Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

opa

Okei, Ramben exä eli siinä tapauksessa munkin exä ;). Toi on tottunut pitkään keulaa, mulla siinä oli +20 hydra muinaisella 90-luvulla.

-Memento mori-

Kapteeni sika

Ponkasin kätsyn letkun/kaapelinsidonta kikan ja kokkeilin sitä letkuille.. Nippuside letkujen ympäri ja toinen niiden väliin, solmut varjon puolelle. Näin voi niputtaa useammankin rinnan.

flhx

No niin, ei paljon tapahdu tallissa mutta muistin viimeinkin etta piti Dynamiittiin vaihtaa ilmanputsari. Tai siis piti vaihtaa se jo vuos sitten mutta aina sen unohdin. Eihan tolla keksinnolla oo paljon ajettu(-04 kaasari TC88, nyt ajettu 16t mailia joista 5t olen ite ajanut viimesen 1,5v aikana,aina kun olen tanne kerennyt) mutta alko olla jo oireita etta imupuoli on aika tukossa.

Ilmanputsarin vaihtohan sitten laajeni siihen etta piti ottaa hyllyyn ostetusta CVsta erinaisiakin varaosia, mm. putsarin kiinnityksen ruuvit kun oli joku amerikan jeesus ne Dynasta nylkyttanyt paskaksi vaarilla avaimilla, samalla sitten kiristettiin huohottimen mutterit kansista ja kiinnitettiin jarrupoljin joka lieni eraan kesaisen lievan stunttiajon jaljilta hukannut lukkorenkaan kiinnityksesta. Nyt vasta huomasin, ei tuota ollut ajossa huomannut, kytkinvaijeri piti polkimen suunnilleen oikealla kohdalla...

Putsarin vaihtoon siis meni osien hakemisen kanssa parisen tuntia mutta hyva etta tuon viimeinkin muisti tehda. Kavi nimittain Dyna puolikylmana tyhjakayntia ekoissa liikennevaloissa johon se aina ennen oli meinannut sammua. Tais hiukan ilman saanti kiukaalle parantua...Samalla tuli huumorimielessa vaihdettua "varaosa"CVn mukana tullut evon putsarikotelo, laitoin lahinna siksi etta kai se jotakuta arsyttaa kun on evon putsari kiinni twincamissa.

Huomatkaa etta yhtakaan pulloa olutta ei mennyt taman touhun aikana, siita huolimatta projektia voi pitaa onnistuneena. Eika viereisella tyhjalla tontilla majaileva kaarmekaan tullut moikkaamaan autotallin ovelle joten kalsareita ei tarvinnut vaihtaa.( Kyseinen luikertelija on jo kerran tullut autotallin ovella pyorahtamaan kun olin tallilla lapparin aaressa ettimassa jotain tosi hyodyllista tietoa,meinas lentaa kurat uikkariin kun yhtakkia alle metrin paassa tuolista nakyy musta kaarmeen paa tallin ovella. Kyseessa ns.musta kaarme, musta juoksija jne joka on harmiton veijari mutta ei sita nyt silti viittis taloon sisalle paastaa)

*EDIT: saa nahda kunka pitkaan talla kertaa gmailin kuvapalvelusta linkatut kuvat nakyy...

R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Spöke

Choppertorista pikkuhiljaa toivuttu ja väännetty runkoa I beam sprinkun kaveriksi. Vähän on vielä vaiheessa, jokainen liitos on tarkoitus muhvittaa ja juottaa messingillä. Putket ovat tietty kartioita, miten vaan vaikeammin...

-Spöke
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

zeikki

Hyvältä näyttää. Selkeästi sama teema kun sprinkussa jatkuu  ;D

Rezi

Nyt on Spökellä hieno runko tulossa. Orkkisrungosta ei ole paljoa jäljellä ;D Putkien kartioitukset emäputken tienoilla on hienoja. Myös kehtoputkien yläpään taivutukset sekä sulakeputken sijoittelu hivelee silmää.

Ainesputkestako nuo on sorvattu?

Kapteeni sika

Nyt on rasvanippa myös vaihdepedaalin akselilla. Käänsin (putki poikki ja tikkiliimalla parempaan asentoon kiinni liimaten) samalla kuvassa vasemmanpuoleista lattaa eteenpäin sen verran että lootalle menevää puikkoa piti jatkaa viitisen senttiä. Nyt kun kauhoo isompaa pykälää niin vaihdetanko ei käänny alaspäin latan mukana, se oli vaihteen ollessa vapaalla ehkä kello puoli kahdessa, nyt noin puoli 12.
Päittäisvälyskin pedaalihässäkällä enää muutama kymppä, se oli ainakin parimilliä.

Paljon parempi.

Allan

Raaseri-projektin mallailua. Renkaana tässä vaiheessa auton kesärengas.
Uutta jäykkäperää olis tarkoitus alkaa vääntämään.
Olen haeskellu 16" pinnavannetta tohon taakse, mutta 16" ja 19" valuvanteetkin vois olla melko jees.
Jos jollain pyörii ylimääräisiä vanteita nurkissa niin tarjouksia otetaan vastaan.

edit: 16" pinnavanne hankittu

-Allan

Jack

mulla on yks 16 pinnavanne.

taitaa olla tuplalevy etunen vaikka olikin mun shovelissa takana...
Flatheads!!!

-wla-

t3r0k

Pikkuhiljaa shoveli taas kasassa, mutta silti vielä melko paljon tekemistä...

GlennHughes

Arsch!

twinspeed

Pientä laittoa ollut, kun sain tallin tossa syssyllä... Keskitapit ja hiwaytapit eteen.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

shoveltimppa

Lainaus käyttäjältä: t3r0k - 26 helmikuu 17, 19:30:48
Pikkuhiljaa shoveli taas kasassa, mutta silti vielä melko paljon tekemistä...

Ryhdikkään olonen shoveli, hyvältä näyttää.

Blower1

Brittiläiseen muoviluotiin pommikoneteemaa yrittämässä.