Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Jack - 27 maaliskuu 14, 19:38:28
siin on varmaan ollu ensin Jose ja sit Pedro räkässy vikan unohtunee korvakkeen... ;D

Tai tässä kohtaa lähinnä Börje  ;D
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

ma^ko

Toi mun exän sininen runko toimii näemmä varsin hyvin tuon satiinimustan kanssa. Pakoputkiston suhteen äänet muuttuivat noin 110% varmuudella huonommiksi, muuten saattoi kyllä pakoputkiasiat parantua(ainaki putkiston ulkonäkö). Aiempaan verrattuna noin paljo sporttisempi ulkoasu, ni nythä tarttet sit lisää kuutiotuumia...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Rossi

FXLR-projekti alkaa olla siinä vaiheessa, että ensi viikolla voisi kokeilla sisäpihaa laajempaa testilatua.
Apinana ajellut muutaman lenkin sisäpihalla.

?Blogi?

Jack

Tommonen sieltä tallista punki ulos tänä herran vuonna 2014

Ja kävin mä molempia hieman tuulettamassa, mutta ilman kunnon kamoja aika kylmää puuhaa vielä.

Flatheads!!!

Ironhead -78

^ Toi sun Inkkari on kyllä yyberkomee, ehkä jopa komeampi! Toi on aina hivelly mun silmää ja jos olisin kovempi jätkä enkä näin vitun köyhä niin matkisin sua.

Spöke

JPP:n Grazy Frank öölari kulkeutui frendille ja loppukesä tulikin lasketeltua enempivähempi huolettomasti. Koneessa oli jokin ameriikanremontti, öljyä puski joka raosta, joten pakkohan sinne oli kurkata. Joelta oli unohtunut viilata männänrenkaat, joten männästä tietty puuttui palasia. Etuveivissä oli myös käteentuntuva pystyvälys, eli palasiksi koko paska. Olihan sieltä jo aiemmin löytynyt kaikkee kivaa, mm. öljypumpusta puuttui jokunen osa. Kellotettiin kampi ennen purkua, vetopuolella päältä kuussatkua vipotusta, pinionpuolella maltillisempi runsas kaks. Yhen ehtoon hommiahan tollaset on, paitti että momenttiin vedettäessä katkes pinionin mutteri. Hyvä käytetty löytyi Bonkersin romulaatikoista ja niin saatiin limput kasaan alle kahen satkun heitoilla.
Tarinan opetus? Jos Ameriikanjoe on tehnyt rempan, on sen arvo Suomessa +-0. Parempi, kun ois jättänyt tekemättä. Kuvei, huomaa viittä vaille pahastimoro keskitappi. Huh!

-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Alluh

Auts! Taitaa harrastaja Joejen keskuudessakin olla jo vähän vitsi toi freshly built-myyntitermi.

Sent from my iPhone using Tapatalk

jiihuima

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 30 maaliskuu 14, 18:37:49
paitti että momenttiin vedettäessä katkes pinionin mutteri. Hyvä käytetty löytyi Bonkersin romulaatikoista ja niin saatiin limput kasaan alle kahen satkun heitoilla.
Tarinan opetus? Jos Ameriikanjoe on tehnyt rempan, on sen arvo Suomessa +-0. Parempi, kun ois jättänyt tekemättä. Kuvei, huomaa viittä vaille pahastimoro keskitappi. Huh!
[/URL]

-Spöke-

Sviddu, mää oisin kusesa ilman Hippejä ja muita. Mutta on tää hieno harrastus! PS. toi jallu liittyy enimmäkseen pyhänseudun muihin projekteihin mutta laitettiin kuvaan mittasuhteiden selventämiseksi.
Öölari 1966

Lyytinen

Joo tuosta selviää aika hyvin tuon jaloviinaputelin koko!

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Lyytinen

Olen nähnyt paljon pahempiakin. Minusta tuossa on alkavia rispaantumisen merkkejä.

Spöke

Lainaus käyttäjältä: Lyytinen - 31 maaliskuu 14, 12:15:41
Olen nähnyt paljon pahempiakin. Minusta tuossa on alkavia rispaantumisen merkkejä.
Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 31 maaliskuu 14, 08:54:44
Lainaus käyttäjältä: Spöke - 30 maaliskuu 14, 18:37:49
...huomaa viittä vaille pahastimoro keskitappi...

Viittä vaille? Toi on jo tasan... ;D
Ei toi vielä oo kuin moro. Jos mä näytän sulle omani, näytäksää mulle omas?
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

-väiski-

Vähän napertelyä, bemarin perä ja ikivanhan agv kypärän sisusta työn alla. Kymmenisen tuntia meni ompelukoneen korjaamiseen.

En ole hyvä ompelemaan, enkä sen parempi metallihommissa, mutta kuuleman mukaan tekemällä oppii. Kiire vain näyttää tulevan jos meinaan kesäksi saada bemun ajoon.

Hieman oli tekemistä tuossa tankissa, hitsailin pohjan takas kiinni alkuviikosta, aika herkästi meinas palaa läpi kun on sen verta ohkasta peltiä, hanalle lähtö pitäisi vielä vaihtaa ja painetesti tehdä.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

FXD

Mut on sulla Väiski aika hulppea liiteri missä pyörää työstät, vähän toista kun mun rintsikan kellaritalli...
M-B vikakoodien lukemisia/nollaamisia Kouvolan alueella

Tuusulan T-Bone

Se on jotenki tutun näkönen toi "Väiskin" liiteri... ;)
Long John Stroker