylempiä holkkeja ei heiltäkään saa.

jos tietäs mittoja niin ois helpompi metästää niitä kikkareita ehkäpä joku muukin mopo käyttää samoja osia..?  :-\

onko showan kanssa yhtä huono tilanne vai saako niihin paremmin palikoita,taitaisivat olla jopa paremmat ja bolt on käsittääkseni..
too fast to live    too young to die

flhx

Niinkuin tuolla jo taidettiin aikaisemmin mainitakin niin mitenkäs KTM:n keulan osat? Joku kottarainenhan tuota samanlaista keulaa käyttää/käytti joten voisi tarvikkeenakin löytyä. Taisin joskus aikoinaan oman Ässän keulaa rempatessa alan liikkeessä kuullakin minkä kotarin keulan osat sopi, mutta arvatkaapa muistanko...

Ja hieman vanhana kommenttina: oon vahvasti sitä mieltä että vasta X1 sai Showan keulan, siis vuonna -99, S1(ja S1W) valmistushan lopetettiin -98.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Natking

Pistin erikoisagentille viestia josko se sais noita osia. Kaveri on peuhannu crossi ja mantsa touhuissa pidemman aikaa ja tekee firapelina noita keulamuutoksia.

Just trying to be different (like everyone else)

_Juha_

#26
yllättäen ja pyytämättä sain yhteydenoton Factory suspensions:lta ruotsista.(wp-dealeri/huolto)

varaosia on kuin onkin saatavilla heidän kauttaan,suurin osa löytyy jopa hyllystä. :)

sain jopa exel(saksankielinen..) osalistan tilausnumeroineen päivineen :)

lista on pitkä kuin nälkävuosi en tiedä voiko mokomissa pumpuissa nyt olla niin jumalattomattomasti o-renkaita ja muita  :o

