Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Jake





Siirsin romun ulos. Kyllähän se käy, mutta niin helvetillinen kilinä tulee koneesta, että pakko avata taas ainakin yläpää. Ja ton takarungonkin vois leikata poikki. Saata*a. Anteeksi.  >:(

Ekan kuvan taustalla paikallinen poliisilaitos. Eivät tulleet perään, vaikka pyörä piti meteliä. Toisessa muu valtiollinen pakkolaitos.

Spöke

Mitenkäs se ajaminen onnistuu pelkällä etupyörällä, jos suunnitelmat toteutuu ;D  Eiku vappuja sinne!
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jake

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 30 huhtikuu 12, 18:42:10
Mitenkäs se ajaminen onnistuu pelkällä etupyörällä, jos suunnitelmat toteutuu ;D  Eiku vappuja sinne!
-Spöke-

Ihan sama vitt*!

Vaput sinnekin  ;) (ja muillekin FB-porukoille!)

Kyl kait tää taas tästä..

Vitone


Sellanen siitä nyt tuli parin viikon nyhräämisellä. Vilkkujen asennusta jne.. vielä jäljellä.
Tuo satula on vielä mietinnässä. Ei ole vielä pumppuperässä nähty yhtään kivan näköstä jakkaraa mistä voisi ammentaa ideoita  :-\
Muutenkin oppirahoja maksellaan tämän kanssa  :P
On tilattu väärää mittarin vaijeria, väärää bensahanaa, väärää lokasuojaa jne... No jospa noi vielä selviäis  :-\

Leksa

Lainaus käyttäjältä: Jake - 30 huhtikuu 12, 18:36:04

Siirsin romun ulos. Kyllähän se käy, mutta niin helvetillinen kilinä tulee koneesta, että pakko avata taas ainakin yläpää. Ja ton takarungonkin vois leikata poikki. Saata*a. Anteeksi.  >:(

Ekan kuvan taustalla paikallinen poliisilaitos. Eivät tulleet perään, vaikka pyörä piti meteliä. Toisessa muu valtiollinen pakkolaitos.

Mun silmään tyylikäs peli .Mikä sua tossa takarungossa noin ahistaa ?

Jake

Lainaus käyttäjältä: Leksa - 30 huhtikuu 12, 20:12:27
Lainaus käyttäjältä: Jake - 30 huhtikuu 12, 18:36:04

Siirsin romun ulos. Kyllähän se käy, mutta niin helvetillinen kilinä tulee koneesta, että pakko avata taas ainakin yläpää. Ja ton takarungonkin vois leikata poikki. Saata*a. Anteeksi.  >:(

Ekan kuvan taustalla paikallinen poliisilaitos. Eivät tulleet perään, vaikka pyörä piti meteliä. Toisessa muu valtiollinen pakkolaitos.

Mun silmään tyylikäs peli .Mikä sua tossa takarungossa noin ahistaa ?

Liikaa ilmaa mahtuu akun ja lokarin välistä.

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Jake - 30 huhtikuu 12, 20:15:29

Liikaa ilmaa mahtuu akun ja lokarin välistä.
Ei minusta. Kyllä prätkästä voi näkyä läpi. Käännä akku pitkittäin jos tuo hole potuttaa ;D Toki takarunko vois lyhyempikin olla, mutta makean näköinen prätkähän tämä on.

Mauri H.

Lainaus käyttäjältä: Jake - 30 huhtikuu 12, 20:15:29
Liikaa ilmaa mahtuu akun ja lokarin välistä.

Isompi akku, ölppäsäiliö ja lokari niin homma jees :D

Sorry, BBQ:tä syödään, HD-porukkaa kylässä ja ohrajuomaa nautitaan  :P
Fat Bob 2008
XR1200 2009

Greasemonkey jake

upea pv50:nen...itsellä oli joskus vuonna 86 tuollaisessa 80cc läppäpytty jota koelennettiin kamraatti kyydissä talvikelillä paikallista hiekkatietä...poliisi konstaapelit ajoivat vastaan ja näyttivät nyrkkiä...siitä sisuuntuneena asensin härveliin 250cc ilmajäähdytteisen suzukin moottorin...nyt nopeus alkoi olla sitä luokkaa,että ei enää ehtinyt huomata mitä merkkejä poliisi sedät viittoilevat...joskus oikein ihmettelee,että on elänyt näinkin vanhaksi...
If the river was whiskey, and I was a diving duck, I would never come up...

kessu

Et Jake viittis valittaa.. mä aloin just tänään vääntämään akkutelinettä pyörän vasemmalle puolelle kun ei akku mahu millään renkaan etupuolelle. Ei se oo hauskaa silloinkaan kun se on liian edessä. Ja nyt sulla ei ihan varmasti hierrä akkuteline lokaria ajossa.

Mun mielestä sun pyöräs on hel*etin hyvännäköinen, hoidat nyt sen kilinän kuntoon ja alat ajamaan. Jos et halua että siitä näkyy ilma välistä niin osta muoviluoti.  ;)

Jack

paskan marjat, liian pitkä se on, satulakin tulee/on paremmin "omalla" paikalleen kun perää lyhentää ehkä sen 5 senttiä. Paha antaa tarkkaa mittaa kuvaa katsomalla.

Ei muuta kun rälläkkä laulamaan
Flatheads!!!

Vette427

no niin. viime yönä kärry suunilleen valmis ja haapaveden harrasteajoneuvo näyttelyyn  :D
tuli eka pytty ja 200e lahjakortti nesteelle  ;D ;D ;D
ei paha.

kyl on hyvä vetää, ei tiedä et mitään olis perässä. mut milloinhan eka kerran unehtuu ja vetäsee renkaan johonki  ::)
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Make

Lainaus käyttäjältä: Jack - 01 toukokuu 12, 10:05:01
paskan marjat, liian pitkä se on, satulakin tulee/on paremmin "omalla" paikalleen kun perää lyhentää ehkä sen 5 senttiä. Paha antaa tarkkaa mittaa kuvaa katsomalla.

Ei muuta kun rälläkkä laulamaan

Komppaan ihan täysillä Jackia. Mulla on akku niin ahtaassa raossa kun saa koneen ja lokarin välissä, ja siltikin vituttaa kun se perä vois olla vieläkin lyhyempi. Mutta ehkäpä kannattais ajaa tämä kesä, ja hyväksyä omat peränsä sellaisena kuin on.  ;)
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ma^ko

Höh,

Mun silmään toi Jaken laite on ihan ok jäykätty sporty, ei tuo persus mun silmään paha ole. Voishan se olla aavistuksen lyhyempikin, mut ei mun silmän mukaan mitään erityist syytä mokomalle.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.