Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Rautahauli

^Joo sama lukko minkä ostin kuumasta pyörästä, sama loko tiirikassa.
FXEF-81

Vette427

mulla kans menny joka kesä toi lukko rikki, näyttäs juuri samalle ku toi kuva oli. ilman startti asentoa olleet. valot kadonneet ja lopulta sytytysvirtakin. katkaisin tulee tännekin kunhan toi nykyinen pettää

harvinaisen ajoissa olen ku mopo jo valmis ja kärry valoja ja lokareita vaille valmis  :)
täällä kun on asiantuntioita joka lähtöön niin onko kellään tietoa voiko puu ja metalli osat lakata samalla lakalla??  ???
väri piti tulla ruskea petsi puu osiin mut kun avasin tynnyrin niin oli nii hieno viininpunainen et taidan vetää sen värin ja raudat metallinhohto mustat. rosteririkat ja messinkimutterit pitämään kasasassa.
497cm tuli pituudeksi  ;D
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Vette427 - 08 huhtikuu 12, 15:53:37
kärry valoja ja lokareita vaille valmis  :)
Hieno kärry. Miksi tuohon pitää lokarit laittaa?

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 08 huhtikuu 12, 12:10:32
Walkalta kotiuduttu, josko sitä pääsis kohta saunaan :) nyt on k- malliin osia ja xr saattaa myöskin edetä, kiitoksia myyjille. Pitänee ladata kuvia kun osat jalostuu paikoilleen :)

Eemeli

Olisit nyt voinu vaikka vinkata nimimerkkiäs kun kerran juteltiin ja kauppojakin tehtiin ;). Vähän siinä kyllä arvelin että sun on pakko olla Kiwi mutta en kehdannut kysyä. Meni kyllä vähän usko pohjanmaan harrikkakulttuuriin kun ukot oli kaikki selvinpäin ;D...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiwi

Eiku oltii nii aikasin liikkeellä... ;D ite olin kuskina, Jarilla ja Velillä kauhee kisa tehä kauppoja ja isäki oli vielä hetken juomatta. Mutta illalla tais muille Tampereen yöelämä maittamaan... Jos kohta menis kotiin oikomaan ponin selkää ja vaikka ettimää dellorton ilusarjaa että sais yhen laitteen käyntiinki :) näin asiassa pysyäkseni ;D

Vette427

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 08 huhtikuu 12, 23:23:28
Hieno kärry. Miksi tuohon pitää lokarit laittaa?

mulla 1.5km asfalttitien varteen  >:( tahtoo sotkea, siks etulokarinki haluaisin paikoilleen mut niin vaan talvi meni ja asentamatta jäi. no jeesus teipillä mennään taas  ::) ei keksi järkevää systeemiä sen kiinitykseen. pitäs tuplajarrut laittaa niin helpottaisi. crossi pyörän lookki olis kyllä helppo toteuttaa  ;D
tällä keulalla (+12":sena) ku on jo kerran ajettu iissä metsähallituksen puolelle ku suoja oli napannu etusen hellään syleilyyn ja sit oli menty  ::)
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Smokie

Mä en tajua jesarilokaria. Mulla on 100m pikitielle ja siinäkin matkassa jo palaa hermot joskus jopa naapureilta.

Vette427

juu ei siitä "apua" ole ku asfaltilla kaatosateessa  ::) sekin taitaa olla enemmän uskon asia ku oikea apu  ;D avopotalla ajellessa sitä kaikki joutu kokeilemaan ja usein se teippi molempiin jalkoihin tuli viritettyä. sora tiellä piti kyl heti repiä pois, kiviä jokapaikka täynä muuten.
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

Spöke

Tää on ollu ihan paska talvi. Pittäis varmaan lopettaa työnteko, senverran kiire on ollut. Niinpä tallissakin on hiljasempaa. Pikkuhiljaa pannu alkaa kuitenkin näyttään Pannulta;



Kannet ovat olleet koneistamossa jo kuukauden, ihmeen vaikeata tuntuu ohjureiden protsaus ja seetien ajo. Todennäköisesti uudet STD;n pipot ovat poishakiessa halki tjtn >:(. Samaten kaksyhteen putket antaa odottaa itteensä. Täytynee tyytyä shovelin laipoilla varustettuihin putkiin, senverran pitkissä kantimissa on nuo STD-laipalliset paughot. Sitku tän saa nippuun, onkin eessä Noskoolfabin kilvetysruljanssi.
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Jaska

bobbi projekti valmistui :) täst tuli tällänen Misfits bike :)

Kiwi

Mää en älyä tota stongaa, olis rehellinen zeta tai sitte ei, mut ei mun varmaa tarttekkaa älytä ;D

Jack

Flatheads!!!


Jaska

#373
Lainaus käyttäjältä: Hannu_L - 13 huhtikuu 12, 19:28:30
Onkos tuo Biltwell tekele?

Nash - Grit
http://nashmotorcycle.com/2KX/
(grit malli poistunut näköjään valikoimista, kannattaa varautua pitkiin toimitusaikoihin ko. pajasta osia tilatessa, liki puoli vuotta kesti toimitus ... )

Jake

Osia odotellessa:



Jänskättää taas pirusti, että mitä se Jari on keksiny pelteihin. Ainakin mattamustaa, punasta flakea ja straippia on tulossa. Ja mä kun pyhästi vannoin, et tänä talvena turaan maalit itte, kun ne joka vuos kumminkin vaihtuu. Alkaa olemaan varasto täys tankkeja ja loksuja..



Mittari mietinnässä.. (NOT!) Sakemannin mittari tuotiin suoraan pajan ovelle! Aika mukavaa :)