Ei ihan PK-seudulla, mutta Lahden Kansityötä uskallan suositella varauksetta, jos kotikulmilta ei apuja löydy.
Oman TC88 -> TC98 projektin toteutin tuolla tänä keväänä.
Juurikin noin, kuin kuvailit. Porattavat sylinteri ja uudet männät sekä mäntien mukana tulevat specsit kainalossa koneistamoon ja kerrot millaisella käyntivälyksellä haluat koneistuksen tehtävän. Omassa projektissa CP-Carillon takomäntiä käytettäessä poraus/ männän halkaisija oli 3.937" ja specsien mukainen käyntivälys (piston to cyl clear) 0.0025". Noiden tietojen mukaan kairasivat sylinterit stressilevyjä käyttäen (100 eur/ reikä).
Männänrenkaiden katkosvälejä eivät tehneet, ne artisti joutui tahkoamaan itse männänvalmistajan antamien specsien mukaiseksi

.
Hyvin on mylly kukkunut tämän kesän reilut 9tkm ajot.