Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Make

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Mr Smith

ops,, tullut pikkasen väärä linkki,täytyy lisätä oikea
Jakopään/yläkerran kasaus,tankki maalarilta/polttoaine tsydeemien sovittaminen tankin sisällä,kaiken näköistä muuta pientä niin eiköhän se siitä.
koneeseen päivitetty:
ratasjakopää 37 nokalla,kansia siivottu ja milli otettu pois,ohut kansipahvi/pelti,power commander ja piti vain laahurit tarkistaa..

-väiski-

Takalokari hiontavärissä, lampulle tehty kannake, ja tankki kitattu kerran. Eiköhän siinä ole tälle päivälle.  :)
If it has tits or wheels, it will give you problems.

Vette427

Lainaus käyttäjältä: MKK - 10 maaliskuu 12, 09:47:45
Kaveri pykäs keulan, vaihteeks taas erilainen :)

hieno on!!
joko on olemassa t-kappale/ohjaustanko? kuvia?
kiinostas millainen tulee ku omaan haluaisi vaihtaa erilaisen.
Osta kaupasta, saat mitä haluat. Tee ite, saat mitä sattuu tulemaan

hazzinen

kevyttä hipistelyä vaa tänä talvena. öljylinjojen vaihtoa uusiin letkuihin ja kaikki klemmarit uusia. kaasariin isompi välialueen suutin ja imusarjaan tiivisteet. takarenkas on taas kalju, se menee vaihtohon. viime kesänä korahtaneen nostajan pesään uus o-renkas ku jäi kesken kautta löröttämään ja eihää sitä sitte malttanu alakaa vaihtamaan. olikos muuta, liekkö vielä jonkii osan hankais pellille, suolahappoo niskaan ja pihalle vesisateeseen saamaan luonnon omaa "mattapintaa".
eipä se tästä kuvasta oo enämpää ehtiny jalostumaan.

RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

shoveltimppa

Pylväsporakone on hyväksynyt lapiopään illalliskutsun. Sen kummallisempaa ei tallissa tänä talvena olekkaan tapahtunut. Toivottavasti ensi talvi lämpimimmissä ja muutenkin paremmissa merkeissä...

Webmaster

Eipä ole täällä suomessa paljon tallissa tapahtunut. Mutta sen verran kuitenkin, että viikonloppuna ehti laittamaan taas kerran Pannun latausta uusiksi. Jospa se nyt vihdoin lataa. Vanha accelin säädin pois ja Cycle Electricin laturinpää säädin tilalle.

Don Quijote

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 12 maaliskuu 12, 20:07:07
Eipä ole täällä suomessa paljon tallissa tapahtunut. Mutta sen verran kuitenkin, että viikonloppuna ehti laittamaan taas kerran Pannun latausta uusiksi. Jospa se nyt vihdoin lataa. Vanha accelin säädin pois ja Cycle Electricin laturinpää säädin tilalle.

Tuttua hommaa. Mulla oli joskus vastaavia ongelmia, latas aina välillä. Testaillessa tietenkin toimi, ajossa ei. Vaihtelin säätimet ja tein vaikka mitä. Vika löytyi lopulta itse laturista, toinen hiilen johto oli rispaantunut ja otti välillä tärinässä kiinni laturin runkoon. Hetken meni vikaa hakiessa, piti purkaa atomeiksi koko laturi...  ::)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

erakko

Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Kiiski

Meidän tallissa tapahtuu vaikka mitä tossa kuva mockup vaiheesta, takalyhdyt,kilpivalot,lisäpienat pakkariin ja jotain muita pikkujuttuja puuttuu. Mutta niinku jollainlailla ollaan hahmolla. Musaakin ollaan kuunneltu enimmäkseen tätä, kuvaa kivasti tota rakentelu fiilistä.
LEGENDARY STARDUST COWBOY - 'Who's Knocking On My Door' - 1968 45rpm

Hemuli

Sun pitää laittaa tohon vielä rosteritikkaat että pääset laskeutumaan turvallisesti veteen tosta laiturilta - ja missä on vetouistelutelineet? ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Kiiski

Tarkotus olis hommaa teline lainelaudalle/vesisuksille, pyykkilauta on vaan päässyt rapautumaan sen verran pahasti. että en tiedä onko hyvä idea? Onhan tossa pari muutakin juttuu vielä mitä pitäis tehdä, mutta olen pyrkinyt pitäytymään oleellisessa. Esim etulokari näyttää jotenkin alastomalta pitää keksiä siihenkin jotain nos biittiä.

Jude

Kiiski

:-X No ei tule, varmaan vaan 6kpl. Rahat ei riitä  :-[ . Nyt masentaa.

Mutta sit toisaalta mistä sitä tietää vaikka tuliski, nimittäin onhan se niinkin että kun jopo lähtee käsistä niin jopo lähtee käsistä. Tollanen lamppu määrä taitaa syödä tasavirtalatureita kuin leipää. En mä muuta estettä näe!

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker