Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Helsinki Bike Show 2009

Aloittaja Hemuli, 13 kesäkuu 09, 19:04:43

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Huhhuijaa, olipa Show isolla ässällä - naama on punainen kuin ravulla ja yhtään norsunvittunaamaa ei näkynyt koko päivänä. Kaivari oli tupaten täynnä jengiä ja fillareitakin oli näyttelyssä ihan mukavasti joskaan ei niin paljon kuin viime vuonna. Missä on kaikki Suomen näyttelykuntoiset pyörät? Niitä kuitenkin on enemmän kuin 82 kpl...

Nyt on niin olutjano että ei enempää irtoa tarinaa ja kuvatkin ladataan näkyville vasta huomenna. Jos jollain on jo nyt näyttää jotain niin pistäkää tähän perään.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Heikkilä

flhx

Eipä ole kuvia, mutta kiitokset järjestäjille mukavasta näyttelystä, toivottavasti virtaa riittää tulevinakin vuosina tämän shown järjestämiseen. Samaa hieman ihmettelen kuin Hemulikin, loppupelissä melko vähän fillareita näytillä kun kuitenkin Suomesta löytyy noita oikeasti hienoja fillareita kasapäin. Ja toisaalta ihmettelen että missä oli erään rakentelijagurun voimamoottorilla varustettu musta FXR............Vai olinko niin helvatan sokea etten huomannut sitä?

Erityisesti muuten jäi näyttelyssä mieleen(tietty Lunkan ja Iston pyörien lisäksi) Äyräksen sikahieno isolättä chopper, todella hieno laite!!! (mitenkään muita näyttelyyn tuotuja laitteita väheksymättä!) Toinen oli se Hondakopteri, se nelimukinen vihreällä tankilla, asiallinen laite.

Veli muuten hieman kaipaili hieman enemmän streetfighter osastoa, itse kun ajelee kottaraisen supermotolla joten ei ole vielä kokenut valaistusta noista hippichopper jne jutuista...Itse tosin samaa mieltä, en tainnut tänä vuonna löytää edes yhtään Buellia tuosta rivistöstä??
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Jaska

Kiitos järjestäjille! Hyvä näyttely kaikinpuolin! Ilmat suosi ja mukavaa oli jammata mopoletkassa Vorssasta :) Tuolla muutama meikäläisen otos nähtävillä:
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ck36+jaska-helsinki-bike-show-2009.html
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ck58+jaska-helsinki-bike-show-2009-part-2.html (nämä kuvat pöllitty facebookista, thanks to Raikku)

Heikkilä

Ihme tilaisuus kun siellä aina paistaa aurinko :D

Juvakka

Kiitos kuvia ladanneille. Lisää toki katsellaan jos ilmestyy. ;)
Mie en valitettavasti päässyt perille konerikon takia... Huomenna pytty irti ja vaurioiden tarkastus.
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: flhx - 13 kesäkuu 09, 20:58:40...missä oli...voimamoottorilla varustettu musta FXR...

No höh, sehän on pelkkä käyttöpyörä. Ja sitä paitsi parasta aikaa tallissa palasina odottamassa uusia ketjuja ja rattaita. Oli tarkoitus tuoda Sporttiprojekti tuonne ensiesittelyyn mutta pahuksen keuhkokuume sotki aikataulut - olen maannut himassa viimeiset pari viikkoa, vähän arvelutti lähteä tänäänkään liikkeelle.

Smokie

Harmillista että terveys petti. Se sun Sportti on ihan jumalattoman hieno, ihme on jos ei sillä jonninlainen pokaali irtoa kunhan se johonkin näytille saat.

Hemuli

Tuo aikaisemmin mainittu faittereiden vähyys saattaa johtua niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin että Bomberit päättivät viime tipassa järjestää omat kemunsa (Bomber Weekend) juuri samana viikonloppuna. Suomen kesä on tietysti lyhyt mutta on ikävää että kaksi näinkin pääkaupunkikeskeistä tapahtumaa päätetään pitää samaan aikaan.

PZQ

Kovasti odotin pääseväni syynäämään Hemulin Sportin yksityiskohtia. Sen verran linjakas laite on. Täältä irtois yksi ääni välittömästi. Hieno oli päivä muuten kaikinpuolin. Upeita pyöriä,asiallista väkeä eikä sovi unohtaa mc:n taivaallisen hyviä eväitä.
Life is like a dogbiscuit . . . hard

Hemuli

No niin, tuossa nyt jotain satunnaisia otoksia sen kummemmin sorttaamatta. Ei tullut ehkä otettua kuvia niistä kiiltävimmistä laitteista ja palkintojenjakokuvat puuttuu arvattavasta syystä ;D ...

http://s123.photobucket.com/albums/o316/sheikkinen/HBS%202009/?albumview=slideshow

Smokie

Sulla näytti olevan aika paljon kuvia polkupyöristä. Mä on vaivannut vuosia yks idea, miks ihmeessä niissä pitää olla ketjut? Vai onko ne pakko olla? Mä laittaisin kampeen kulmavaihteen, veto runkoputken sisään vaijerilla ja takanapaan toinen kulmavaihde. Onko semmoista vielä tehty vai pitääkö täs ite ruveta harrastaan polkupyöriä ???

Hemuli

Itse asiassa kävin noi fillaritkin ihan vaan nopeasti läpi, niitä oli todellisuudessa paljon enemmän. Eipä ole tuollaista vaijerikardaania vielä näkynyt, olisit tässäkin kohtaa uranuurtajana...

Mistä muuten erottaa polkupyörä- ja moottoripyöräharrastajan näyttelyssä? No ainakin HBS:ssa siitä että polku-ukkojen ei tarvinnut hirveästi katsoa ajokunnon perään ;D ...

Smokie

Varastakaa nyt joku toi idea ettei mun tarvi tehdä sitä :D Ei meinaa millään ehtiä joka paikkaan... HD:n osia odotellessa päätin survoa GSXR 750 vaihdelaatikon RG500 sutsukiin kun mulle sanottiin ettei niin voi tehdä. Pahasti näyttää siltä että kyllä voi :D

Kihveli

Ohittaminen kannattaa aina