Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Don Quijote

Ei mitään kuvia ole laittaa mutta hesus että on uudemmissa pyörissä piuhaa!! Johdot stongan sisään ei menekään ihan heittämällä, on sähkökaasua, kahvalämppäriä ja tietty vielä kaikki kytkimille tulevat johdot... No, nyt ne on tehty, mutta jos olisin tiennyt etukäteen niin ehkä en olisi tehnyt  ;D

Kiitos tallikaverille jeesistä, ei olisi yksin tullut mitään  :)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

themaukka

Mutkien kautta mennään, lokari ja penkki kävi uusintakierroksenkin, mutta nyt on rungon siistimistä ja maalausta vailla valmista.

Jack

Flatheads!!!

GlennHughes

^aivan järkyttävän hieno pyörä themaukalla, huhhuh.

Jotain tuollaista itselläkin mielessä, mutta kaaaakana vielä.  :)
Arsch!

Rezi

Sairaan hieno on Themaukan Shovel. Mistä kamppeesta bensatankki on? Millä putket on pinnoitettu?

filtteri

themaukka

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 20 marraskuu 15, 16:18:10
Sairaan hieno on Themaukan Shovel. Mistä kamppeesta bensatankki on? Millä putket on pinnoitettu?

Kiitoksia vaan. Tankki on vanhasta Zundapp -mopedista, putkissa on keraaminen Cermakrome pinnoite. Samaa käytin aiemmassa Hondurasian-projektissa, hinnoiltaan kohtuu sama kuin kromaus, mutta itse olen mieltynyt tuohon pinnoitteeseen enempi. Käytetään kai tuolla tuningpuolella lämmöneristäjänä.

PVonJerf

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

ma^ko

themaukan pyörä on skitso, se o hieno ja tyylikäs, mut mä en vaan diggaa noin minimalistiseks kutistetusta fillarista.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

themaukka

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 20 marraskuu 15, 19:51:47
themaukan pyörä on skitso, se o hieno ja tyylikäs, mut mä en vaan diggaa noin minimalistiseks kutistetusta fillarista.
Vähempi on enempi, eli juuri sitä minimalismia ja askeettisuutta tässä on haettukin. Ilmeisesti jollain tasolla onnistuttukin siinä, kiitos kommentista! Elin myös joskus siinä uskossa, että mitä minimalistisempi laite, niin sitä helpompi projekti. Tätä ajatusta en kuitenkaan enää lähtisi allekirjoittamaan.

Kuva vielä toiseltakin poskelta.

Tuusulan T-Bone

Long John Stroker

Blower1

Lainaus käyttäjältä: themaukka - 21 marraskuu 15, 09:24:43
Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 20 marraskuu 15, 19:51:47
Vähempi on enempi, eli juuri sitä minimalismia ja askeettisuutta tässä on haettukin. Ilmeisesti jollain tasolla onnistuttukin siinä, kiitos kommentista! Elin myös joskus siinä uskossa, että mitä minimalistisempi laite, niin sitä helpompi projekti. Tätä ajatusta en kuitenkaan enää lähtisi allekirjoittamaan.

Kuva vielä toiseltakin poskelta.

Tässä on päästy asian ytimeen! Moottori, pyörät, runko ja ajamisen kannalta välttämättömät osat eikä mitään muuta.
Minimalistisen laitteen rakentaminen on uskomattoman haasteellista.

Don Quijote

Hieno on! Ja tietty sukulaisuus näkyy myös Hondurasian -pyörään, vaikka aivan eri aihiot kyseessä.
Onko sattumalta vai tarkoituksella syntynyt "TheMaukkaStyle" jota kohta ylistetään ja jäljitellään jokapuolella?  8)
"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.

GlennHughes

Pinnasin vanhaan takanapaan 18" vannekehän ja laitoin Avonin päälle, tuli mielestäni hieno. Paitsi, että nyt eturengas näyttää bliisulta, on tää tällaista kun jotain laittaa niin vieressä alkaa näyttämään huonolta. :) Täytyy vaihtaa siihenkin joku retrogummi.

Joku rouheempi penkki täytyy veistellä seuraavaksi. Ja takalokari.

Vielä on paljon tekemistä, mutta onneksi on talveakin jäljellä.

Pahoittelut huonosta kuvasta...
Arsch!