Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pieni sivuprojekti - Sportster 1200S

Aloittaja Hemuli, 15 toukokuu 12, 09:06:43

« edellinen - seuraava »

F 48

Pahasti näyttää että valmistuu ensi viikoksi ;-)

Vielä kun tankki tulis ajoissa...

Hemuli

Steve oli laittanut sen maanantaina postiin, eiköhän tuo yhden osavaltion yli loikkaa siinä ajassa :).
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hemuli

Ja nyt on kaikki valmista maanantaita varten, kyllähän tuolla kelpaa ajaa Pohjois-Amerikan läpi pohjois-eteläsuunnassa  :)

Ja vielä pieni video.

1200S

Tämä oli hieno projekti vaikka en itse ole edes nähnyt pyörää livenä saati ruuvannut ensimmäistäkään osaa kiinni. Suuntaviivoista sovittiin sähköpostilla ja Mike toteutti hienon sporttisportin varsin maltillisilla muutoksilla.

Lexus

Meinasinkin jo etteikö jenkeissä tartte vilkkuja noin uusissa, mutta löytyihän  ne sieltä.
Onko noi sellaiset pikkuledit mitä Ebayssa myydään ( myös kirkkaita ja punaisia)?
Komia peli.
Army toiletpaper is like Clint Eastwood
- Rough and takes no Shit -

Hemuli

Noi on just niitä. Lähetin eka Mikelle setin Kiinassa valmistettuja e-hyväksyttyjä ledivilkkuja mutta hänen mielestään ne oli niin huonolaatuiset ettei niitä voinut laittaa ;D. No, vaihdetaan sitten täällä leiman ajaksi takaisin...

jannu

Ajatte sitten ihmisiks ja ojien välissä siellä, ettei mun tartte hävetä teitä.... >:(
....ja tähän vielä sormi pystyssä sosottava ja vihasen näkönen hymiö....

Toi motskari näyttää meinaan siltä, että se suorastaan pakottaa kuskin "urheilulliseen" etenemiseen.

F 48

Samaa mieltä edellisen kanssa, kyllä tuo suorastaan vaatii kovaa kanttaamista. Pakko saada testata tuota, edes pikkuisen, eikös vaan  ;)

Hemuli

Käyhän se jos vaan annat mulle etumatkaa sillä sun 883:lla  :D

_Juha_

Aika hyviä kavereita Hemulilla meren takana näemmä :)

helvetin hienolta reissulta muutenkin kuulostaa,kertokaahan jenkeille että suomessa on vittumaista ajaa pitkäkeuloilla kun pitää jääkarhuja väistellä ;D

lykkyä matkaan!
too fast to live    too young to die

Jack

...etkä kastele mun navigaattorii...

Godspeed.
Flatheads!!!

Hemuli

Täytyy ottaa muutama minigrip-pussi mukaan, ovat nimittäin luvanneet pariksi päiväksi vähän vettä - ei tosin haittaa kun lämpötilat pysyy siinä kolmessakympissä ;D

Antti S.

Vaikuttaisi melko mielenkiintoiselta turneelta,postatkaa matkakuvatuksia ja hyvää reissua.

Katya

Tää on jotenkin kyllä niin kaunis että meinaa vähän heikottaa :D
Tässä kilpiprobleemia itse pohdiskelleena tuo jenkkilän rekisterikilpi on kyllä kadehdittavan pienikokoinen.

Juuso A

Ompas komee sportti pikku muokkauksilla, saatan vähän olla jopa kateellinen :D sopivasti kuramopo tyyliä. Melkein yks hiekkasladikuva ois paikallaan.

Hemuli

Harmi ettei kuvaaja ollut paikalla kun tanaan otettiin tuota kaivattua hiekkasladia - tosin tahattomasti. Oli tietyomaan kohdalla risteys taynna sepelia jota ei erottanut harmaata asvalttia vasten. Molemmat pysyttiin onneksi pystyssa ja tarina jatkuu tuolla yleisen keskustelun puolella.