Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Miksi trike tai m*nkijä, kun 2-pyöräinenkin on keksitty?

Aloittaja Joe Cool, 12 helmikuu 12, 11:48:12

« edellinen - seuraava »

Joe Cool

Kertokaapas asiaan perehtyneet, miksi ihmeessä moottoripyörässä pitää olla 3 pyörää? Tai miksei aja suoraan mönkijällä, joka näyttää vielä typerämmälle meikäläisen silmään ;D ?

Henk. koht. mieltymykseltäni en vaan ole koskaan oppinut ymmärtämään, että miksei voi ajaa autolla, jos moottoripyörä ei viehätä... ;)

Tässä esimerkki lisäpyöriä kaipaavalle:
Ghost Wheels from Trike Alternatives

Tässä toinen ja siinä on ehkä karmein ääni, mitä moottoripyörässä olen koskaan kuullut:
Sidekicks new type motorcycle trike

Tässä trike, jokä edes näyttää mittasuhteiltaan hyvälle, eikä mönkijälle - tosin moottori puuttuu jalkovälistä tässäkin:
Trikes

Make

1: Moottoripyörästä tulee vaikea hallittava jollei sivuvaunuun laita pyörää  ;D
2: Joissain tapauksissa sellainen on suunniteltu, huonopintaisilla teillä saati tiettömillä taipaleilla kulkemiseen, tai esimerkiksi jakeluajoon tai viranomaiskäyttöön. Maailmansotien jälkeisessä Yhdysvalloissa hyvinkin yleistä.
3: Ei tarvitse kypärää

Mutta: Jollei tänne perusteta "laitteita joita ei saisi olla olemassakaan" topiccia, nuo lehmann-tyyppisten ratkaisujen julkaiseminen pitäisi kieltää tällä forumilla. Ja kaikilla muillakin forumeilla. Ja koko internetissä. Ja muussakin mediassa. Siinä on haaskattu sekä trike, että yksi jaloimmista ilmajäähykoneista.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Jude

Nää seitkyt luvun triket on ollu aina tyylikkäitä, tollane koppimaali olis siisti.
Tänäpäivänä ei jengi enään happoile noitten kanssa, tehdään ehkä liian kliinejä ja turvallisia, tosin tää slimin trike on härski.

SLIM'S FABRICATION Trike "Seppuku" Build Motorcycle Art Bike by v22losangeles.com part 1

Make

Totta tosiaan, nehän voivat olla myös hyvän näköisiä!

Merimies-Toni

Kysymykseen vastaten: Miksi ei! Miksi pitää olla 2m akselväli, kun 170 cm riittää. Miksi pitää olla Harrikka, kun pappatunturi on halvempi ja vie vähemmän bensaa? Miksi pitää olla hauskaa, kun voi vituttaakin? Miksi pitää olla buutsit kun talvilenkkarit on  lämpimämmät? Miksi pitää olla humalassa? Tai miksi pitää ylipäätänsä olla. Miksi? Miksi? Miksi? Kuka keksi sen väittämän,ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassa? Antaa kukkien kukkia vaan. Ps. En omista trikeä, mönkiä oli joskus puiden kuskaamisen takia...
Pikkuvikoja, heleppo korjata

Don Quijote

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Kaaleppi

Toi oli hienoa nähtävää. Itse tuon mainoksen ensi-illan aikoihin kun oon jo ollu melki 5v...
Mut julisteita oon nähny ihan täysikasvuisena.
Jos jollain on tosta jotain lisämatskuu niin julkistakaa nyt ihmeessä.

Merimies-Toni

2000 luvun alussa tuli tilattua laivan päälle laatikko DR pepperiä ihan näiden mainosten takia. Oli se itse asiassa ihan hyvääkin kunhan ei rapulassa mennyt maistelemaan.

ma^ko

Mainosten takia oli pakko maistaa, en vaan pitänyt. Ehkä siksi ajan kaks tai nelipyöräl edelleenkin.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Mulla on noista apupyöräkeksinnöistä sellainen naivi kuvitelma että ne on ajateltu lähinnä ihmisille jotka eivät syystä tai toisesta pysty kaksipyöräisellä ajamaan mutta tunteen palo on pysäyttämätön. Mieleen tulee esimerkiksi sotaveteraanit joilta joku raaja on jäänyt taistelukentälle. Ja niitähän tuolla jenkeissä riittää. Eli ihan kaikkea ei pidä dumata pelkästään ulkonäön perusteella.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiwi

Ja kuten ylempänä olikin, nii juuri poliisi ym. käyttöönhän servicaria on ollutki.

Johtuukohan tosta dr.pepperistä että on nii erilainen maku ma^kon kanssa :D

Merimies-Toni

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 12 helmikuu 12, 22:05:03
Ja kuten ylempänä olikin, nii juuri poliisi ym. käyttöönhän servicaria on ollutki.

Johtuukohan tosta dr.pepperistä että on nii erilainen maku ma^kon kanssa :D

Eikös ne ollut enempi parkkipirkkojen ym., kuin poliisien ajoneuvoja

Kyllähä toi trike homma jonkun näköistä perverssiota vaatii, mutta mä olen kyllä aina digannut. Poislukien nämä sakujen rewago ym. vw takamoottori hässäkät.

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Merimies-Toni - 12 helmikuu 12, 22:22:35
Poislukien nämä sakujen rewago ym. vw takamoottori hässäkät.

Eikös takatuupparille sovi hyvin nimeksi Rewa-Go  ;D ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Mr.Horsepower

Dr pepper:eri mainoskesta tulikiin mieleen että oliko tuosta samaisesta mainoksesta tehty niitä julisteita.... ???

kun muistelen joskus 80 luvun puoli välissä maissa pikku jannuna nähnä jossain juliste jossa toi trike meni just aavikko tielllä jossain tuon videon kaltaisissa maisemissa... näitähän julisteita ei varmaan mistään sais mut tuollainenhan ois yyber hieno...

Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Make

Fäk! Mulla meni rewago ja lehmann termit tossa ylempänä sekaisin. Tarkoitin siis kumpaakin.