Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

eeko


ma^ko

Joku vois olla sitä mieltä että kyseinen new look on itseasiassa quite old look... lättähattufillari, paitti et mattamusta oli aika harvinaist siihen aikaan.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Alluh


Eka metrit paukuteltu talven jälkeen, olipahan sen arvoista! ;D

ezmo

#1368
Ärsyttävän hieno ;), onnea. Missäspäin mopo lymyää? Koekuuntelisin mielelläni nuita dragstereita omien ääniongelmien takia
-76 Shovel bobber "blowfly" Kick start, you must deserve the ride...

-94 Sportster Hugger

Spöke

Hyvä Allu, vaikeuksien kautta voittoon! Ja näyttääkin aika muikealle, sekä mopo että varmaan myös äijän ilme!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Alluh

Kiitos! Mies oli ainakin muikeena, hyvin muikeena.
Pyörä on keskisessä suomessa ja ainakin omaan korvaan chromewerksin huilut luo mukavaisen äänimaailman noihin dragqueenpaippeihin.

Miska

Lainaus käyttäjältä: Alluh - 11 elokuu 13, 19:16:41

Eka metrit paukuteltu talven jälkeen, olipahan sen arvoista! ;D

Tää on kyllä hieno! Ne megafoniputket jotka tossa oli Marttilasta haettaessa on asialliset. Kai ne on vielä tallessa?

Sitten kun runko saa rälläkkää, niin mä olen hyvin kiinnostunut tosta takasvingistä.  ;)

-Just another guy on the lost highway-

Alluh

Lainaus käyttäjältä: Miska - 15 elokuu 13, 19:47:13
Tää on kyllä hieno! Ne megafoniputket jotka tossa oli Marttilasta haettaessa on asialliset. Kai ne on vielä tallessa?

Sitten kun runko saa rälläkkää, niin mä olen hyvin kiinnostunut tosta takasvingistä.  ;)


Kiitos! Putket on Issakan kottikärryssä nyt sulostuttamassa ympäristöä. Swingi taitaa nyt jonkin aikaa asua mopossa, mun mielestä tuon ja nesterummun yhdistelmä on hieno. Eli et saa, niinkuin rouvat tapaa sanoa. ;D

Miska

Lainaus käyttäjältä: Alluh - 15 elokuu 13, 20:57:24
Eli et saa, niinkuin rouvat tapaa sanoa. ;D

No voi vittu.  :(  Tuli nasty deja vú, ihankuin olisin kuullut tuon aiemminkin...
-Just another guy on the lost highway-

Kapteeni sika

Keskiviikkona vierähti tallissa liki kolme tuntia kun vaihdoin startin ja enskan välisen tiivisteen, tällä kertaa muovinen james-kaasketin lätkä. Prkle öljytankki, akku tellinkeineen pois ja enskaa auki et saa startin ruuvin auki...  Positiivisena puolena se et se tais olla se pahin vuodon aiheuttaja. Konetiellä tulitusta muutama kymppi ja nyt näyttäisi pysyvän mehut enskassa (joo pari kertaa sanonut niin tänä kesänä)  Vaikka ei se montaa tippaa pudottanut ennenkään, mua vaan v****taa kaikki öljyvuodot.

Jos ei muuta ilmene loppukaudesta niin talven teema on sähköt, osa 2/2.

hazzinen

#1375
kyl se vaan pikkuhilijaa jalostuu tämä omakii konepyörä, ny ois 17 tuumasta takarenkasta valmiina ku viskais vaan paikoilleen. tuli vaan pikkanen muuttuja matkaan ketjujen lyhykäisyyden muodossa, eli varmaan meneekin sitte talvella paikoilleen perän raakkasun yhteyressä.

RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

hazzinen

meni se sittennii kun aikasa sitä kahteli ja käänteli ;D eli ois ylimääräsenä yks 16 tuumai takavanne jossa päällä vielä ajeltava pirellin route 66 gummi päällänsä, jos joku semmosta vailla omaan päristimeen nii ilmotusta.

RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Arsuva

Minun hoijakan olet vienyt  ;D
Ei vaan, juuri sellainen mitä olen yrittänyt saada jonkun tekemään :)
Kai minullekin joku tuollaisen vääntää joku päivä...

hazzinen

ei tommosia niin vaan "väännetä", tarkan harkinnan ja suunnittelun tulos  ;D melkeen vois tehä jo juhlamokka-mainoksen mun hoijakan teosta.
RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

Arsuva

Joo en olettanutkaan et se on vaan väännetty tuosta noin vaan, olisin sellaisen jo tehnyt;-)
Ongelmana onkin se ettei kukaan ole vielä nähnyt sitä samaa kuin minä :P
Paitsi sinulla on nyt ollut selkeä visio koska olet sellaisen tehnyt ja tuo kelpaisi minullekin ihan suoraan, paljollas moisen "väännät"?
Minulla se pitäisi vaan sovittaa sissybarin kiinnikkeisiin....