Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

shovelin moottorin kiinnityspultti

Aloittaja ile, 16 helmikuu 12, 23:22:35

« edellinen - seuraava »

ile

eli mosan alemmat pultit. mitä kokoa ja pituutta? pitääkö olla ne kaikkein kalleimmat kataloogista vai kestääkö perus rosteripultti?

Hemuli

Koneen etu- ja takakiinnikkeet on 3/8" paksuja, pituutta ei nyt tähän hätään muista mutta sehän on runko- ja koneenkiinnikkeiden yhteenlaskettu paksuus plus mutteri ja pari prikkaa.

Eipä ne luetteloruuvitkaan juuri tavallisia kummempia ole, yleensä niissä maksaa kromaus. Yhtään katkennutta pulttia en ole nähnyt, tehdas tosin yleensä käyttää kovia versioita koneenkiinnikkeissä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

ma^ko

Kovalla & tiheellä mä olen aina pultannut, en tiedä onko oikeasti tarve mokomiin. Kuitenkin rst tai hst pultteihin suhtautuisin hieman varauksella koska ne on huomattavasti mellompia kuin normaali rautakauppalaatu normipulteista.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

leafhill

Jonkinlainen "nyrkkisääntö" rosteri pulteista, lujuusluokka 80 vastaa mustien pulttien 8.8 luokkaa.
Meillä on töissä kaikki pultit joko 70 tai 80 luokkaa. Lujempiakin on, mutta niihin ei usein törmää.
Ruostumaton kun ei tykkää tärinästä, niin en siihen luottaisi tärkeissä paikoissa.
Mä laittaisin ihan mustat pultit, grade 8 (6 viivaa pultin kannassa) tai 10.9 lujuutena.