Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

juluma

I don't have a short temper.
I just have a quick reaction to bullshit.

PVonJerf


400 cid

Tällainen heräteostoslatolöytöprojekti Royal Enfield G350 -53 kotiutui syksyllä...
Pikkuhiljaa alkaa valmistumaan...
:)

DX

Paikallisten hurjapäiden takapihalla harrastettu ns.backyard juttuja.. ;D nimiä ja paikkakuntaa mainitsematta mahdollisten pääkallon metsästäjien pelossa ::)

Hemuli

Haha, vanha kunnon harjanvarsijigi - tuollaisella mun pannuchopperikin aikoinaan reikattiin ;D
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

DX

Haa,tässäkin lähinnä harjanvarsi antamassa osviittaa mahdollisesta keulakulman "sivuttaisheitosta",tultiin siihen tulokseen että eihän se senteistä ole kiinni.. ::)

filtteri

tulen senvertta esiin että suunnittelin sivuttaisheiton pikakorjaukseksi 3asteen laakerikuppeja..poikittai ;D.. runkoon oli hitsattu paikat keskitapeille jonka varassa runko seisoi kun se rellotti "mahallaan" sijoittelu/työ oli vaatinut muutaman melliksen ilmeisesti kun sipaisin ne pois laikalla niin oli runko huomattavasti suoremman oloinen.muuten tilanne vain syvenee mutta tavoite on yhä joutsassa..2014

Tuusulan T-Bone

Ei mahu, ei sovi. Herra saa rahansa takaisin...



Tossa perkeleessä on ylikokoventtiilit. Kolisee paitsi toisiinsa, myös mäntään. Sorvasin lautasten reunaan pienet viisteet, muttei riittänyt. Pitää roudaa noi jonnekin, ei oo mulla työkaluja noiden upottamiseksi syvemmälle. Ilmeisesti pitää myös jousia shimmailla upotuksen jälkeen.

Pitää myös pikkusen avartaa männän laessa olevaa taskua venttiililautaselle. Millähän ilveellä männän saa sopivaan asentoon kiinni jyrsinpöytään?
Long John Stroker

Spöke

Herra antoi, herra otti, tyydy siihen...mäntä jakopään pakkaan kiinni ja siivua pois?
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

twinspeed

"The only sounds are the wind and the dull roar floating back from the mufflers."

Hessu

Lainaus käyttäjältä: Spöke - 23 kesäkuu 14, 23:40:17
...mäntä jakopään pakkaan kiinni ja siivua pois?
-Spöke-

Ei hyvä. Pitäis päästä painaa kärjellä vastaan muuten ei pysy. Ja sillon tulee niin ahdasta, että pitää olla pirun pitkä terä.
Täytyy tehdä 20mm paksusta alsasta halkaistu "klämppi" joka on sopiva männänrengasurien kohdalle. Se on ainut paikka mistä mäntä on pyöreä ja suora.
Siinä on tarpeeksi materiaalivahvuutta puristaa. Sit sen voi puristaa ruustukinleukojen väliin.

Roadrunner

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 23 kesäkuu 14, 22:49:04

Millähän ilveellä männän saa sopivaan asentoon kiinni jyrsinpöytään?


Rälläköi samankokoisesta tai vähän isommasta venttiilistä terä.
Laita sylinteri, mäntä ja kansi paikoilleen ja mäntä yläkuolokohtaan.
Pyöritä venttiilistä tehtyä terää porakoneella ulkopuolelta. Varteen voi tehdä vaikka teipistä merkin kuinka syvälle haluaa tehdä upotuksen.
Hyvin toimii ja tulee varmasti oikeaan kohtaan.

Spöke

Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Tuusulan T-Bone

Männässä on valmiina jo tasku. Tässä tapauksessa sen "sädettä" pitää vain suurentaa. Idea ohjurin käyttämisestä, no, ohjurina, on kiinnostava, mutta en sitä tee, kosken halua alumiinisilppua lähellekään alakertaa, joka on jo kasassa.

Männän kiinnittäminen ruustukkiin kävi mielessä, mutkun ei uskalla puristaa kiinni. Tossa klämpissä vois olla järkeä. Ilmeisesti pitäisi tehdä reikä alsalevyyn piltsinkarvan verran suuremmalla halkaisijalla kuin mäntä, ja sitten ajaa levy halki? Ja sitten arpoa koko roska ruustukkiin kiinni suurinpiirtein oikeaan asentoon... Onneksi tässä ei tarvitse päästä ihan satkun tarkkuuteen.

Menen illalla hakkaamaan päätä jyrsinpöytään.
Long John Stroker