Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Kessun kesäpäristin

Aloittaja kessu, 29 tammikuu 12, 23:28:01

« edellinen - seuraava »

juusalo

se öljynpaine anturi ja myös vapaavaihteen anturi maadoittaa eli lampuille + ja maat antureilta.

kessu

Tuukka: en oo säätänyt, taidanpa tehdä sen tänään. Juusalolle kiitokset, ei tarvi enää arpoa johtojen kanssa.

Hemuli

Sekä vapaan että öljynpaineen merkkivalojen anturit on maadoittavia. Eli sähkö kulkee ensin valolle ja siitä sitten anturille. Kun vaihde on vapaalla tai paine nollassa niin anturi maadoittaa -> valo palaa.

Pintakaasulla yskäisy kertoo mun mielestä pienestä ilmavuodosta jossain. Ei välttämättä niin paha että sille tarttis tehdä jotain, lähinnä ärsyttävä. Pintakaasulla kun imusarjan alipaine on suurimmillaan niin helposti jostain hiukan falskaa. Muistan kun muijan pyörässä oli vastaavaa vikaa - aina joskus pintakaasulta kahvaa käännettäessä yskäisi putsariin. Lopulta vika paljastui Mikunin huonoon kiinnitykseen - ko. kaasarihan on pelkällä kumikauluksella sekä imusarjassa että ilmanputsarissa. Koneen käydessä kaasari pääsi tekemään sellaista parin millin edestakaista liikettä joka sitten aikaansai imuvuodon imusarjan ja kaasarin välisessä tiivisteessä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

kessu

Ok, pitää katsoa jaksaako tuohon perehtyä, nyt se kuitenkin toimii eikä sada vettä niin ei uskalla alkaa kikkailemaan.

Olisko kellään ideoita et miten noihin tankkeihin sais jotain valkoista? Alunperin niihin piti tulla valkoiset raidat mut maalarin kiireistä tms. johtuen ei sit tullutkaan.

Mietin jo straippausta, mut noissa on niin luokattoman huonot pohjat ettei viitsi edes kysyä keneltäkään taiteilijalta. Eikä noissa oo sitä lakkaakaan, joten ihan kuin mistallakin niin tippa bensaa vie maalit mennessään.

Sit mä mietin et jos ostais jotain automaalia paukkupullossa ja maalailis ite ja lakkais päälle, mut eikös siinä oo riskinä et jos tulee väärällä liuottimella tehty maali niin nuo jo valmiiksi huonot maalit kuplii pois?

Mitä jos koittais jotain tarraa tuohon, vai onko sekin ihan perse idea? Ei siis mitään liekehtivää nakkenakuttajaa vaan esmes noiden paneelien reunoja kiertävää ohutta valkoista raitaa, tai jotain hippifontilla tehtyä tekstiä?

Hankalaa on, saatana. Jos ei tuu ideoita niin kastan hepinkärjen miranoliin ja roimin sillä tankinkylkiä. Tulee uniikki, sano.

Jack

"Jos ei tuu ideoita niin kastan hepinkärjen miranoliin ja roimin sillä tankinkylkiä. Tulee uniikki, sano."

paras ehdotu 4evö, Do It!!
Flatheads!!!

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Jack - 29 kesäkuu 12, 15:13:19
"Jos ei tuu ideoita niin kastan hepinkärjen miranoliin ja roimin sillä tankinkylkiä. Tulee uniikki, sano."

paras ehdotu 4evö, Do It!!

Jotenkin mua pelottaa että sä teit ton lainauksen vaaleanpunaisella ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

shoveltimppa

Jackin kanssa samaa mieltä, ois uniikki juu!  ;D

Spöke

Emmä mitään pippelillä maalaamisesta ymmärrä saatikka lopputuloksesta, mutta tosta CV:n yskimisestä kyllä. Ei siinä välttämättä imuvuotoa ole, saattaa olla pykälän, kaks liian pieni välialueen suutin. Mulla ainakin korjaantui pannarissa yskimiset sillä.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

kessu

Spöke: en mäkään, mutta kiitos. Kokeilen maanantaina jos moorelta löytyisi.

Jack

jaa, pinkkiä miranoolia?
Flatheads!!!

kessu


Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 29 kesäkuu 12, 19:45:09
Emmä mitään pippelillä maalaamisesta ymmärrä saatikka lopputuloksesta, mutta tosta CV:n yskimisestä kyllä. Ei siinä välttämättä imuvuotoa ole, saattaa olla pykälän, kaks liian pieni välialueen suutin. Mulla ainakin korjaantui pannarissa yskimiset sillä.
-Spöke-

Mun empiiristen kokeiden perusteella pintakaasulla yskiminen CV:llä johtuu ennemminkin liian alhaalla olevasta neulasta. Neulaa milli pari ylös niin helpottaa.
A.K.A. Rambe

kessu

Mutta mistäpä johtuu se, et kun avasin bensahanan niin kaasari tulvii putsarin kautta bensat ulos, näytti tulevan sieltä samalta kehältä mistä putsari kiinnittyy kaasariin, vasemmalla ylhäällä on joku ilmareikä mistä valuttaa?


ma^ko

Se johtuu siitä että syystä tahi kolmannesta ei koho & neulaventula kompinaatio sulje bensan kulkua normaaliin bensapintaan vaan valuttaa yli.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Hemuli

Tohon saattaa auttaa kohon neulaventtiilin ja sen pesän huolellinen putsaus, jos ei niin sitten uusi venttiili. Nää nykybensat kerää uskomattoman määrän sellaista hartsimaista paskaa kaasariin joka sitten aiheuttaa kaikenlaista.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957