Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Maalia lokarin alle

Aloittaja Jussi, 11 toukokuu 12, 21:01:53

« edellinen - seuraava »

Jussi

Mahtaako olla jokin tietty maali, jolla lokarin alapuoli kannattaa värjätä? Pinta on maalissa, mutta alapuoli hiukan kesken. Miranoolillako mahdollisesti?

erakko

Pohjamaali ja sen päälle alustamassa.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Itse laitan mieluummin kiveniskumassaa spraypullosta kuin alustamassaa, kuivuu eikä sotke paikkoja.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Spöke

Ja mä taas laitan saman maalin kuin pintaan. Ei nää loksujen sisäpuolilta puhki ruostu....
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jensen

Miranol ei tartte pohjamaalia kun on alkydi. Kiveniskusuojaa et voi liuottimella pestä kun liukeaa. Ääni mustalle Miranolille.  :D Tikkurila 150 vuotta: Miranol putket

Jussi

Kiitokset. Taitavat olla kaikki tarjotut vaihtoehdot toimivia. Alkuperäinen ajatus oli tuo Spöken, eli piti värjätä ympäriinsä samalla, mutta maalari ei näköjään jaksanu nostaa takalokaria pöydältä ruiskutellessaan, paljas rauta paistaa paikka paikoin.

Toivottavasti en sörssi hyvää yläpintaa kun alan smörjään alapuolta. Onneks en porannu kaikkia reikiä ennen maalarille vientiä, vähemmän suojattavaa.

Jensen

Miranolin voit ylimääräisen pyhkiä pois lakkabentseenillä ja se ei sulata muuta akrylli maalausta. Miranol on parhaimmillaan kahtena kerroksena mutta eiköhän ruoste pöpö pysy poissa yhdelläkin. Muistan  kerran kun pintaruosteisen pellin maalasin 20 vuotta sitten niin se  asettu sinne ja ei ole kiusannut enää vaan miranol hoiti homman.

Jussi

Ok, eipä taida miranolia kummempaa tassä vaiheessa tarvita. Suunnitelmat ja maalaukset kun muuttuu, niin ketellaan sitten muita jos on tarve.