Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Talleissa tapahtuu. Kuvia Finnbikerssilaisten projektipyöristä.

Aloittaja Kiwi, 23 joulukuu 11, 17:17:09

« edellinen - seuraava »

Alluh

Luurilla on ainakin turha tihrustaa noita kuvia😄

Sent from my iPhone using Tapatalk

leppala

Lainaus käyttäjältä: Alluh - 23 joulukuu 13, 16:36:24
Luurilla on ainakin turha tihrustaa noita kuvia😄

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kuva toimii linkkinä, klikkaa isommaksi.

Rezi

Viheliäisiä nuo klikkailua vaativat postimerkkikuvat, mutta tällä kertaa klikkailu kannattaa nimittäin sen verran huikea on Leppalan kopteri!!

JVa

Lainaus käyttäjältä: leppala - 23 joulukuu 13, 16:20:54
Nyt on värmeet kiinni omassa rungossa. Keulan linkut joutuu vääntämään vielä jätön ja maavaran saamiseksi kohilleen. Runko jää jokatapauksessa keulimaan viitisen senttiä.
Akseliväli tulee 260-270cm väliin.

Heh, pistit paremmaks! Tääl olis tulossa 240-250 välille ;)
Keula aihio saapu viimein tänään niin pääsee välipäivinä sovittelee. Runkoki olis keulan lopullista kulmaa vaille valmis.

leppala

Lainaus käyttäjältä: JVa - 23 joulukuu 13, 17:42:21
Lainaus käyttäjältä: leppala - 23 joulukuu 13, 16:20:54
Nyt on värmeet kiinni omassa rungossa. Keulan linkut joutuu vääntämään vielä jätön ja maavaran saamiseksi kohilleen. Runko jää jokatapauksessa keulimaan viitisen senttiä.
Akseliväli tulee 260-270cm väliin.

Heh, pistit paremmaks! Tääl olis tulossa 240-250 välille ;)
Keula aihio saapu viimein tänään niin pääsee välipäivinä sovittelee. Runkoki olis keulan lopullista kulmaa vaille valmis.

No perhana, täytyy tulla väijymään!  Tuleeko springer vai pumppukeula? Vissiin sama pyörä kuitenkin minkä viime kesänä näin?

JVa

Tuu ihmees kunhan saan nyt perus jutut läjään. Pitäs tulla itekki tota sun projektia vakoilee, katoin jo aiemmin et pirun tyylikäs springeri!

Mun keulaks tulee Harman girder "kopio", pyörä on joo sama kihveli.

leppala

Oorait oorait. Tervetuloa vaan tonteille.

SOHVELI-76

[/quote]

Mistäs moisen löysit??
0405691644

JVa

Lainaus käyttäjältä: SOHVELI-76 - 23 joulukuu 13, 20:30:55

Mistäs moisen löysit??
[/quote]

Jenkeistä tuli, kaveri teki mittojen mukaan.

hazzinen

piti joutessaa vähä vaa purkaa nii jäi kiuas kouraan.

RAPPIOTA JA DEKADENSSIÄ. 5.5 volttia

jyrggä

Ei tässä mitään pelkästään makailtu ja syöty ole. Välillä on juotukin.
Tänään piti käydä vähän rouvan kanssa tuulettamassa, kiitos vaan kasvihuoneilmiö. Vai mitä ne tästä tällä kertaa syyttääkään...
Ps. Loistava matkamoottoripyörä tuo panhead. Tosin, eikös MoCo rystyn jälkeen niihin keskittynytkin.

Nothing beats cubic inches...  except turbo!

rodchop

Pirun hieno sitsi & hojakka Jyrgällä.
Edit: Stogastakin mukavan lyhyt matka raapia munia :P
HOG Forever Forever HOG

Spöke

Komia on Jyrgän Panhead! Mut miten helvetissä joku pystyy polkeen mopon tulille tolla tikkarimallin kiksillä? Vala siihen messingistä jokin hipimpi ;D
-Spöke-
Pannun, parin Shovelin ja Rautapään loukussa

Smokie

Mulla on kiksi mallia "joskus oli joku iso pehmeä kumi". Se muistuttaa ettei lähetä ajelemaan mitkään reiskat jalassa ja vain kerran on posahtanut nivelsiteet kintusta. Toi munien raapimispointti on kyllä asiallinen, onkin ihmetyttänyt mikä mättää meikäläisen mopoilussa. Aion ottaa opiksi. K&Q kombokin melkein menee perille mutta pikkusen mua yskittää. Mulla on muuten roskiksessa 80-luvun superkuntopolkupyörän kippurasarvet mutta en ole varma olenko tarpeeksi tyhmä edes sovittaakseni niitä. Keula on työn alla eli mahdollisuudet on hyvät.