Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

frosteus

No nyt kuulkaa on käynyt ihme ja kumma. Ostin HD:n. Amerikasta. Katsokaa ja ihailkaa. Aikaskone vie teidät -90 luvulle. Aion varmaan ajaa tätä vain valkoinen puku päällä ja kypärän päälle liimaan stetsonin. Hanskat ja kraka samaa mallia. Käärmeennahkabuutsit. Mitään en muuta, kuin että tupeiksi pitäisi saada hapsumalliset heebelit.

Sonny.

Huomioikaa motiivimaalaus ja sen signeeraus. EDIT: Eipä se näykkään kuvassa; "Sonny -92"

Liekit leimuaa, kun tuulispaana saa ajaa.

Krossiakin tällä voi varmaan ajaa.

On Se uljas!

En ole ajanut, kuin noin 2km ja kyllä se sen matkan kesti. Juuri vein paperit tulliin odottelemaan veropäätöstä. Kohtapuoliin, kun kerkeää, leimaan. Onkohan mulla nyt jotain mitä tarvisi tutkia (muita kuin ääniä), ennen leimaa?
Jos se menee rikki, se korjataan. Jos se ei kestä, se menee rikki.

http://www.rublaus.blogspot.fi/

JPP

LainaaOnkohan mulla nyt jotain mitä tarvisi tutkia (muita kuin ääniä), ennen leimaa?

Kiinteää ohjauslukkoa saattavat kysellä konttorilla.

frosteus

ma^ko

Limalle ohjauslukko ja äänenvaimentimet. Toi on oikeesti ihQ.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kokkonen

"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

frosteus

Mulla ei ole vielä kehkeytynyt tietenkään kunnon suhdetta Häneen, kun kelit on mitä on, mutta toi on sillä tavalla niin huvittava ja sympaattinen (hyvällä tavalla), kun on niin selkeästi mun mielestä aikansa edustaja. Tai itellä tulee 80-90 luvun Amerikan fiilinki heti. Ja Miami Vice. Onko se hyvä vai huono? Mun mielestä hyvä. Siksipä en aio tuolle mitään tehdäkkään.  

EDIT: Unohdin eilen katson onko tuossa lukkoa. Kelpaako leimalle sellainen systeemi, jossa 2 lätkää ja munalukko?

Hemuli

Ei kelpaa, lukon pitää olla "hyväksyttyä mallia" ja kiinteä. Eli käytännössä ainoastaan sellainen Neimannin lukko hyväksytään. Tai sitten tehtaan alkuperäinen jos sellainen on. Jotkut on hitsanneet sen lukon noihin mainitsemiisi korvakkeisiin jos ei ole haluttu runkoon lähteä porailemaan.

Neimann hitsattavia ohjauslukkoja saa vaikka Hotbikesta, ei maksaa montaa kymppiä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

frosteus

Make

kaukaa viisasta pitää tuo kasaristuuki tallessa. 10 vuoden päästä toi voi olla oikeesti kuumaa kamaa.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

janne a

Mulla viime keväänä tuli turha reissu katsastusasemalle tuon ohjauslukon takia kun jäärä en uskonu että se on
pakko olla.Runko oli vasta maalattu,prkl...No hoksasin että tuohon neimannin lukkorunkoon voi pyöräyttää M16 kierteen
Ja runkoon kierre myös ja akseliin kolo.Säästyi hitsaukselta ja kelpas inssille,ainakin Raahessa.
Keulan joutui kyllä ottaan irti että sai lastut pois.

jyrggä

Jotain on täälläkin tapahtunut.. Tuollaset stongat tuli väännettyä jo tuossa syssymmällä. Aikasemmin kun työt haittas tallissa olemista, niin vastaavasti nyt kun oon lomaillu alkuvuoden ei taho saada mitään aikaan (ainakaan tuohon liittyvää) tallissa. No, ehkä se siitä vielä kevääks..

vaihdoin erään hippiystävän kanssa sellaset norttiaskin kokoset kanttiset tuplavalot tuollasiin jonku sortin venäläisiin traktorin valoihin. Pitkällisten tuijottelujen jälkeen tulin vaan siihen tulokseen, että pyöreet on pareet tässä, vaikka paljon kanttisia muotoja ja kikkareita tähän tuleekin. pohjia niihinkin täytyis vielä hieroa, jos ne kromiin meinaa laittaa. tai sitte laiskistun ja vaan maalaan ne.

