Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Jos ostaisit uuden moottoripyörän niin mikä sopii sinulle?

Aloittaja Hemuli, 08 toukokuu 09, 14:34:24

« edellinen - seuraava »

Hemuli

Tää menee ihan perjantai-iltapäivän viihdykkeen piikkiin mutta www.procycle.fi löytyy hauska MP-kone joka valitsee omien mieltymystesi perusteella sinulle "sopivimmat" pyörät. Kysely on kerrankin todella helppo täyttää - tästä olisi monella gallupfirmalla opin ottamista.

http://www.procycle.fi/mpkone/index.html

Oma lista ei tuottanut juurikaan yllätyksiä, tämän hetken mieltymysten mukaan kärjestä löytyi Ducatia ja Buellia - sitä vaan ihmettelen että mikä tilastopoikkeama se Softail Rocker oli sijalla 14 :o ...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

TEKE

Njoo ,osallistuttiin kun kerran oli suomenkielinen.heheh.

Tämänhetkinen moponi oli sijalla 51.
Mitä ihmettä ,enkö siis tykkääkkään omastani.?? Ajanko väärällä pyörällä.??
Helvetti.Kohta 10 vuotta oon nykyistä mopooni itelleni tehnyt ,huoltanut ja paijannut.

Oli tietokoneet  mitä mieltä tahansa Chaos Mönger EI mene myyntiin. Stana ;D

Vitone

Oma pyörä sijalla 12. Night train.
Sijalle 1. tuli 84.09% Buell 1125CR
Ja sporttisenpaa pyörää tekis mieli hankkia. Harmi kun työnantaja pihtaa tietoa työn jatkumisesta  :P

Juvakka

Testissä täytyy olla jokin virhe, suositteli trumpetin ostoa...

Sinänsä yllätyksiä ei tuonut ristiluun kakkostila.
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Kokkonen

Samoilla linjoilla Juvakan kanssa, Triumph America, Cross Bones, Trummpa Speedmaster ja silleen 8)
Hyvin laadittu testi, tulokset vähemmän yllättäviä :). Listalla ei ollu yhtään Shovelia??? ;D
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

nicnac

Buelli 1125CR kärjessä...nou nou. Tämän hetkinen märkä päiväuni kuitenkin kohtuullisilla sijoilla Sportster XR1200 seittämäntenä.

Raimo-Raato

KTM 1190 RC8

Eipä ollenkaan paha. Hetihän tohon tuli aikoinaan ihastuttua kun ekat kuvat ja videot prototyypistä näki. Vaan pysytäänpäs elävien kirjoissa ja ajokortti lompakossa... ajelen täten siis vaan noilla yli 35v. paskoilla.  ;D
A.K.A. Rambe

nicnac

Tuo RC8 oli kyllä melko pelottava :o Sellaanen rauhatoon, kun sellaasta botniaringillä koitin. Ajoasento todella kilpurimainen ja povarissa olevat tavarat painoi, kun piti maata niin tankin päällä jotta ylettyi sarviihin. Kaasu todella herkkä ja lyhyt liikkeinen...kurvissa tottumatonta kyllä peljätti. Jarrut oli aivan sikahyvät...mutta kyka niitä muutenkaan kaipaa ;D

flhx

Ei helvata, ensimmäinen omaa nykyistä käyttöpyörää vastaava laite vasta sijalla 68??? Mutta saako siitä jonkun erikoispalkinnon että 10 ekaa oli Harleyta ja eka muu kuin ämeriikassa valmistettu oli vasta sijalla 23? Silloinkin siedettävästi Triumph, tosin mallina ukkoslintu joka ei todellakaan ole suosikki ko merkiltä.Mutta että yhdeksän japanialaista ennen nykystä käyttöpyörää, nyt kyllä meni yöunet...

Eka listalla ristiluu, nojoo, parin modifikaation jälkeen...Seuraava kivettäjä, ei kiitos...Kolmosena katupöpi, no mikä ettei. Nelosena pehmeäperä kustomi, aihiona ok.Vitosena lihavapöpi kirkuva kotka, EI TODELLAKAAN, paitti se kirkuva kotka osuus jossain muussa mallissa...

Nyt taas muistin miksi en vastaile gallupeihin...
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Mauri H.

Heh, ykkösenä Softail Rocker, se ainoa pyörä jonka ostaisin uutena.

Nykyinen pyörä, Fättäri on sijalla 24.

Pitääkin myydä Fättis pois ja ostaa Rocker.
Fat Bob 2008
XR1200 2009

Psycholasse

Jaahas. Meikäläisen listoilla tarjottiin ekana ducatia. Kusetanko siis itse itseäni tällä testillä vai omalla mopolla. Huh  Parasta että ei ajele klaukkalan ducati liikkeen ohi vähään aikaan, tiedä vaikka rupeis uskoon noihin horoskooppeihin...

Lasse

Tomppa

Höh, KTM Supersmoto oli ekalla sijalla... Itseasiassa olen sellaista saanut kerran jopa kokeilla radalla. Hauskaahan se oli siellä, mutta en mä sillä maanteita lähtis ajelee. Kakkossijalla Ducati Monster ja jotain sen oloistahan toi nykyinen Night Trainista tuunattu Racerini edustaa.
Keep on Keepin' on!

Don Quijote

Neljä ekaa oli Buellia, oma mallini sijalla 4 (lightning long). Sitten tuli jotain softailia, dynaa, Ducatia Monsteria (hieno peli sekin) jne.
Jostain syystä KTM SuperDuke oli aika hännillä, vaikka on mun mielestä samaa sarjaa tuon oman Buellin kanssa.

Tällä hetkellä lämpö on kyllä riisutun, jäykkäperäisen sportyn suuntaan, vaikka onhan Bulu kyllä mainio laite. Liiankin hyvä mun ajotyylille... ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

Raimo-Raato

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 09 toukokuu 09, 09:44:58Tällä hetkellä lämpö on kyllä riisutun, jäykkäperäisen sportyn suuntaan, vaikka onhan Bulu kyllä mainio laite. Liiankin hyvä mun ajotyylille... ;D

No eikun vaan mutant buellin runkoa tilaamaan/teettämään. Jahka tässä kohta sais sen rungon laillisesti jäykkäperäiseksi vaihtaa...
A.K.A. Rambe

moottori-hannu

testi meni totuttuun tapaan 30:n ekan joukossa hd/buell ja kaksi trumppaa, ilmeisesti vastaus 2 pyttysestä toi mukaan jopa er-6 kawan ennen matkamallia(boss hossia ei taida testi noteerata?)