Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

HillyMan

Aika tuttu juttu. Mietin pitkään itekkin tota töksöttelyä pikkuvaihteilla ja meni kyllä melko tovi ennen kuin tajusin että ketjuthan ne loppu on. Siinä kerkes tarkastaa vaikka mitä muuta ensin :D

filtteri

palatekseni vielä siihen mun laukalle päässeeseen stongan vaihtoon niin tuommoisen lopputuloksen se tuotti,mainittakoon että stonga vaihdettiin kahdesti :P

twinspeed

Hyvin sopii... Toki stonga vois olla päistään kaposempikin vielä. Voi olla, että kuvakin tekee tuon leveemmän vaikutelman, mutta tupit vois tulla ikäänkuin syvemmälle.
"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Rezi

Hieno on Filtterin Shovel. Väritys on kyllä erittäin onnistunut. Tässä pari kuvaa jotka otin Joutsassa. Tangon molemmista päistä vois tosiaankin ottaa kymmenen senttiä pois.

filtteri

kiitosta vaan kehuista,tankoa olikin tarkoitus kaventaa mutta sain pyörän nippuun päivän/pari ennen joutsan reissua niin ajattelin että ajellaan ensin ja touhutaan sitten lisää.leveä tanko on kyllä hyvä ajaa mutta ajaako se ominaisuus ulkonäkö seikkojen edelle..palstan tutunturvallinen mielipide on tietysti ehdottomasti EI ;D omaa mielipidettä arvon vielä hetken.

Rezi

Lyhennät tankoa sentin viikossa niin totut pikkuhiljaa kapeampaan. Syyskuun lopulla se on sitten oikean levyinen ;D

Miksi et ajanut Joutsassa pyörää näyttelytontille?

filtteri

DX:sän pitikin ajaa ja itse suunnittelin samaa mutta se temppu jäi nyt tekemättä..DX on muuten krapulassa se on paljon luovempi tila keksiä omituisia selityksiä,heitetään pallo sille eli miks ei ajettu 8)

Wii

Vihdoin päästy ulkoiluttamaan pyörää "valmiina". Jäihän tuossa vielä ensitalvellekkin mutta jospa nyt tämä kesä mennään näin.

jerppe

Täälläkin tallissa jotain sentään tapahtunut... shoveli vaihtui lättäriin noin kuukaudenpäivät sitten. Nyt yhteisiä kilometrejä takana jo varmasti lähemmäs tuhat ja hienosti pelittää. :)

Flathead.

Wii

mista

1975 Rautis, 1974 Rautis,  Volvo 240 Tbo, Ford Model A Pickup Hotrod

-väiski-

Mites nyt suu pannaan?

https://www.facebook.com/photo.php?v=10203529056420370

Parempi myöhään kun ei milloinkaan, onneksi kesä on vasta aluillaan...  ;)
If it has tits or wheels, it will give you problems.

erakko

Saiskos linkin niin ettei tarvitse kirjautua minnekään?
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

-väiski-

Erakko hyvä, linkki on just niin ettei tarvitse kirjautua mihinkään. Mobiililaitteilla ei taida toimia, eli käytä perinteistä tietokonetta niin näkyy.
If it has tits or wheels, it will give you problems.

erakko

Kiitoksia informaatiosta. Ei oo ensimmäinen kerta kun ei mobiililla näy,tietääpä nyt tuonkin että pöytäkoneella tarvittaessa onnistuu.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.