Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Spöke

Näyttää vaffasti +32:lta. Pidempi toi ainakin on, mitä mun soveli. Perseestä. Stuukki on hyvä mun silmään, ainoastaan tuo laatikon alla oleva poikkiputki häiritsee.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

PVonJerf

Tuusulalaisten stuukki ei kyllä pääse yllättämään.  ;D Hieno pyörä tulossa taas. Villi veikkaus mittasuhteista noin kuus tuumaa stretsiä  ehkä vähä ylikin ja +36 tolle. Tuo laatikon takakiinnikkeen putki on kyllä itestä vähä hurjan näköinen, itte tehny tuon liitoksen sen etupuolelle. Oisko kestävämpi tai kestävämmän näkönen jos siihen sorvaa jokku tulpat päihin.

Tuusulan T-Bone

Mikä ihmeen poikkiputki? Onks teillä putket poikki?

Askin alla menee joku latta, joka on siellä ns. tehtaan jäljiltä. Sanoisin, että se on siellä hyvä olemassa.
Long John Stroker

PVonJerf

Ei oo kysymys nyt siitä vaan alemman runkoputken vanhan ja uuden osan liitoksesta joka tulee ns. Avonaisen putken päähän. ;D

Lyytinen

Spöke

Se poikkiputki on tuo kuvan onnto "latta" askin alla. Tarpeellinen tuokin, mutta takakehdon putkien sauman voi tehdä tuon etupuolelle, ei jää putken pää törröttään avoimena. Mut ei sit muuta.

rodchop

Sehän on just pirun hieno valukäikäle, en tajuu miksi se pitäis aina poistaa tai hitsata umpeen.
HOG Forever Forever HOG

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

nostokurki

Kopteriprojekti edistyy, eilen sain pakoputket tehtyä:

Vanhat putket on vielä hollillaan kun en ole jaksanut irroittaa siirtosarjoja, että saisi pujoteltua nuo orkkis alkukäyrät pois... :D
-99 fat boy evo, -08 xl883

Leksa

Vähän on ollut aika kortilla tänä talvena, pelkkään keulan vaihtoon meni vaivaiset 5 kuukautta :) Vielä kun sulaisi lumet !!!

ezmo

-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Kapteeni sika

Joo, mä tykkään tollasesta keulasta, levee rengas ja sprinkku. Sen sijaan raakpaipit ei näytä hyvältä missään.

Kapteeni sika

Mä oon tarkistanut/säätänyt venat siten että kun esim takapytyn tönärit vaihtaa suuntaa niin etupytystä voi säätää molemmat, ja päinvastoin. No sattui silmiin keskustelu jossa mainittiin ettei se välttämättä toimikaan oletetulla tavalla, ainakaan kaikilla nokilla. Piti käydä tarkistamassa, etuimu täysin auki, takaimun säätö jne. Ihan hyvissä säädöissä oli. :)

Lootaankin oli lorahtanut pikkusen liikaa mehua, päästin ne pois. Askin remppa ei ollut ihan ilmanen mutta ei ole noin hyvin toiminutkaan mulla ollessaan.

mopar72

Spöke

Uijjui!