Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Mallory.

Aloittaja Urho K., 30 kesäkuu 12, 17:07:58

« edellinen - seuraava »

Urho K.

Vaihdoin tommosen hienon järjettömän jakajan ja jumppaa on ollut. Kylmäkynnistys vaikeeta.
Kombinaatio on std kannet, super E, nokasta ei tietoo, kovat nostajat, Muuten vakio ehkä(en oo purkanu alakertaa ja nokkaa vaan kurkistellut pesän reiästä).
Kärkijakan kanssa ei ollu ongelmia. Kannen otin ylös jakajan vaihtoa varten ja tottakai taas mulle tuttu imuvuoto ongelma. Tänään imuvuoto kuriin ja hetken joutu potkiin että lähti tulille. sen jälkeen pelas hyvin, takas tallille ja jäähtymään. Pata noin tallin lämpönen ja sama vittuilu jatkuu. oon koittanut eri ennakoilla, tulpanjohtoja vaihtanut, seoksia säädellyt ja tupakoinut. Tulpat ja puolan vaihdoin uusiin asennusvaiheessa ja tänään tulpanjohdot.
Ajossa pelaa hyvin. kiihtyy vetää ja ja nyppiminen mitä kärki jakajalla oli on poissa.
Pitääkö vaan ettiä uudet käynnistysmetoodit?
Häh?
Panheads MC

ma^ko

Jos se muutoin toimaa moitteetta, niin todennäköisesti juttu paranee vasta ku se on saanut sut opetettua käynnistämään itsensä, eli tasrpeelliset rituaalit lienee vaihtuneet.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Mopopoika

Toi käynnistysmetodin muutos voi olla ratkaisu. Mulla meni kansiremontin myötä täysin uusiksi lämpimänä käynnistys. Vanhalla tavalla ei edes yskäissyt kone kun koitti käyntiin. Muutama aihe aikaisemmin on mun ongelma ratkottu.

http://finnbikers.fi/foorumi/index.php?topic=5575.0

t. Jyrki

Urho K.

Tarvii lähtä reenaamaan.
Panheads MC