Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

akrapu

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 30 toukokuu 12, 17:29:21
Eli nyt on välitetty aski Andrewsin rattailla, S&S 585 nokka, iskua pidennetty ja aerodynamiikka osia lisätty.

Heti alkoi kiinnostaa tämä aerodynamiikkahomma. Onnistunut hd:n viritys laskee koneen tehoja vain tehoja 10-30%. Paljonko mahtaa öölarin huippunopeus laskea race&strip-luokan aerodynamiikkaosilla ?  ;D

Noille parille vapaalle nastalle ehdotan kyllä joko tomtomia tai jääkaappipakastinta takapaksiin. Hyvältä näyttää laite anyway.
- akr

-väiski-

Tulipa omatekoiset putket tänään valmiiksi, bilteman termtekkiä kieritetty päälle ja perään joku hyllyssä vuosia notkunut vaimennin. Tankin ja lokarin päälle vedin hiomaväriä pari kerrosta, alkaa jo sen verran ruiskun käyttö sujua että isommilta appelsiineilta on säästytty.

Mietityttää vaan aika paljon tuon putken tukkoisuus kun käy aivan törkeän paksulla, mustaa tulee putkesta, toimii tyhjäkäynnillä ja täyskaasulla aika ok, mutta tasaisella pintakaasulla ei sitten yhtään, pätkii ja räkii aivan hulluna. Tänään siis oli talven jäljiltä ekaa kertaa käynnissä(viime kesänä siis toimi hyvin), nokat vaihtui Andrewsin N2:iin, muuten vakio 883, suuttimet kaasarissa 42/185. Onko neuvoja???
Huomenna taas tallille, kokeilen tempasta koko vaimentimen pois, jos johonkin suuntaan muuttuisi.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Jake

Millainen ratkasu sulla on tossa pöntössä? Itte huomasin, että todella helpolla menee tukkoon. Jopa tohon huilun päälle kierretyn villan määrä vaikuttaa.

Toivottavasti teman halpisnauha kestää. Mulla ameriikan(taiwanin) halpisnauhaa päällä ja sen joutuu jo vaihtamaan, vaikka kilsoja on takana about 10 :D Tilasin ihan ThermoTeciä sitte..

-väiski-

Siellä pöntössä on reikäputkea halkaisijaltaan jotain 40mm ja siinä ympärillä villat.

En ole kovin vakuuttunut tuosta bilteman nauhasta, kenkä hankasi sen jo rikki, ajometrejä takana joku 200...
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Kiiski

Lainaus käyttäjältä: akrapu - 31 toukokuu 12, 08:50:47
Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 30 toukokuu 12, 17:29:21
Eli nyt on välitetty aski Andrewsin rattailla, S&S 585 nokka, iskua pidennetty ja aerodynamiikka osia lisätty.

Heti alkoi kiinnostaa tämä aerodynamiikkahomma. Onnistunut hd:n viritys laskee koneen tehoja vain tehoja 10-30%. Paljonko mahtaa öölarin huippunopeus laskea race&strip-luokan aerodynamiikkaosilla ?  ;D

Noille parille vapaalle nastalle ehdotan kyllä joko tomtomia tai jääkaappipakastinta takapaksiin. Hyvältä näyttää laite anyway.
Ai että mua aikuisten oikeesti aina vituttaa kun mä kuulen ton 10-30% "viritys jutun". Eli jos ei pysty 10 kaakkia virittämään vakio H-D:ta on aivan kädetön. Toi 10 kaakkia on sitten 20 prosentin tehon lisäys melkein malliin kuin malliin.
Tollasen FLH SuperSportin huippunopeus on rajotettu ja hyvä niin, siihen en aio sen enempää puuttua. Aerodynamiikka kitillä on hakusessa enempi ajettavuus ja downforce mutkasilla pätkillä. Unohtu mainita että ohjaus (geometriaan?) ja tarkkuuteenkin on pyritty vaikuttamaan uusilla riserien puslilla, näin ollen ohjaustangon liikkeet välittyvät entistäkin nopeammin eturenkaalle. Puslat näkyy aikasemmin postaamassani keulansähkö kuvassa.

Mauri H.

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 02 kesäkuu 12, 16:36:33
Ai että mua aikuisten oikeesti aina vituttaa kun mä kuulen ton 10-30% "viritys jutun".

