Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Tulevan kesän kiihdytyksiä

Aloittaja Smokie, 07 tammikuu 12, 02:25:01

« edellinen - seuraava »

Smokie

Heisulivei V-2, V-8, V-16, suora 8, rivi 2, vino6, ykspyttyisten, tähti16, astraalienergia  yms moottorien ystävät ja Wii pelaajat. Minua askarruttaa kamalasti mitä tapahtuu Kauhajoella kun nyt kenttä on myyty tonnilla etiäppäin. Ettei vaan kävisi menkijärvet kun kaikenmaailman karppaajat valtasi kentän ja ajelut loppu siihen. Eihän toi Menkijärven kenttä häävi ollut mutta kaikinpuolin oli saatanallinen sääli kun se ajettiin alas, huhupuheiden mukaan ihan väärin syin. Mitäs tässä tavallinen juntti einari voisi tehdä että kauhajoen touhut jatkuisi ja mikä parempaa, menkijärven touhut alkaisi uudestaan? Viimeksi kun olin menkijärvellä valot meni rikki niin todettiin notta vitun näistä sano huorat häistä ja ajettiin lähtöjä ns. lippalakki lähdöillä. Koskaan sen jälkeen ei oo ollut yhtä mukavaa, kaikenlaisia parempia tuloksia on saatu myöhemmin mutta menkijärvellä se touhu oli jotain aivan toista.

Mitäs tähän vois harrastajat tehdä, itse menetin tunnukseni Overdrivelle niin en saa V8 porukkaa kiinni. Vai voiko tässä perisuomalaiseen tyyliin vaan ihmetellä kun kauhajokikin menöö samoin kuin menkijärvi? Seuraavaksi sitten vissiin kiikala ja sitten motopark jne. Sikäli se ei mua harmittaisi jos ydinporukalle tulisi tieto "katukisoista" mitä on ollutkin, mutta itse mieluusti näkisin noita rehtiä kiihdyttelypäiviä missä näkee uusia naamoja sun muuta.

Hemuli

No, jos kaikki muu menee pieleen niin outlaw-osasto kyllä kisat järkkää. Ei olis ensimmäinen kerta kun Hämeenlinnantiellä ajetaan varttimailia keskellä yötä...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Smokie

Jaa? Hämeenlinnantie ei kuullosta hirveän kisaystävälliseltä. Outlawkisat on mun puolesta OK mutta en millään jaksa uskoa että moisiin saadaan samanlaista tuntumaa mitä Menkijärvellä tai Kauhajoella oli. Tai ehkei tarttekkaan, itte oon ollut sitä mieltä notta kisapyörä ajetaan paikalle ja pois mutta juuri nyt hehkutan semmoisen pärrän kanssa millä toi temppu ei onnistu. Siis tajuutekse = en haluu sakkoo = pärrä = lehmän vittu = yäääääkkkk  = mä en ainakaan satu siihen jos se on pärrä.

Ehkä pikapuoliin koittaa aika jolloin pykään dynon eteen videotykin ja pari nörttikaveria kehittämään 1/4 hardcoresoftan. Sitten ajetaan paikallaan ja otetaan selvää kuka on katujen kunkku.

OK, nyt lähden crossipyörineni helevettiin jä jätät teidät teoreetikot tänne tappelemaan. Ajattelin nukkua esteks vähän  ja sitten käydä moikkaamassa siskoani joka asuu sen verran kaukana notta pitää ottaa bensaa reppuselkään. Onneksi ajokausi on jo avattu ;D

ma^ko

Kultaisella '80-luvullahan oli Kyläsaaressa oikein hienosti merkattu varttipätkä, "WillageIslandDragstrip" jossa kohtuu isostikin tohistiin, ainahan noit unofficial tohinoit on jossain.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Natking

Kentta on myyty joulukuussa jollekkin air pilot ry;lle.

Tossa kopsu ODlta:

Onko tulevista testi-illoista mitään tietoa ?
Eli olikohan viimme kesän testi-illat viimeiset tällä kentällä ?

Kyllä, ens kesästä on jo neuvoteltu, mutta mitään ei ole vielä
lukkoon lyöty...

Asiasta ilmoitellaan, kun on jotain varmaa ilmoitettavaa.
Just trying to be different (like everyone else)