Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Moulinex XLCH

Aloittaja Smokie, 17 toukokuu 09, 11:28:02

« edellinen - seuraava »

Kokkonen

Vau! Hienoa! Onnittelut!
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Hemuli

Talvisodan henki elää ;D - hieno pätkä!

Harmi että et kuvannut videota sen verran sivusta että olisi näkynyt ahdin ja ketjuhässäkkä - mukavaa vinkunaa tuo piti kyllä noinkin. Tunnistaa kyllä mikä siellä metelöi...

Täähän pistää painetta Ramben projektiin, kumpi ensin radalla?

Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Lyytinen

No voi helevetti en kyllä muuta sano ;D

Edit: tai no sanon sen verran, että ilmiselvä tappomeininki.

Smokie

Tuohan vähän niinkuin melkein toimii, pari pikkuvikaa ilmeni heti kun laittoi piuhoja kiinni. Pitänee korjata niitä ja viritellä letkuja kaasaria kohti, tuossa videossa ahdin ei oo vielä "kytketty"

Laitoin tuon videon myös Bomber-foorumille notta kaikenmaailman nappistarttimotoristitkin näkisi kuinka moottoripyörä käynnistetään ;D

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 23 toukokuu 09, 09:22:09
Sattuuko tietäjillä olla mitään vinkkiä tartteeko SU jotain muutoksia, se tulee siis painepuolelle. Pitääkö männän päälle vetää oma paineletku, eikös siinä ollut joku hengitysreikä? Ei välttämättä olis kiva ylläri jos luisti lentää kattoon heti kun vähän ahtoja näkyy..

Löytyi sattumalta yksi linkki jossa SU ahtimen kaverina ja vinkkejä, asennus tosin vanhassa Triumph autossa, mutta varmaan yleispätevää tietoa. SU lienee hyvä tuohonkin tehtävään.
Pikasesti lukasin, räjähdysvaaraa ei pitäisi olla. 8)
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

Smokie

Voi jessus, taas menee normi internet tasolle = en halua lukemista vaan vastauksia ;D No kattelin sitä että homman pitäis olla OK kun vetää painesignaalin "katolle". Kohokammion paineistus vaan ihmetyttää, siinä sivussa on se namiska mistä saa ryypytettyä, siihen kun puhaltelee niin siinä tuntuu olevan takaisku, mutta kaasarista poispäin tulee ilmaa kyllä. Appiukkoni on sähköinsinööri, minä taas en tiedä sähköstä mitään ja kun kysyn siltä jotain se lopettaa jokaisen selityksen "no kyllä sä tiedät mitä mä tarkoitan". No en ;D Ette vissiin tekään ::)

Eipä täs muuta mutta kun aikataulu on niin kireä että tälläinen rakentelu on hauskasta puuhastelusta kaukana >:(

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 25 toukokuu 09, 08:09:51
Mulla toivottavasti sama edessä tänään eli ahtimen kanssa ensikäynnistys. Painekoteloon pitää tossa vielä pohja hitsata ja vähän pulttailua. Radalle ei harmillisesti pääse kun eilen Kemistä tullessa meni ketjut poikki 30 kilsaa ennen himaa.

Mut Smokielle: Se toimii sittenkin! Superissa viivalle?  ;D
A.K.A. Rambe

Kokkonen

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 25 toukokuu 09, 11:36:32
Voi jessus, taas menee normi internet tasolle = en halua lukemista vaan vastauksia ;D

Kun ei pysty vastaamaan... ;D, mut laitetaan se kuva vielä tähän. Sama lähde kuin yo linkissä. Laita sitten kommenttia kun olet saanut pelaamaan, mitä piti tehdä.

Tom W

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Smokie - 20 toukokuu 09, 02:09:22
Olipa tuottelias päivä, sain magneettikytkimenkin valmiiksi...

Kerro nyt ihmeessä mikä on tuon magneettikytkimen funktio, tässä koko ajan päässä pyörii se Mad Max 2:sen kohta jossa Mel Gibson pistää Hornetista blowerin pois päältä napin painalluksella. Eihän sellainen ole mahdollista muualla kuin elokuvissa, eihän?
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kaaleppi

Hienolta kuulostaa... ;D

Smokie

Tuata tuata, se mädmäx auto on Holden, siitä löytyy kyllä infoa vaikka kuinka kunhan googlettaa.

No se magneettikytkinhän on tietty siks että saa ahtimen pyörimään jos sattuu tulemaan kauhea koti-ikävä yms tai joku vittumainen juppi ajaa ohi. Siinä painekotelon etuosas on ne filtterit siksi että normaalisti (=vaparina) ajellessa kone imee ilmaa sieltä, sitten kun ahtimen laittaa käyntiin niin 1-suuntaventtiilit lävähtää kiinni ja kone saa ilmansa ahtimen kautta. Mad Maxin ahdin oli feikki mutta mulla toimii ;D Noita Holden interceptoreita on rakenneltu maailmalla kyllä ihan toimiviakin, mutta tuskin kellään on yhtään munaa niinkuin mäksillä ittellä. No mulla on sitäkin!!!

Tässä jotain kuveja, saatana kun vituttaa, rallit on näköjään jo pyörähtänyt käyntiin ja meikäläinen nussii jonkun kumiletkujen kans.

Marketeissa lukee avaaminen on ostopäätös. No sattana, oli hieno päältä mutta sisältä löyty tosi noloa MIG saumaa, tinaa, lyijyä, kuparia, hyi. Hitsaa ny sitte tuota

apuun värvätyltä nostoväeltä lentää kipinöitä perseestä

Ja tää on kuulemma uutta muotia

Make

Ei pääse koneen äärestä mihinkään, sen verran on jännää seurata tätä.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Smokie

Hah, hyvä että tulee kommenttia, tylsäähän tässä mitään monologia on pitää.

Meinasin, tai oikeastaan meninkin jo nukkumaan kun totesin ettei siitä tuu mitään kun apina heiluu plasmapoltin kädessä. Emäntä tuli tönimään kun pihaan saapui Mr. Grindstone garage, suomen ehkä aliarvostetuin ropellihattu V. Pajula. Vaikka tämä onkin HD-foorumi niin tästä britistä tuskin kukaan voi närkästyä

Smokie

Hahaha haa, huomasin just kuvia kattelessa notta mullahan on ihan hyvä pälvikaljun alku!! Sanontahan kuuluu notta tukka ja järki ei pysy samassa päässä ja mulla sentään on aika hyvin tukkaa :P

Smokie

Lainaus käyttäjältä: Raimo-Raato - 25 toukokuu 09, 12:04:19
Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 25 toukokuu 09, 08:09:51
Mulla toivottavasti sama edessä tänään eli ahtimen kanssa ensikäynnistys. Painekoteloon pitää tossa vielä pohja hitsata ja vähän pulttailua. Radalle ei harmillisesti pääse kun eilen Kemistä tullessa meni ketjut poikki 30 kilsaa ennen himaa.

Mut Smokielle: Se toimii sittenkin! Superissa viivalle?  ;D

No hei, totta mooses! Jos siellä joku viiva on niin minä luultavasti nukun sen päällä ;D