Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Toimisko tällä kertaa? Tuli tänää käännettyä magneetto kylelleen että etummaine putki mahtuis meneen, eilen ei oikee sopinu :) ja satuin jopa onnistumaan kyseisessä operaatiossa paremmin kuin hautakynttilän kannen irrotuksessa, tk:seen piti mennä sormenpäitä liimaamaa takas kiinni ettei vuotais nii pahasti...

Hemuli

Ja sitten ehdottomasti lisää kuvia tuosta pyörästä! :)
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

mä sain tuossa yks ilta vanteet pinnattua,pientä edistystä taas. tuollaiset niistä tuli:


kehät on käytetyt kun sellaiset halusin,uusiakin tietty sais mutta tuotemerkki vaihtanu vaan jossain vaiheessa omistajaa.kuvassa sattumalta paremmalta puolelta.  ;D
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Kiwi

Pitää kattoo mite kiireiltä ehtii... K-malli pitäis saada helmikuun loppuu kasaan, sen jälkee vois oikeesti ruveta keskittyyn toho XR:ään, nyt vaa sattuu oleen sormet paketissa, mut onneks vaa oikeesta kädestä ;D Onnistuiskoha nää kuvat...

Keula on Ceriani ja rumpu jostai Britistä ;)

maick

Lainaus käyttäjältä: SanttuS - 24 joulukuu 11, 21:02:21
Mulla on  Motoscopen isompi malli ja siinä ainakin on vastaavanlainen ongelma pitkien merkkivalon kanssa; lyhyilläkin palaa koko ajan himmeästi.
Kyselin aiheesta valmistajaltakin. Ilmeisesti joku tiedostettu ongelma. Ratkaisuna on maavuodon eristäminen erillisellä vastuksella...voin tsekata meilin tossa myöhemmin..en muista ulkoa.
Santtu

Haa, jotain tämän kaltaista vastausta hainkin. Testataanpa. Kiitos Santtu!

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 24 joulukuu 11, 22:59:27
Pitää kattoo mite kiireiltä ehtii... K-malli pitäis saada helmikuun loppuu kasaan, sen jälkee vois oikeesti ruveta keskittyyn toho XR:ään, nyt vaa sattuu oleen sormet paketissa, mut onneks vaa oikeesta kädestä ;D Onnistuiskoha nää kuvat...

Keula on Ceriani ja rumpu jostai Britistä ;)

Tuo on jo puhdasta K-18 materiaalia. Tahtoo nähä ton valmiina :)!
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiwi

No hyvä ettei K-20, en siinätapaukses sais rakentaa tota ;D

Ainut mikä pyörässä harmittaa on se, etten saanu isältä lupaa maalata tankkia, joten en sitte maalaa mitää, ja ne osat mikkä teen ite, pitää tehä alumiinista ettei ruostu :) Ja ku pyörä tulee käyttöön nii sitä ei sitte tarttekkaa sääliä ;)

petejiiii

isä on viisas mies. Takapatti pitäis vaan maalailla samanlailla kuluneen oloseks

Kiwi

No siihe on onneks olemas kulunu penkin päällien... toki olis olemas vähä painavampi valkone takapatti, mut tietenki laitetaa kevyemmällä ;) Pitäis keksiä millasen stongan toho laittais, ja kyhäillä sen kaveriks kiekkamittari semmosella orkkistyylisellä telineellä... Sais vaa nää tupot pois sormista :D

-väiski-

Siinäpä suurinpiirtein tiivistettynä mitä tallissa viimeisen kuukauden aikana tapahtunut, eli yksi kolarimopo maalattu, sporttia vähän alotettu purkamaan, yhtä sportin tankkia kavennettu 3cm, ja tunneli poistettu. Sit kävin tk:ssa hakemassa vähän liimaa etusormeen kun tuli pipi.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

neuman71


Blower1

Viime keväänä sain Sulo Wilén kohtauksen (ku sai niin halvalla) ja ostin tällaisen:



Elokuun loppupuolella olivat suunnitelmat siinä vaiheessa, että aloitin mopon muuttamisen näkemykseni kaltaiseksi. Näkemykset tosin yleensä muuttuvat työn edetessä...
Joka tapauksessa keksintö pitäisi seuraavaksi purkaa, viimeistellä ja koota uudestaan.


Rezi

Onpa muuttunut Suski edukkseen :o :o Vakea kuvitella, että kyseessä on sama pyörä. Mistä tankki ja takapala on lähtöisin? Alumiinia? Onko keula vaihtunut? Pilkottaako istuimen alta öljynlauhdutin?

Harvoin pyörä näyttää parremmalta etulokarilla kuin ilman. Tämä todennäköisesti on sellainen.Iso pyöreä etuvalo sopii tähän hienosti.

Tahtoo nähdä kuvia valmiista pyörästä. Hieno!!!

Blower1

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 01 tammikuu 12, 12:35:07
Onpa muuttunut Suski edukkseen :o :o Vakea kuvitella, että kyseessä on sama pyörä. Mistä tankki ja takapala on lähtöisin? Alumiinia? Onko keula vaihtunut? Pilkottaako istuimen alta öljynlauhdutin?

Harvoin pyörä näyttää parremmalta etulokarilla kuin ilman. Tämä todennäköisesti on sellainen.Iso pyöreä etuvalo sopii tähän hienosti.

Tahtoo nähdä kuvia valmiista pyörästä. Hieno!!!

Kiitos kiitos!

Tankki, perä ja etulokari on tehty 2mm alumiinipellistä (homemade). Keula on -99 GSXR 600 ja vanteet -88 1100 GSXR. Siirsin orkkis öljynjäähdyttäjän penkin alle siksi, että siten se on edes hiukan piilossa. Funktionaalisesti se ei ole paras mahdollinen paikka, mutta riittänee jäähdyttämään vakiomoottorin (125 hp) tuottaman lämmön.
Tästä olisi tarkoitus tehdä rujo käyttömopo, joka näyttää vanhalta cafe racerilta.
Ideoita ratkaisuihin olen lainannut Wrenchmonkees:in tekemistä pyöristä.

Valmiista moposta tulee kuvia sitten, kun se on valmis  ;D

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Blower1 - 01 tammikuu 12, 20:52:59...
Ideoita ratkaisuihin olen lainannut Wrenchmonkees:in tekemistä pyöristä...

Yhdennäköisyys on ilmeinen. Eikä se ole ollenkaan huono asia.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957