Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

mista

Lainaus käyttäjältä: AMi - 25 toukokuu 18, 17:06:47
Omassa näyttäs olevan ~555mm ja kyseessä -73 kapee keula.


Kiitos. Sainkin yhden mitan joka oli 590mm t-palan yläpintaan. Eli sama keula. Tars saada sellainen jostain kokeiluun/ostettua
1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

Hiltunen

Pientä edistystä uuden keulan ja jalkakytkimen muodossa.

Rezi

Hieno on Savage!!! Risukeula näyttää pitkältä, mutta mallaile reilua rungon keulimista ennen kuin lyhennät sitä. Tai mallaile Sugar Bear- rockereita. Varmaan uudet rockerit olis helpoin tapa saada keula oikean mittaiseksi. Kaikkein helpointa lienee hitsata lisää matskua noihin nykyisiin linkkuihin. Rockereilla on helppo täsmätä jättö kohdilleen.


Kiwi

Olis melko härski noin lyhyt keula sb rockereilla ;D kyllä tuo näyttää siltä että sitä joutuu pätkäsemään tai emäputkeen kajoamalla tekee pyörän keulaan sopivaks.

Rezi

Tarkemmin kun kuvaa katsoo niin takarengas on ilmassa. Sen kun saa maahan ja maavaran kohdilleen niin keula mahtaa olla aika lähellä oikean mittainen.

leafhill


Kiwi


Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

etelahelsinki

Kyll,
Tässähän on oikeaoppista Denver maustetta.

Jättö näyttää pieneltä, toimiiko?

Näitä lisää, siis Denver mausteilla...

Ile

leafhill

Lainaus käyttäjältä: etelahelsinki - 07 kesäkuu 18, 18:27:21Jättö
On hyväksi todettu ja virallisesti hyväksytty. Kuvassa 3 asteen laakerikupit tekevät taikojaan.

Early Denver Rules!
(suomennettuna: "runko vois keulia enemmän")

Jusse

Saatesanat alkuun: tämä ei tapahtunut tallissa, vaan pihalla mukavassa säässä ja ei ehkä ole kovin kummoista rakentamista ruuvata osia paikalleen, mutta jostain kai se on harrikka-ura aloitettava. En ole toistaiseksi mikään oikea pyöränrakentaja-biker siis. Vaan asiaan, vaihdoin vanhan pleksin tilalle uuden matalemman ja nuo tuuliohjaimet sivuille.
Minun pituiselle juuri ja juuri ohjaa tuulta just naaman yli. Ehkä senti tai kaksi korkeampi olisi ollut täydellinen.
Vaan toimii tuokin, jos ei kaula pitkällä aja ja muuttaa nuokin pyörän näköä kivasti.

013

Vanharouva otettiin nostimelle ja hattu lähempään tarkasteluun. Hitsustalkoot takakanteen alkakoon.
Pitäkäämme aina mielessä, että ideologiat ovat pakoa ajattelusta.


Tuomo


marwec

Hyviä ja huonoja ideoita otetaan vastaan.
Alustava suunnitelma osoittautui käytännössä toimivaksi, nyt vaan tarvis tietoa että onko jossain tehdastekoisia osia vastaavaan toteutukseen valmiina, vai meneekö itte tehtäväksi?
Dynaan ja sportsteriin löytyy vaikka mitä, mut FXR:än ei oikein.
Kuvan osat on nurkista löytyneitä ja ei siis jää tuohon.
"Kun mä mopolla ajelen, taikka telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
Maho Neitsyt - Mikä Mun Päässä Nykii