Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Joutsa Chopper Show 7.7.2012 !!!!!

Aloittaja Lävi, 12 maaliskuu 12, 11:57:25

« edellinen - seuraava »

Northern_lights

Juu, hyvin tuntui porukkaa olevan kylillä, vaikkei joutopäiviä tänä vuonna entiseen malliin järjestetä (kai). Kummasti tuntuu kelit suosivan tuota tapahtumaa.

NorthState

Pirusti oli pyöriä paikalla, todella hieno tapahtuma. Mukava kun voi samalla reissulla tulla mökille ja paukutella sieltä näyttelyyn. ;D

Kiwi

Hieno keli joo, tänävuonna sato jo Keuruulla, viimevuonna vasta Virroilla.

Nii ja komeita pyöriä :)

Hemuli

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

arho

Välillä tulee ihmeteltyä kuinka paljon suomalainen pyörän rakentelu kulttuuri  on kasvanut 10 vuoden aikana, määrällisesti ja taidollisesti! Siis aivan uskomattomia laitteita!! Ei rakennettu yli vaan on tehty pieniä uniikkeja jippoja käyttäen hienoja pyöriä!
Do it doggystyle

rieska

Elli, tuo vaaksa paskaa voutille!

hazzinen

arvasin jotta ku ottaa ja tällää raadon siihe joutsan pankki-automaatin kylkeen niin siittä sen joku hemuli ponggaa ;D. siinä ku aloin lähtöö tekkeen ni joku lahtelainen kuvaaja halus viel muutaman otoksen.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Kiiski

Mun suurin ihmetys on toi suomen Kimuran Panhead. Jo pelkästään se miten paljon Sami on niistänyt kiillotusvahaa on varmana ollut kunnioitusta herättävä keko. Puhumattakaan vehkeen toteutuksesta ja suunnittelusta. Jämäkän ja soivan tuntunen ja näkönen peli. Käsittämättömän hieno!

Lawless

Rezi

Hieno häppeninki jälleen. Paljon hienoja prätkiä ja letkeä tunnelma. Ja ideaali sää. Pohjoiseen sai ajaa 200 kilsaa ennen kuin alkoi satamaan.

Tuossa 100+ räpsyä ja mukana kuvia alueen ulkopuolelta. http://rezi.kuvat.fi/kuvat/Joutsa+Chopper+Show+2012/

Ja tässä mun suosikkikuvat:

rodchop

Huippu show!
N. 120 pyörää itse näyttelyssä
Sekä  n. 1170 kävijää
Todella hienoja pyöriä paljon myös parkkiksella.
Itse saavuin juuri Joutsasta Suonenjoelle, en kastunu koko matkalla, pyörä toimii & kivaa ajaa.
Räntsillä jälleen super hyvät bileet.
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Upea tapahtuma, kiitokset järjestäjille. Itelle jäi erityisesti mieleen bicycle- luokan voittaja ja voittajapyörä. Äärimmäisen viileetä!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

TEKE

Miniturnee heitetty.
Pe himokselle hörhöjen kans möxäilyä ja samojen jäbien kera joutsaan jossa näyttely+telttailua räntchillä.
Loistava reissu ja EI tullut vettä lainkaan.

smela

Hieno näyttely ! Pienenpienenä miinuksena itse hukattut rillit + muovinen oranssi kotelo. Jos potkiskelit niitä näyttelyalueen lipeillä tai tiedät infoa niistä, niin ilmo vaikka privaan. Kiitos ja kumarrus  ;D

Jude

Hyviä kuvia, kiitos !

Kelit suosi ja porukkaa erittäin hyvin tonteilla.
Tuli viihdyttyä näyttelyssä sekä ranchillä, meno oli mahtavaa  :D :D

Pienenä miinuksena, odottelin jäsen Jva:n pyörän näkemistä livenä ja vähän itsekseni harmittelin kun ei sitä ollu. Koneelle päästyäni huomaan viestin jossa kyseltiin viimetingan kyytiä Joutsaan , ei olisi tohon kyytiin kyllä enään mahtunut, valitettavasti.
Se olisi jotenkin kruunannut ton näyttelyn omaleimaisen "fiiliksen".

Kesää ja kärpäsiä vielä jäljellä, ajellaan rauhassa !