Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Helsinki Bike Show 9.6.2012

Aloittaja Santtu, 28 maaliskuu 12, 10:52:19

« edellinen - seuraava »

Mr Smith

Muutama vuosi jäänyt näyttelystä väliin,kuinkas viime vuosina valtion edustajat ovat edistäneet tapahtumaa saapuvan/poistuvan porukan osalta.
Useampi vuosi aikaa muistan kun pääsin tälläisen teinvarsi tarkastukseen pois lähtiessäni.
Silloisesta Chopper sportista syynäättiinpaperit ja ne löytyikin penkin alta  vettä valuvana penkinalta(minigrippussissa)konstaapeli ei edes ottanut paperia käteen katsoi vaan kun minä näytin sen,ei ilmeisesti halunnut liata käsiään,huomautus tuli puuttuvasta rekisterikilven valosta,sanoin että tippui matkalla(oli tippunut joskus ja johto nippu oli siellä jossain),siihen konstaapeli totesi että taisi tippua samalla kuin tuo oikean puolen peili  ;D ;D
totesin vaan että joo kuoppaiset tiet tänne tullessa.
Toivotti hyvät vaan hyvät matkat.

Hemuli

Ei viime vuosina ole mitään isompaa attakkia ollut, aika rauhassa on porukka saanut ajella. On tainnut virkavalta ottaa järjen käteen ja lähinnä katselee päältä että jengi osaa käyttäytä. Ylilyönteihin tottakai puututaan.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

Ellen ny väärin muista, niin HBS:n aikaan "isompi" attakki on ollu tasan kerran. Eikä se silloinkaan todellisuudessa niin kauhean iso ollu. Muutama korjauskehotus otteisiin. Yhestä vehkeestä taisivat viedä kilvet. Se oli muistaakseni jostain ulkomailta ja kilpien vienti ei ollut ihan täysin aiheeton juttu...

Mua jotenkin huvittaa tää Kehä III-fobia. On tullu ajeltua täällä pääkaupunkiseudulla vuosikausia ties millä härveleillä, ja Kehä III:n sisäpuolella on pysäytetty tasan yhden kerran. Silloin oli Biker Meet B-ryhmän tiloissa ja kaikki pysäytettiin.

Niin että näyttelyyn sieltä joka iikka. Ei sitä poliisia tartte pelätä.
Long John Stroker

Hemuli

Toi ulkomaanelävän kilpien vienti tais olla oheinen pikkulättäpää jossa oli bemarin kilpi - härvelissä ei ollu minkään valtakunnan jarruja ja jos en väärin muista niin kuskikin oli vielä jurrissa...

Ja tää tapahtui vuoden 2008 näyttelyssä.

Jaska

Tuossa kohtaako se näyttelyalue on?
Google earth ei tunnista Tokoinrantaa,
mutta löytyy Eläintarhantie 6, 00530 Helsinki
Järjestelytoimikunta suorittamassa tilannekatsausta MadMax-tojotallako ? ;)
https://maps.google.fi/maps?q=El%C3%A4intarhantie+6,+00530+Helsinki&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x46920a2b710069bb:0xa85aa4aa3f09ede7,El%C3%A4intarhantie+6,+Helsinki&gl=fi&ei=wuvOT6nCN7DZ4QSpmMyBDA&oi=geocode_result&ved=0CAoQ8gEwAA

Hemuli

Sama paikka. Kartta löytyy myös osoitteesta www.helsinkibikeshow.fi

mirka

Tätähän on hyvin puffattu radiossakin. . .(radiorock ja helsinki viikon mainos)...

Hemuli

Jeps, tänä vuonna ollaan saatu uskomattoman hyvää vetoapua kaupungilta.

Lajittelin eilen näyttelyvoittajien palkintoja - meinas ruveta vallan huimaamaan, sen verran paljon on taas maallista hyvää jaossa parhaille pyörille. Eli kannattaa tulla kauempaakin.

rodchop

Prkl tän suomen kesän kanssa :'( No on sentään yli 10 astetta, koska ne helteet alkaa ?
http://ilmatieteenlaitos.fi/paikallissaa
HOG Forever Forever HOG

ma^ko

Ai, ne lupaa taas sateista. Onneks ne on kohtuu usein väärässä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

erakko

Kyl tuo toinenkin lupaa samaa jos ei jopa vähä huonompaa..

http://www.foreca.fi/Finland/Helsinki
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

TEKE

kymysys: Onko kirkossa kuulutettu tuo näyttelypyörät alueelle 10.30??
frendi ois tuomas ihan maukasta mopoa näytille mut on pe-la yön duunis (22-06) ja haluis ehkä vähän pidemmät unet kuin sen 1 tunnin..

Itse joudun näillä näkymillä tulemaan junalla kun tuo nuorimmainen on viel ilman hoitajaa...
mutta ei juna miestä pahenna, vaan VR tekeen sen ite. ;D

sääennustuksista tykkään eniten fast shown Scorchiooooooo!!

Hemuli

Kyllä portit pidetään auki aina neljään asti. Mistä toi 10:30 on peräisin? Julisteessakin lukee yhteentoista mennessä mutta koko päivä otetaan pyöriä sisään. Toki voittomahdollisuudet kapenee jos kovin myöhään tulee mutta ei kai kukaan näitä hommia niin tosissaan ota...

Ja jos ei pyörää tuo tontille niin kannattaa tulla paikalle edes ostamaan uniikki HBS-paita kevään muotiväreissä. Sain juuri painosta tämänvuotiset paidat, näitä löytyy myös kauniimmalle puoliskolle (ladyfit kuvassa) - tuotteita luonnollisesti rajoitettu määrä 8).

SOHVELI-76

Noista sääennusteista, minun suosikki on tämä norjalainen sivu joka käyttää Nasan tietoja: http://www.yr.no/
0405691644