Et muuten ole ainoa, ehkä maailman loppuunkulutetuin klisee. Riepoo jopa enemmän kuin ne sadat öljynlauhduttimet joista forumeilla kehuskellaan.  ;D
Fat Bob 2008
XR1200 2009

baadmw

tämmösessä vaiheessa täällä, ehkä tänä kesänä vielä ajellaan...

akrapu

Lainaus käyttäjältä: Mauri H. - 02 kesäkuu 12, 17:32:16
Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 02 kesäkuu 12, 16:36:33
Ai että mua aikuisten oikeesti aina vituttaa kun mä kuulen ton 10-30% "viritys jutun".

Et muuten ole ainoa, ehkä maailman loppuunkulutetuin klisee. Riepoo jopa enemmän kuin ne sadat öljynlauhduttimet joista forumeilla kehuskellaan.  ;D

Älkää nyt ottako niin tosissanne. Kliseitähän on mukava toistaa... Mutta ok, siirryn huumoria-ketjuun keskustelemaan ilmanpaineista  8)
- akr

Rezi

Lainaus käyttäjältä: akrapu - 03 kesäkuu 12, 10:33:53
Lainaus käyttäjältä: Mauri H. - 02 kesäkuu 12, 17:32:16
Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 02 kesäkuu 12, 16:36:33
Ai että mua aikuisten oikeesti aina vituttaa kun mä kuulen ton 10-30% "viritys jutun".

Et muuten ole ainoa, ehkä maailman loppuunkulutetuin klisee. Riepoo jopa enemmän kuin ne sadat öljynlauhduttimet joista forumeilla kehuskellaan.  ;D

Älkää nyt ottako niin tosissanne. Kliseitähän on mukava toistaa... Mutta ok, siirryn huumoria-ketjuun keskustelemaan ilmanpaineista  8)
Jos jotakuta tällaiset kliseet alkaa oikeasti vituttamaan, niin silloin on ehkä parasta pitää taukoa näistä keskustelufoorumeista. Mua tosikkomaisuus vituttaa huomattavasti enemmän kuin kuluneet vitsit.

_Juha_


mua vituttaa tää vesisade.

kolme pyörää joista jopa yks toimii niin tällästä säätä pitää :'(
too fast to live    too young to die

Smokie

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 03 kesäkuu 12, 12:08:59
Jos jotakuta tällaiset kliseet alkaa oikeasti vituttamaan, niin silloin on ehkä parasta pitää taukoa näistä keskustelufoorumeista. Mua tosikkomaisuus vituttaa huomattavasti enemmän kuin kuluneet vitsit.
[/quote]

Mua kyllä vituttaa noin tiukat asenteet!! Ei vaan, nykyihmisen tärkeimpiä taitoja on suodattaa aivopieruja. Oon monelle tarjonnut ilmaista dynokeikkaa mutta jostain syystä ne jotka on virittänyt parhaiten ei oo käyny, en tiedä sitten siihen syytä. Se voi olla sekin että yks turbomopoilija väänsi yhden paikallisen penkin paskaksi mutta kävi se meilläkin ja kesti sekä mopo että dyno, eikä jännitä pätkääkään vaikka tuli puolta isompi hirviö.

Spöke

Mua ei vituta ihmisten jutut pätkääkään. Senkun huutaa, minkä voi. Ei liikuta. Duunissa saa nyyhkettä kuunnella 1200h vuodessa. Oppii suodattamaan. Jatkakaa vaan ihan rauhassa, mielummin voorumeilla, kuin pyssy kädessä marketin katolla.
-Spöke.
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Smokie

Kaik männöö vituiks, en osaa näköjään lainatakkaan. Enkä osaakkaan, puhelinmyyjät soittelee että siirrä ihmees meille asuntolainas ja kukaan ei voi käsittää että en pysty koska ostin sen verran halvan mökin minkä pystyin maksamaan pikapuoliin ja remppasin sen hartiapankista. Silloinen asuntoministeri tai mikä lie kanisteri ei muuten tiennyt mikä on hartiapankki, O temporas, O Bianca Morales. En mä kyllä muutenkaan tajua enää nykymaailmasta mitään, vielä kun sais noi mukulat kasvatettua ihmisiksi, nykyään ei varmaan riitä että osaa viljellä juureksia ja vaihtaa sulakkeita.

Ps. Foorumilta oppimani ehkäisykeino pieraista vaimon reiteen toimii tosi hyvin. Jouduin pois koko sängystä vaikka ei tullut edes ruikkua yhtään. Paska neuvo.


_Juha_


juu minäki oon kakaroille terottanut että koulut täytyy käydä kunnolla.

suomessa ei murhastakaan saa ku 12vuotta,mutta erehdyppä käymään peruskoulu huonosti ja joudut metallialalla niin se on 40 vuoden tuomio.

too fast to live    too young to die