Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Suomalaiset menestyivät tämänkin vuotisessa Kustom Bike Showssa

Aloittaja Hemuli, 06 kesäkuu 09, 17:06:29

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Kun palkintojen jako Norrtäljen puistossa on vielä kesken niin väliaikatietona mainittakoon että ainakin Lunkka ja Lahtisen Sami ovat yltäneet palkinnoille.

Onnea molemmille ja päivitetään tilannetta kun tietoa tulee lisää!
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hemuli

Lunkka voitti sitten HD-Chopperin kolmospaikan Sportsterillaan - onnea!!!!
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Antti S.

Tässä tulokset:

http://www.custombikeshow.se/cbs_prev/cbs2009/2009vinnare.html

Vaikka loppuviikosta sää näyttikin surkealta,niin tuolla läntisen naapurin puolella oli kuitenkin
hyvät kelit.Muutenkin fiilis oli näyttelyssä ja bilealueella hyvä,vaikka selkeästi huomasi että mukamas huono sää oli karsinut porukkaa melko runsaasti.
Onnittelut voittajille!!

Tuusulan T-Bone

Onnittelut täältäkin kaikille suomalaismenestyjille. Ansaittuja palkintoja - olen itse asiassa sitä mieltä, että yksi palkituista olisi joutanut olla vieläkin korkeammalla sijalla.
Long John Stroker

Jasu

Onnittelut kaikille palkituille, kyllä ovat pystinsä ansainneet..!

Ei vaan ihan yllätyksenä tuo Samin Triken palkinto tullut, on sen valmistumista ihmetelty pitkin kevättä, kiirehän siinä vaan tuli loppua kohden, mutta se ei liene ketään yllätä...

Raimo-Raato

A.K.A. Rambe

flhx

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 08 kesäkuu 09, 13:03:28
Onnittelut täältäkin kaikille suomalaismenestyjille. Ansaittuja palkintoja - olen itse asiassa sitä mieltä, että yksi palkituista olisi joutanut olla vieläkin korkeammalla sijalla.

Mahdetaankohan olla samalla asialla...Itse nimittäin sitä mieltä että Lunkan fillari olisi ehdottomasti ollut ainoa ykköspytyn arvoinen noista kolmesta...Omasta mielestä tuo voittajapyörä on melkoisen mauton. Tosin en ole livenä nähnyt, saattaahan se olla että olis luonnossa ihan hienonkin näköinen..kai...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Tuusulan T-Bone

Samalla asialla oltiin. Olen nähnyt ton voittajan livenä ja onhan se hieno, mutta... ;D
Long John Stroker

Antti S.

Raimo-Raato

Kiitos!
Onkohan tossa Iston luomuksessa joku vanha orkkis runko vai Iston oma luomus?
A.K.A. Rambe

flhx

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 10 kesäkuu 09, 19:22:50
Kiitos!

Näyttäs vähän 750 lätyskän rungolta, hieman modattuna...Mutta ei oo tarkempaa tietoa aiheesta.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: flhx - 10 kesäkuu 09, 20:09:24
Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 10 kesäkuu 09, 19:22:50
Kiitos!

Näyttäs vähän 750 lätyskän rungolta, hieman modattuna...Mutta ei oo tarkempaa tietoa aiheesta.

Joo no backbone tossa rungossa on just se oudon näköinen osuus joka kiinnostaa...
A.K.A. Rambe

Juhana H

Kokkonen

Sain elokuun Vibes Magazinen viimein Minolta Japanista. Siinä oli aika kuvarikas raportti Norrtäljestä, Sami, Joakim ja Lunkka olivat päässeet sivuille. Tekstiä en ikävä kyllä ymmärtänyt  :D

(Samassa lehdessä oli myös 20 sivua kuvia kesän SR:sta.)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W