Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kimppatilaus Leineweberille?

Aloittaja Tuusulan T-Bone, 15 maaliskuu 12, 21:33:26

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Kai täälä tämmöstäkin voi kysyä...

Laitan lähiaikoina Leineweberille nokkatilauksen menemään. Jim-herra mainostaa, että jos tilaa vähintään 4 nokkaa kerralla, saapi 10 pinnaa alennusta. Lisäksi säästyy jokunen euro rahtikuluissa. Jos on kiinnostusta, voisin junailla tämmösen keikan. Yhteyttä meikään vaikka privalla! :)

P.S. Löysin uuden tehokkaan masennuslääkkeen. Sen nimi on Truett&Osborn.
Long John Stroker

Kiwi

Ymmärrätkö jo miksi ihmiset käyttää sportstereita? :D

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

jyrggä

Näköjään toiset on parempaa väkeä ku toiset.  :D Mulle sieltä sanottiin että ei eivät rupee yksittäisiä keppejä Suomeen lähetteleen, ja että diilerin kautta pitäs kysellä.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Spöke

Whaaat? Tuossa kun kyselin Jimiltä nykyisen nenän soveltuvuutta pannun vipusuhteeseen ja jousien riittävyydestä, herra mailasi vielä kuukautta jälkikäteen mihin ratkaisuun olin tullut ja he kyllä mielellään myisivät nenun jos toisenkin. Ooksää menny kiukuttelemaan niille? Hä?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

jyrggä

Emmää ees oo kysyny sieltä ennen mitään. Yhen mailin laitoin ja se vastas siihen heti samana päivänä noin. Ei sen puoleen, s&s ei oo viittiny vastata ollenkaan vaikka useemman mailin oon jo laittanu ja kyselly et mitä ne tuohon mun komboon suosittais..

jyrggä

Ei saatana, rupesin tsekkaan maileja, et liitän tähän sen vastauksen. Sehän oliki näköjään wood mistä sanottii et pohojolan-pojalle ei yksityäisiä rueta lähetteleen.
Aamupöhönän piikkiin.. ::)

Tuusulan T-Bone

Lähettää se Bob-herrakin Suomeen. Pitää vaan esittää vähän sellaista patrioottia... :)
Long John Stroker

jyrggä

erakko

Kauhean hieno idea T-rexilta Luulta! Kiitoksia mut mulla on jo nokka tuolta.  ::) Mä oon huomannu ihan saman et Jim kyllä vastaa jos sinne kysymyksiä laittaapi.
Toi äsken mainittu s&s onkin sit vähä eri linjalla..
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

seppo

Privaa lähti täältä myös.

Hemuli

Mikäs höpöhöpö-nokkavalmistaja toi Leineweeberi oikein on - eihän se ees tee neniä Sportstereihin? Eivät vissiin uskalla lähteä oikeiden viriosien kanssa pelaamaan ;D ;D ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Hemuli, ei ku se on toi et ne lupaa jo neljän nenun tilauksest alennusta ni eihän ne voi sporteihin ku aina pitäis myydä halvennuksella...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Sivistymätön moukka! Kyl siltä sais sun rautaporsteriinkin vähän kulkua... ;D
Long John Stroker

Tuusulan T-Bone

Tääkin homma etenee. Nokat hain tänään tullipostista, ovat valmiina lähtemään eteenpäin tilaukseen osallistuneille. Muutaman kympin per nokka tuli halvemmaksi kuin jos olis yksittäin tilannu. Leineweeperin kanssa asioiminen oli myöskin sangen helppoa, vastaa kyselyihin ja hoitaa muutkin asiat nopsasti.

Oli pakko ottaa kuva, kun kämppä on täys nokka-akseleita... 8)

Tarrojen kanssa se kyl on vähä nihkeempi kuin Wood... ;D
Long John Stroker