Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi trike tai m*nkijä, kun 2-pyöräinenkin on keksitty?

Aloittaja Joe Cool, 12 helmikuu 12, 11:48:12

« edellinen - seuraava »

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 15 helmikuu 12, 08:50:04
Mistä muuten JC on tän "mönkijän" Ellei sitten kyseessä ole tahallinen provo

Tiedän kirjoittavani (joskus) pitkästi, mutta kerroin asian jo sivulla 2:

LainaaOlen sitä mieltä, että triken pitää olla iso, pitkä, leveä ja matala - muuten se näyttää juuri mönkijältä. Itseasiassa tämä mönkijä-look trike-ilmiö kirvoitti juuri tämän keskustelun avauksen. Mietin että mikä noissa monissa trikeissä mättää ja sitten tajusin, että ne näyttävät mönkijöiltä, kun mönkijä sattui olemaan kyseisen kirjoituksen päivänä edessäni liikennevaloissa.

Ei siis ole tahallinen eikä tahaton provo, vaan mielipide laitteiden ulkonäöstä ja siitä mikä minua miellyttää / ei miellytä...

maick

Mun mielestä tätä ketjua ei olisi pitänyt aloittaakaan. Paitsi trike-kuvien ja keskustelujen kannalta. Tämän ihme miksi-siksi-miksi -vouhaamisen voisi jättää sille toiselle hiekkalaatikolle. Typerä aihe moottoripyörien rakentelufoorumille.

No offence...

Hemuli

Tuossa otsikossa nimenomaan annat olettaa että traikki tai "mönkijä" olisi jotenkin toisiinsa rinnastettavia laitteita. Se jos mikä on pahanlaista provokaatiota. No, onneksi tällä palstalla on viksua porukkaa jotka sai tästäkin väännettyä maukkaan traikkikeskustelun :).
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 15 helmikuu 12, 15:28:16
onneksi tällä palstalla on viksua porukkaa jotka sai tästäkin väännettyä maukkaan traikkikeskustelun :).
Se on hyvä - itseasiassa koko tällaisen foorumikulttuurin elinehto. Ensin tarvitaan vaan yksi tyhmä, joka kysyy ja sitten kymmenen viisasta, jotka yrittävät vastata ;)  ;D

Voisihan tässä kommentoida ja viisastella vaikka mitä ihan sanailun vuoksi, mutta minun puolestani tämä asia saa nyt jo olla ja ylläpito voi halutessaan poistaa täältä asiattomuudet ja jättää vaan sen maukkaan keskustelun ... Sanaillaan lisää seuraavissa aiheissa  :-X

Vette427

työnnänpä minäki lusikkani tähän soppaan  :D ei ehkä kannattas...  :P
vuosia jo "haaveillu" trikesta ja ei vähiten juuri tuon Dr Pepper mainoksen takia.
viimekesänä lainasin pomon trikea ja kävin jämsässä 900km kaikkineen mutkineen ja jätti sellaisen mielen että seuraava projekti on 99% varmuudella trike. ("matka-chopperi" piti ensin tulla nykysen jälkeen. laukut ja kaikki himmelit paikoillaan ja av +2m)
ko trike kuvassa mun tekemän kärryn kanssa (vaunukompurasta tehty). mä ku en ole "merkkiuskollinen" niin ei haittannu tuo "revekous" tuossa yhtään  ;D
alustavasti suunnitelmat että harrikan kone poikittain ja hopan C3 tomaatti perään (pienin takapotkusen mitä tiedän). jostain Evo tekniikkaisesta ajatellu tehä.
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

petejiiii

on toi saksantrike vaan kadehdittavan pöljän näköinen laite. Entinen työkaveri noita toi maahan ja möi Itä-Suomen suunnalla. Sotkenkohan mä nyt asiat, vai olikohan täällä tampereellapäin tommonen poikittaisella evo-konella.

ma^ko

Takahutlaariin poikittain sijoitetulla EVOlla varustetun nazitraikin olen nähnyt, jollain rastihuoltiksel ihan härmäs.

Kaikkiin miksi kyseltihinhän on patenttivastaus, se on no ku Ma_Tahtoo, Ma_Tahtoo kun on miehen vahvin järkiperuste ihan mihin vaan, insinörttiperusteet saa aina kehäpääteltyä jos matahtoo on läsnä.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

MKK

Kyllä mun n-48 serwicar on rekisterissä mönkijä. mut vakuutettuna prätkäks. Enkä pidä kuiteskaan sitä minään työkoneena, vaikka maalla se on yleinen muoti. Tommonen Saksasalainen volkkari trike lähentelee mun mielestä jo jumalanpilkkaa ::)
Ittelle trike kuumeen aiheutti k.o. limsamainos ja tietty juttu Iivun trikestä V-8:ssa.

filtteri

kerran tuli katteltua kaupan parkkiksella tuommosta revegoa tai vähintäänkin vastaavaa kapistusta siinä oli nissanin kone ja luultavasti koko nissanin etuveto tekniikka laatikoineen päivineen oli tosin saksan kilvissä.

Vette427

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 15 helmikuu 12, 20:59:54
Takahutlaariin poikittain sijoitetulla EVOlla varustetun nazitraikin olen nähnyt, jollain rastihuoltiksel ihan härmäs.

tässä paikallisesa kokkarissa kirjavan kierroksella on oulusta parikertaa ollu hopea revako evon koneella.

Lainaus käyttäjältä: MKK - 15 helmikuu 12, 21:15:32
Kyllä mun n-48 serwicar on rekisterissä mönkijä. mut vakuutettuna prätkäks.

toi pomon on rek 3-pyöräinen ajoneuvo (L5) ja siinä vak maksu alle puolet mitä moottoripyörässä olisi???
ja saa ajaa B kortilla. miten lienee jos se rek moottoripyöräksi? onko tietoa miten kortin kanssa noi kitit kun asennettu prätkään ja muutettu trikeksi? muuttuuko ne L5 luokkaan?
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Hemuli

Muistaakseni ajoneuvoluokka vaihtuu muutoskatsastuksessa.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Tuusulan T-Bone

L5 on L5, ei se siitä rekisteröimisillä muuksi muutu. Ellei sitte sahaa siitä yhtä pyörää irti. Jos taas kaksipyöräiseen lisätään yksi pyörä, tapahtuu transformaatio L3->L5 (tai L4, jos sivuvaunu).

Noita on sen verran vähän olemassa, että katsurit ja vakuutusyhtiöt helposti sekoilee niiden kanssa.
Long John Stroker

rodchop

HOG Forever Forever HOG

Santtu

Allekirjoittanutkin uskaltautuu trike-kaapista ulos. Oon unelmoinut ja piirrellyt kanttaavaa sähkö-trikea jossa on mm. umpikori. Projekti on toistaiseksi pilkkeenä silmäkulmassa, pitänee ensin tehdä nykyinen projekti valmiiksi, ja rakentaa yksi talo...

Tuosta: http://luupilotti.blogspot.com/search/label/Trik-E-Trick

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.