Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Prätkän osia ruumassa

Aloittaja sporttivartti, 25 tammikuu 12, 21:14:03

« edellinen - seuraava »

Lyytinen

Mitenkä sitä sitten pyörään uskaltaa semmosia osia laittaa :o ??? Pitäisiköhän suosiolla hakea kaikki osat paikalliselta diileriltä :'(

Psycholasse

Tottakai halvemmalla kun saa niin on aina parempi. (Ja lopulta huomasin et maksoikin enemmän kuin valmiina.) Mutta lähinnä mouhosin sitä että jos se kikkare mitä "salakuljetetaan" reagoi muun tavaran kanssa mitä ruumassa sattuu olemaan!!! Ja sitten se mopo voi tosiaan kaatua. Ehkä mä oon vaan arkajalka ja suppee.

rodchop

Reagoi mitä ? Miten joku pyörän osa voi mihinkään reagoida / turvallisuutta vaarantaa, tuskin kukaan bensatankkia täytenä tuo, vaikka bensan hinta olisikin halvempi.
(paitsi Venäjältä jos autolla reissussa :P)
Esim. Usa, ihan sama meneekö tulleja silti reilusti halvempi.

Osa ryhmästähän ei uskalla edes tilata tuolta Usa,sta tai mistään kun pelkäävät tulleja, rahteja & huijareita.

Sitte jos itse jotain tuot, niin sun pitäis myydä se samalla hinnalla kun maksoit siellä jossain ??

Sit ei auta kun mennä paikalliselle diilerille !

Mä en yleensäkään tajuu että mitä tässä nyt on oltu salakuljettamassa.
Mulle ainakin jos johonkin reissuun lähden, minne tahansa niin osa hommasta on juurikin että saan tuotua samalla jotain kivaa mitä ei täältä saa tai on kohde maassa halvempaa, saampahan huijattua itseäni että ei se reissu nyt niin kalliiks tullu ;D
HOG Forever Forever HOG

sporttivartti

Ebay-ostos, käytetty gasotankki saapui ainakin itselle no probs tullipostiin Vantaalle.

rodchop

Jatketaas vielä hieman. Esim. tuot reissusta siistejä osia mitkä Suomessa kortilla & jengi haluu,
ehkä jopa pyydetään että tuo jotain kivaa.
(siis en puhu hyvistä kaveruksista jotka tekee toisilleen vastapalveluksia)

No sitten kun sulla ne biitit myynnissä jotka oot omalla rahalla / vaivalla ostanu, niin eka kysymys paljon sä maksoit tuosta tai eihän toi maksanu siellä kuin. . .
Taaskaan ei tajuu ?
Jos ostan jonkun jutun 5e,llä mutta sen arvo on suomessa 150e niin pitäiskö se myydä 5e hintaan ?
Ilmeisesti pitäisi muuten kateus iskee, että toihan saa tuosta voittoa. Vaivannäölle ei lasketa hintaa jne >:(
HOG Forever Forever HOG

mr.bobber

Et oo tosissas ? Vai harmittaako jos joku sattuu saamaan jonkin osan hiukka halvemmalla ? Suomessahan ei olla perinteisesti iloisia jos kaveri saa jotain halvalla, vaikka siihen vaivaa näkisikin. Kateus tuo peri suomalainen vitsaus ;)
[/quote]

niin, suomalaiset pystyy olemaan kateellisia asiasta kuin asiasta, jollain on kauniimpi vaimo/tyttöystävä, isompi talo, hienompi auto jne, näistä sitten supistaan kanta-baarissa =)...jos mulla olisi tarve hankkia edustusvaimo niin hakisin ukrainasta sellaisen =) vähän eri tasoa kuin suomen naiset...niin, ja kaikki ei ole huijareita sielläkään, nimim kokemusta on ;)

aiheeseen palatakseni, pitää nähdä vaivaa että saa hinnat suomen hintoja alemmaksi, eli hieman tutkimaan journalismia tässä internetin ihmeellisessä maailmassa. Ebay on toiminut ihan hyvin, pay pal on toiminut oivana maksuvälineenä ja tavarat on aina tulleet. Sitten omakohtaisia kokemuksia konttikuljetuksista, kerran aikoinaan huusin ebaystä auton, joka sitten kolhittiin matkalla eikä kukaan "tiennyt" mitään oven kolhusta. Auto oli sen verran rujo niin väittivät sen olleen siinä. NO osto kuvissa ei ko kolhua näy, joten itsestään on varmaan tullut...
se minkä voit tehdä huomenna, tee ylihuomenna

Natking

Mitenkahan ne osat siella omassa laukussa tulevat vaarallisiksi lentoliikenteelle?
Jos lahetat ne rahtina niin eikohan ne sillonkin lentokoneella tule? Vai onkohan DHL hommannut jonkinlaisen antimateriatavaranmuuttamiskoneiston ja sateilyttaa ne sielta ameriikasta suomeen?

Beam me up, Scotty!
Just trying to be different (like everyone else)

Psycholasse

Meinasin että en enää nosta kissan häntää. Mutta kuitenkin  ne rahtipaketit/laukut merkitään ja laitetaan omaan konttiin/ruumaan. Ja ne omat "salakuljetus"laukut laitetaan muiden "salakuljettajien" laukkujen kanssa sekaisin. Ja ihmiset varsinkin lentomatkustajat "salakuljettavat" mitä ihmeellisempiä tavaroita mitkä Saattavat/voivat reagoida keskenään lastattuna samaan ahtaaseen tilaan. Mutta näin talvella voi vaikka liukastua omalla pihallaan tai aamulla vaikka juoda liian kuumaa kahvia. 

arvo

Moottori tuli tänään,homma toimi hienosti.