Toiselta hippiystävältä tuli tänään tietoa, että k&q ois päälystetty. pääsen siis huomenna tekemään pakoputket loppuun ja sen jälkeen putkiin ja hoijakaan pohjat kromaamoa varten. Verhoilujen puolesta ei liene kellekkään jäävän epäselväks ens kesänä, että mistä tässä nyt oikein on taas kyse. Ja niille kelle jää, saa mun puolesta jäädäkkin  ::)

tuollasia kikkareita valoin syksyllä. Siinä on siis speduja ja jalkatappeja kuvassa. Valupitsien putsailua ja kiilotustahan nuokin vaatii niin perkeleesti vielä. Ensin meinasin että oisin laittanu nuokin kromiin, nimittäin mun mielestä sellaset vanhat valetut ja kromatut biitit on ihan vitun hienoja. Kun näkyy ns. valuvirhettä ja huokosta sieltä kromin "alta". Mutta en taida muutaku kiilottaa nuo vaan.

Valoin myös tollasia magneeton-kansia ja pari muuta kikkaretta tuohon pannu-tsopperiin. Joka muuten on ihan paloina myös. Aattelin vielä lisäks pari pronssi-juttua lisää siihenki valaa tänä keväänä. Jotain jalkatappi tsydeemejä varmaan. Ja pitäshän se konekkin kasata kunhan ne limput saapuu. Ja keulaa "jatkaa", ja hoijakkaa muuttaa ja maalata se ja ja......
Jossain vaiheessa syksyllä tuntu että tässähän on perkeleesti aikaa, mutta nyt rupeaa jo pikkuhiljaa soijaa pukkaamaan, kun ei tässä loppupeleissä kauan ole siihen kun se onkin se kevätaurinko joka pullukkaa poikaa hikoiluttaa.

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

Make

Lainaus käyttäjältä: jyrggä - 05 helmikuu 13, 22:12:12
Verhoilujen puolesta ei liene kellekkään jäävän epäselväks ens kesänä, että mistä tässä nyt oikein on taas kyse. Ja niille kelle jää, saa mun puolesta jäädäkkin  ::)

Skeneilyä   ;D ;D ;D
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

jyrggä

Lainaus käyttäjältä: Make - 05 helmikuu 13, 22:17:28
Verhoilujen puolesta ei liene kellekkään jäävän epäselväks ens kesänä, että mistä tässä nyt oikein on taas kyse. Ja niille kelle jää, saa mun puolesta jäädäkkin  ::)

Skeneilyä   ;D ;D ;D

Juu  ;D  ;D
Kuulemma muotiakin  :o Montakos näitä nyt sitte oikein tulee?  ::)
Nothing beats cubic inches...  except turbo!

frosteus

J
tuollasia kikkareita valoin syksyllä. Siinä on siis speduja ja jalkatappeja kuvassa. Valupitsien putsailua ja kiilotustahan nuokin vaatii niin perkeleesti vielä. Ensin meinasin että oisin laittanu nuokin kromiin, nimittäin mun mielestä sellaset vanhat valetut ja kromatut biitit on ihan vitun hienoja. Kun näkyy ns. valuvirhettä ja huokosta sieltä kromin "alta". Mutta en taida muutaku kiilottaa nuo vaan.

Miten teet originaalin, josta teet muotin? Entä mistä muotti? Upeita!!

Kokkonen

Hienoja kuvia ja vinkkejä tässä topikissa.

Moni vois perustaa ihan oman projektialbuminkin  ;) ;) ;) ;)

Löytyis sitten nuo hienoudet helpommin. Projektilalbumi voi olla vaikka ihan henk kohtainennekin, eikä vaan yhteen projketiin sidottu. Vähän niinkuin blogi jossa vois tuoda esiin tekemisiään.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W