Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Re-Cyle

Aloittaja Mr.Horsepower, 22 joulukuu 11, 23:43:37

« edellinen - seuraava »

Mr.Horsepower

Joopas joo...

Kattotaan mitä tuleman pitää siinä on Sprotti eka iltana kun tuli mulle talliin... 2010....
siitä asti on ollunna mielessä ett jotain pitää tehä tuollekiin....
jos vertaa sen talli kaveriin kookokseen niin ohan ne vähän eri planetalta nooh kylmän sodan meinkiä mutt Tai jotain...

http://www.flickr.com/photos/71803795@N02/6555937021#
itse meinasin jotain ruotsi henkisistä choppereria... Mausteena vähän ripaus rodi henkeä sellaista kokyt lukua ja tuulahus 2000 lukua levellä gummilla

ehkäpäs jotain sen kaltaista eiköhän siinä ole ainekset tähän katasroofiin... ;)
Katsotaan kuis käy... vaiko tuleeko kopteri vai helikopteri ei voi tietää...
Savolainen Super sankari... VITUIX MÄÄN

Mr.Horsepower

tuossa nippu osia on sprinheriä ja "valupalan lätkää" taka häkkiin pitäänee sorvata holkit ja antaa Tig liimaa

Ja tietty runko jigin etutuki

naputtelin takaloksu aihion 1.5mm pellistä

Tuosta kai se ois startattava  ::)

Mopopoika

Onko noi springerin jalkojen yläpäät samanlaiset kuin orggiksessa? Jos on niin miten teit ne? Oon meinaan itse pohtinut tota springerin tekemistä kokonaan (seuraavaan projektiin) ja ton kohdan tekemistä en ole vielä keksinyt.

t. Jyrki

Hemuli

Onkos toi Mikan (F 48) vanha rautapää? Väri ja runkomalli ainakin täsmää. Lienee kiertänyt useammalla omistajalla ennen sulle päätymistään...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Mr.Horsepower

kyllä sama vekotin F48 vanha...

Mutta vahva epäily on että savossa sua viettää eläke päivänsä.... ;)

Joo vähän samalla tappaa ollu tarkotus apinoida tuo springeri orkkis henkisesti...

ihan putkea ja ekaks rälläkää ja putken taivutimella yks kurvi ja siiten pilliä ja eikun suunilleen noi väänettynä ja.... taas rälläkää lekaa ja eikun klemmarilla nippuun ja hep hep heppi silleen niitä tuleepi :)

Psycholasse

Onpas toi itäinen vekotinkin saanut oman osansa!!!

Mr.Horsepower

Metallistahan tuo kookoskiin on vaan tehty ;)

Kaikki mikä on metallia on muutettavissa....

Mr.Horsepower

Eilen (Perjantaina)

väänetelin etu pukin telineeseen ja tuossa vähän testiä jospa... Sais mopon pukille ja pääsee teurastamaan öljyt pihalle ja siiten rungon silpomiseen ;)

Tämä etu tuki on apinoitut tästä You Tuben pätkästä....
Harley Davidson motorcycle lift and other bikes,ATVs,Snowmobiles,Quads 2000lbs capacity.

Mr.Horsepower

Projekti eteenee. Kuin räkä  liukumäessä Mutta eipäs sen anneta nytten haitata tahtia  ;D

Tuossa vähän keulan Zoomalua...
sitten vähän noitten takarungon osien liimailua / veistetelyä...

Pahoittelen Mokia c5 Kuvan laatua mutta pitäs ottaa parempi kamera joskus tallille Jospas vaikka sais oikeita kuviakiin... Mutta Näillä mennäämpi nytten...

Hemuli

Itse tehtyjä "valukappaleita" - tossa on jo otetta :D...

jannu

Kukas noita etupyörän-tukipukkeja möikään tässä maassa ?
Näppärän olonen peli...

filtteri

powerplustools nyt ainakin

Hemuli

F 48

Joo, ihan mielenkiintoista seurata tätä projektia, että mitä tuosta sportista alkaa muodostumaan.

Mr.Horsepower joskus YV:llä kyselikin pyörästä. Koville joskus otti tuon myyminen, mutta joskus vaan tulee pakkotilanteita, että toisesta pyörästä pitää luopua. Oli kuitenkin mun eka HD ja koko pyörä tuli tutuksi ensin tekniikan ja sitten muunkin pyörän osalta. Kuitteja en oo vieläkään uskaltanu laskea ;-)

Mr.Horsepower

Niihän se on ett jos rupeaa laskemaan kuitteja ihan sama on siiten ampua itseän polveen.

TAI kuuta kiertävälle radalle  ;D