Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Pannun venakoneisto

Aloittaja Spöke, 16 tammikuu 12, 19:47:10

« edellinen - seuraava »

Spöke

Oon tossa tilaillut noihin STD:n pipoihin osia; Rowen black melonite venat, Leineweberin jouset ja retainerit, V-twinin keinuvivut ja pukit. Ohjurit on vielä tilaamatta, kun en oikeen osaa valita; valurautaa vaiko ampco 45:sta?
Toinen kysymys koskee tilpehööriosastoo, nimittäin se intake valve oileri; pitääkös sellainen olla ja mistä vi**sta siihen tulee öljy? (nojoo, tuskin sieltä, sehän on kestovoideltu ;D)
Nouseekos öljy pultinreikää pitkin pukista vai hä? Kun en ennen ole pannun pipoja kasaillut...
Tivarisuosituksia myös, ettei tule ölljykatastrofia, on alumiiniset D-renkaat ja kromikopat ja väliin jokin tilke, mikä?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jack

valurautaa....

oileri ei pakollinen, se ymmärtääkseni vaan ohjaa siihen kulkeutuvan ympäripyörivän oljyn oikeaan paikkaan.

Venakoppien tiivareina mulla aikoinaan toimi parhaiten sellaset aika paksut pahvimaiset tiivarit hylomarin kanssa kasattuna.
Flatheads!!!

rodchop

Mulla olis ylimääräsenä tollanen S&S,n tiiviste sarja. En oo varma käykö noi kannen kuparitiivisteet niihin sun pyttyihin ? Ko noi on Shovelin pytyille, mutta noi kopan tiivarit oinakin sopii.
HOG Forever Forever HOG

Soikkeli

Itselläni on www.realgaskets.com tilatut kumiset tiivisteet. Tulee kirjeessä kotiin ja pitää öljyt koneen sisällä.
C.O.G. 
Lifemember

Hessu

Jackki elää vielä ajassa ennen viimestä jäsentenvälistä kovapanosammuntaa. Ehdottomasti Ampcoa, kun kerran siitä nykyään saa valmiita ohjureita näihin vähän vanhempiinkin.

Jack

voi olla, mutta mulla meni joskus jotkut pronssiset yhessä vai kahessa kesässä horoks, ja mistäs minä tiedän mitä ne oli, faxilla tilattiin Ruotsista Custom Cycleltä ja jännityksellä odotettiin, että mitä tulee ja mitä jää jälkitoimitukseen, ei ollu internaattoreita silloin, niinkus muistat.

Sen jälkeen tais olla yhet ja samat valurautaset millä mentiin loppuaika sen pannun kanssa. 
Flatheads!!!

Hessu

Mulla shovelissa valurautaset pako-ohjurit kulu .07 asennusvälyksestä  .4 mm 12000 kilsalla.
Nyt kun purin motin, tinapronssiset ei ollu kulunu yhtään. Päinvastoin pako-ohjureissa oli pikeentynyttä öljyä niin paljon, että sai naputtaa venat veks. Seetipinnat oli ihan moro. Kilsoja vähän yli 20000. Mutta noi lukemat on ihan normaalia näissä vehkeissä nykybensoilla.

Mutta nää on aina ollu ihan fiilisjuttuja. Kaikki vastaukset on yhtä hyviä. Sama asia kuin öljyjen kanssa.

Jack

Lainaus käyttäjältä: Hessu - 17 tammikuu 12, 08:35:47
Mutta nää on aina ollu ihan fiilisjuttuja. Kaikki vastaukset on yhtä hyviä. Sama asia kuin öljyjen kanssa.

Juuri näin...
Flatheads!!!

Tuusulan T-Bone

Onks noi V-Twinin vipat rullilla vai laahurit? Sekin voisi vaikuttaa valintaan, ainaki teoriassa...
Long John Stroker

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 17 tammikuu 12, 11:06:53
Onks noi V-Twinin vipat rullilla vai laahurit?...

Pannun rullavippoja Taiwan-Tediltä? ;D

Ei kai niitä vieläkään tee kun joku Accurate Engineering ja sekin vanhoista vipoista hitsaamalla.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Spöke

Ei ollut köyhällä varaa mihinkään baisleyn vippoihin >:( Tosin nuo olivat halavat; 220 ameriikantaalaa koko paska. Hankitaan paremmat ens lottovoitosta.
-Spöke-

Spöke

Ei menny yläkerta mikskään viime kesän ajoista, oisko tullu jotain 5-6tkm mittariin. Kaikki oli niinkuin asennettaessa. Nyt tehdään tilaa nenulle, ohjureista joutuu sheivaamaan pari milliä ja jakajan väliakselin rattaaseen piti sorvata nenulle tilaa. Ennen oli siis narunkutojan L3S, nyt tulee L51. Nosto kasvaa tonne 0.533.
-Spöke-

rampo63

Onko sulla vielä pipot pydällä jos on viittikö mittaa sen seetin syvyyden,
eli mitta siitä ohjurin olakkeesta venan päähä,,,ja jos sul on ja pari millii pitkällään,ni meinasikko tehdä jotain ?

Spöke

Pipot on vielä koneistamossa, mittailen, jahka ehin noutamaan ne.
-Spöke-