Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

"Sportster-i"

Aloittaja rieska, 30 toukokuu 09, 22:20:50

« edellinen - seuraava »

nicnac

Aikapaljon se kiertää ::)

No voishan nuohin kuutioihin vähän koskia ;D Jotakin 3.875 mäntää vaan tilalle ;)

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: nicnac - 24 elokuu 09, 21:41:59...Jotakin 3.875 mäntää vaan tilalle ;)

Mulla olis käyttämätön setti 3.812" Wisecoja hyllyssä... Ylimääräisenä ;) ...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

mikira

Mulla on jossain keskisuomen varastossa 1200 sportin hiukka kireämmät nokat.... ;)

Jasu

Lainaus käyttäjältä: nicnac - 24 elokuu 09, 21:41:59
Aikapaljon se kiertää ::)
Joo, ja enempikin... Penkittäjä jossain vaiheessa (aiemmalla käynnillä) oli kahvassa kiinni, käänteli ihan reippaasti ja kyseli sitten että "missäs vaiheessa annetaan mennä isommille kierroksille"... Totesin että "eiköhän tuo jo riittäne, mentiin vähän asteikon yli joka loppuu kaheksaan tonniin", ei meinannu uskoa...

Oli koko päivän säätäny rivinelikoita, kuulostaahan ne ny vähän erilaisilta..?

nicnac

Luulis että sielä jonkinlaanen rajoitin olis, mutta ei nähtävästi. Ei taida muutenkaan 883 olla mikään matala kierros moottori ;D

rieska

Siihen malliin iskee visiot päälle että saas nähdä missä kuosissa sitä ensivuonna ajellaan, peltiosat ja runko pysynee samoina, muusta en olis vielä niin varma... ;D
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

rieska

Tämmönen tuli noudettua tänään tullista, keskitapit on jo paikallaan, pakoputkisto on osittain jo valmiina, koneen osia odotellessa...

-rieska
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Jasu

Miten miulla on sellaanen kutina että tässä talven mittaan saattaapi tulla lissää säätelyä, uusille bensakartoille tarvetta..?  ::)

Ei vissiin ihan tuo pata pysy tuollaasena, jos yhtään on muistikuvia jutuista...  ;)

rieska

Kuviot selkiytyy...
2-1 putki supertrappin slip onilla, S1 buellin yläkerta nokkineen, 10" iskarit taakse, mittari, stonga, dyna2ki ja tuo aiemmin mainittu usd-keula odottaa paikalleen pääsyä.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

rieska

Pikaista mallailua, vaimennin nousee tuosta yläviistompaan.
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Jasu

Yllätti kyllä tuon äänien "vaisuus", enempi oli meteliä odotettavissa tuolta, mutta melkeinpä "liiankin hiljainen" tuntui olevan tuo..? Vaikka kovasti vuotoa oli, paristakin välistä, mutta silti erittäin hyvin vaimentava on tuo vaimennin...

Onneksi on muokattavissa tuo, eli sille on tehtävissä tarvittaessa jotakin...

Toki tilanne voi vielä muuttua oleellisesti kun tulevat muutokset moottoriinkin tulee tehtyä, uskoisin että kuutioiden lisäys tekee jotain ja ainakin tulevat nokat vaikuttavat ehkä merkittävästikin äänimaailmaan..? Näytti meinaan aika "jänniltä" muodoiltaan ne, kun niitä pikaisesti silmäillä piti...

Ei millään meinannu malttaa olla repimättä enempää työkaluja esillä ja ottaa koko pataa paloiksi, mutta olis jääny curry-kanat syömättä, kun curry oli vielä kaupassa...  ::) seli seli...

Hemuli

Ne nokat on kyllä vielä aika miedot, toimii hyvin alakierroksilta lähtien. Kaiken kaikkiaan toimiva paketti männät->kannet->nokat. Tehtaan ilmoituksen mukaan 86 heppaa (konetehoa?) vakioänkkärillä ja -ilmanputsarilla.

Se änkkäri on kyllä aika mielenkiintoinen pakkaus - siinähän ei ole käytännössä villoja ollenkaan vaan helkkarin paksu rosteriseinämä, on Supertrappilla mietitty pitkään sitä rakennetta.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Mahtaisko sen änkkärin sisuskaluista saada kuvaa otettua?

Onpas sulla hieno maali tankissa, en oo ennen huomannutkaan.

rieska

Kiitoksia!

Voin koittaa kuvata, vähän vaan hankalaa se on kun on niin pienet "kuvausaukot"
Tällänen se vaimennin todennäköisesti on sisältä:
Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

Hemuli

Ei se kyllä ihan tuollainen ole, siinä ei ole reikäputkea sisällä vaan kaksoisseinämä jonka sisempikin osa on umpikamaa. Keskellä on iso kammio joka päästää kaasut pienen putken kautta välilevyjen välistä toiseen kammioon joka päättyy vaimentimen ulostuloaukkoon jossa on vielä jonkinnäköinen lyhyt reikäputkellinen "db-killer".

Kyseessähän on Honda CBR900RR E-hyväksytty virivaimennin joka on sellaisenaan tarkoitettu pitkälti yli 100-heppaiselle koneelle.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957