06.49.Q7.48   BUELL S1 LIGHTNING 96>97<      
Order number   Description   Quantity   EH
40.IBS.4.Q   Algemene ond. RO TOP ADJUSTER   1,00   STK
40.IBS.10.Q   Algemene ond. RO TOP ADJ '99   1,00   STK
4054.1241.   Wisselklepmoer M6x0.5   2,00   STK
4054.0442.   Veer wisselklep   2,00   STK
4054.0477.   Shim  8x18x0.4 v. Wisselklep   2,00   STK
4054.0838.   Zuiger compression d1.8   2,00   STK
4054.0437.   O-ring N.B.R. 15.6 x1.78   2,00   STK
4054.0448.   Backpl. 6x 8.5x0.30   2,00   STK
4054.0404.   Shim    6x12  x0.15   2,00   STK
4054.0405.   Shim    6x14  x0.15   2,00   STK
4054.0402.   Shim    6x16  x0.1   2,00   STK
4054.0403.   Shim    6x18  x0.1   4,00   STK
4054.1242.   Tap Compressie   2,00   STK
4054.1244.   Spindeltap rebound   2,00   STK
4054.0442.   Veer wisselklep   2,00   STK
4054.0477.   Shim  8x18x0.4 v. Wisselklep   2,00   STK
4054.1085.   Zuiger Rebound B5   2,00   STK
4054.0449.   Backpl. 6x 9  x0.30   4,00   STK
4054.0408.   Shim    6x12  x0.2   4,00   STK
4054.0405.   Shim    6x14  x0.15   4,00   STK
4054.0406.   Shim    6x16  x0.15   4,00   STK
4054.0407.   Shim    6x18  x0.15   8,00   STK
4054.0486.   Moer Reb. M6x0.5   2,00   STK
4054.1243.   Stelnaald comp.   2,00   STK
4054.1257.   O-ring N.B.R.  4   x2   4,00   STK
4054.1247S   Stop L227.5 cpl.comp.   1,00   STK
4054.1369S   Stop L227.5 cpl.comp. 3 gr.   1,00   STK
4054.1258.   O-ring N.B.R.  8   x1   2,00   STK
4054.1223.   Asopname ROTA Buell'96 Re   2,00   STK
4054.1266.   Schroefd.M49x1.5 TA comp.   2,00   STK
4054.1232.   Tube d24x0.8x305   4,00   STK
4054.1061.   Ring d24.5xd34  x 2   4,00   STK
4054.1249.   Schroefhuls M24x0.8 L42   4,00   STK
4054.0434.   DU-bus d12  xd14  x 8   4,00   STK
4054.0487.   Bumprubber MA   4,00   STK
4054.0629.   Tussenring d22.1xd35.6x 3   4,00   STK
4054.1250.   Spindel M 9x1 TA L364   4,00   STK
4054.1240.   Terugslagveer TA   4,00   STK
4054.0851.   Zuigerveer 5  x1  x 62   4,00   STK
4054.1256.   Springring 21x1.6   4,00   STK
4054.0472.   Veer Stelschroef Compr.   4,00   STK
4054.0296.   Kogel d4   8,00   STK
4054.1259.   Borgring SB11   4,00   STK
9601.0037.   350.370.00.090W d5.25   4,00   STK
4054.0359.   Voorspanningsbus H  2.5   4,00   STK
4054.0040.   Voorspanningsbus H  5   4,00   STK
4054.0041.   Voorspanningsbus H 10   5,00   STK
4054.0470.   Halve veerschotel d47   8,00   STK
4054.1221.   Buitenpoot ROMA OEM L500: antr   4,00   STK
4054.1075.   DU-bus d40  xd44  x20-10   4,00   STK
4054.0031.   Steunring d42  xd49.2x1.5   4,00   STK
4054.1034.   Afdichting d40xd49.5x9 LF   4,00   STK
4054.0033.   Opvulring d45  xd49.5x1   4,00   STK
4054.0034.   Borgring SB50   4,00   STK
4054.0215.   Inbusbout M 8x30   8,00   STK
4054.0037.   O-ring N.B.R. 38   x2   4,00   STK
4054.1136.   Binnenpoot L450 MA   4,00   STK
4054.0490.   Ring d39  xd42  x 1   4,00   STK
4054.0433.   DU-bus d42.8x13   4,00   STK
4054.0468.   Borgbus   4,00   STK
4681.0360.   Koperen ring  8  x12  x1.5   4,00   STK
4054.0576.   Inbusbout M 8x20 laag   4,00   STK
4054.0026.   O-ring N.B.R. 43   x3   4,00   STK
4054.0492.   Rubber Ring d14.1xd22x4   4,00   STK
4054.1241.   Wisselklepmoer M6x0.5   2,00   STK
4054.0838.   Zuiger compression d1.8   2,00   STK
4054.0437.   O-ring N.B.R. 15.6 x1.78   2,00   STK
4054.1242.   Tap Compressie   2,00   STK
4054.1245.   Spindeltap compressie   2,00   STK
4054.0442.   Veer wisselklep   2,00   STK
4054.0477.   Shim  8x18x0.4 v. Wisselklep   2,00   STK
4054.1085.   Zuiger Rebound B5   2,00   STK
4054.0854.   Moer Reb. met wisselklep   2,00   STK
4054.0850.   Wisselklep d10   2,00   STK
4054.0866.   Borgring SB10   2,00   STK
4054.1246.   Steltap reb.   2,00   STK
4054.1257.   O-ring N.B.R.  4   x2   4,00   STK
4054.1248S   Stop L227.5 cpl.reb.   1,00   STK
4054.1370S   Stop L227.5 cpl.reb. 3 gr.   1,00   STK
4054.1258.   O-ring N.B.R.  8   x1   2,00   STK
4054.1260.   Reboundnaald d4 L378   2,00   STK
4054.1267.   O-ring N.B.R.  3.5 x1   2,00   STK
4054.1224.   Asopname ROTA Buell'96 Li   2,00   STK
4054.1272.   Schroefd.M49x1.5 TA reb.   2,00   STK
4054.0882.   V.vorkolie SAE 5    OEM   2,00   LT



too fast to live    too young to die