Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Lyytinen

Kuulostaa aivan sille, että siihen voisi laittaa laakerilukitetta. Nuohan siis on reikkaamattomat laakerikupit?

Hemuli

Mulla oli rautapäässä jostain syystä myös ihan horot kupit. Pulverimaalauksessa tuli sen verran fylliä että ne puristui napakasti paikoilleen. Laakerilukitteista löytyy jopa sellaista kamaa joka täyttää 0,2 mm rakoset ja pysyy.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Jack

Ja sit siihen emäputken sisälle menevään osaan voi naputella ulkopintaan sellassia knöölejä, eli raapaleita, tai knurlata sen kohdan.
Flatheads!!!

Miska


Kun vaihdoin sportsteriini t-kappaleet niin noi laakerit lähti ihan helposti pois, ihan kuin ne vain olis pudotettu paikalleen. Samalla tavalla ne sinne asetin putsauksen ja rasvauksen jälkeen. En edes ajatellut asiaa ennen tätä ketjua, eli onko syytä avata paketti ja koittaa saada laakereita skooliin pinkeemmälle?
-Just another guy on the lost highway-

flhx

^nyt on tainnu mennä laakerit ja laakerikupit sekasin..edellä puhuttiin runkoon tulevista laakerikupeista joissa siis skoolit kiinni.Puhutko nyt niistä vai ihan itse laakerista? Jos sulla alemmasta t-kappaleesta lähti se ite laakeri irti ihan ilman voimaa niin ei se nyt kovin terveeltä vaikuta...

R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

kessu

Lyytinen: on ihan reikkaamattomat.
Jack: Millä niitä kärsii naputella, tai miten hitossa knurlataan? Tietty vois lukea tahallaan väärin ja alkaa kurlaamaan, pikku hönössä saa yleensä ne parhaat ideat.. ;D

flhx

^ja parhaat asennukset. Oliks sulla muuten ihan uudet ne laakerikupit? Itellä oli pannussa aikoinaan sama probleemi, hommasin sit muistakin syistä johtuen uuden laakerikupin ja kattos saatana, sehän oli runkoon sovitettaessa tiukka kun...no siis tiukka. Vanha laakerikuppi lieni jo nähnyt sen verran paljon elämää ja irrotuksia että oli väljistyny?
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

kessu


Lyytinen

Sitä vaan meinasin sanoa, että eihän se asteettomalla kupilla mitään haittaa vaikka nyt jostain syystä sattuisikin pyörähtämään.

Jack

Knurlaaminen tarttee ihan oman työkalun, jollei ole, ei kannata hommata tähän hommaan.

Kurlaaminen kannattaa aina.

Pistepuikolla kun napauttelee sinne tänne sellaisia pykämiä, niin tulloopi kukkobra. Silleen niitä ennen laiteltiin. Takapihalla. Nykyajan hifistelijat joilla on kaikenmaailman työkalut ja pajat kertoo kyllä kohta, ettei noin voi tehdä. J antaa hyviä neuvoja.  ;D
Flatheads!!!

Miska

Lainaus käyttäjältä: flhx - 30 tammikuu 12, 18:04:25
^nyt on tainnu mennä laakerit ja laakerikupit sekasin..edellä puhuttiin runkoon tulevista laakerikupeista joissa siis skoolit kiinni.Puhutko nyt niistä vai ihan itse laakerista? Jos sulla alemmasta t-kappaleesta lähti se ite laakeri irti ihan ilman voimaa niin ei se nyt kovin terveeltä vaikuta...



Joo, sekaisin on mennyt, käsitteet ja ukko.

Alempi laakeri on vielä t-kipaleissa kiinni, en sitä ole yrittänyt irroittaa. Ne t-palat jotka laitoin sisälsi ihan terveen laakerin, tai ainakin riittävän terveen.
-Just another guy on the lost highway-

Vette427

tämä nyt ei varsinaisesti pyörä ole mutta mun mopon perään tulee kuitenki. tai, miten lienee kun luin tuosta MMAF:n jäsenkirjeestä vilkku asiaa ja kun mulla ei tässä ole vilkkuja niin tyssääköhän se nyt tuohon??
tosin "käsivilkuthan" näkyy yli mutta kuitenki, osaako joku valaista asiaa?
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

ay20

Mellapeltia sinne valiin. Tai sitten ihan kaljatolkista saksilla siivu, se on jotain 0,13mm.

MKK

Ei mun, mut kaverin kopteri. Huomatkaa omasuunnittelema keula. Sairaan hienoa työtä lisää:
http://www.facebook.com/pages/Chopperpark/186706381410906

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: MKK - 03 helmikuu 12, 15:26:41
Ei mun, mut kaverin kopteri. Huomatkaa omasuunnittelema keula. Sairaan hienoa työtä lisää:
http://www.facebook.com/pages/Chopperpark/186706381410906

kävin kans kyyläämässä tuota joku aika sitte. Kyllä on taas Peetulta tulossa aika mehevä laite.
Nothing beats cubic inches...  except turbo!