Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Starat ja heidän suhteensa moottoripyöriin

Aloittaja Don Quijote, 15 joulukuu 11, 13:06:01

« edellinen - seuraava »

rodchop

Young Sugar Bear And stock length springer ;D
HOG Forever Forever HOG

JaZZo

Nyt sinäkin voit olla "äijä" niinkuin Jax Teller, suosikkisarjan pääroolihahmon kopiopyörä myytävänä ruotsissa. Tätä saa ajaa vain sons of anarchy -postimyyntiliivi päällänsä ja braincap päälaellaan.  ;D ::)

http://www.blocket.se/skaraborg/Harley_Davidson_Sons_Of_Anarchy_Super_Glide_36781221.htm?ca=1_5&w=3

En tienny mihinkä osioon tämä postaus kuuluisi oikeasti, pitäisi ehkä olla semmonen "viikon vitsi" -topic..  ::)

Shovelpiä

Soikkeli

Mun mielestä toi pyörä kuuluis viikon-BT koska se "hienosti" rakennettu.

Viikon vitsi-topic pitäis olla. Sinne vois huolella sitten laitella hassuja kuvia, itse aloittaisin 2012-mallistosta näin aluksi.
C.O.G. 
Lifemember

flhx

Lainaus käyttäjältä: Don Quijote - 16 joulukuu 11, 12:44:55
Eikös se ollut tämä huumori-hahmo Fonzie joka lähinnä pelkäsi pyöriä, vaikka sarjassa sellaisella muka ajoikin...

Hiukan vanha lainaus, mutta Fonziehan ajeli Happy Days-sarjan alkujaksoissa mustalla knucklella(muistaakseni). Tarinoiden mukaan harley vaihtui kevyempään brittipyörään suht nopeasti,osasyynä juurikin se että herra pelkäsi motskareilla ajoa ja osittain siksi että oli kuulemma jossain kuvauksessa karauttanut harleyllaan lavasteiden läpi kun oli laite lähtenyt ns.tumpusta eikä enää suostunut niin isoon mopoon koskemaan sen jälkeen. Jossain noista alkupään jaksoista tulikin hieman hirviteltyä aikoinaan hieman epämääräisen näköisiä (tosin lyhyitä) ajosuorituksia, näytti oikeasti siltä että harley oli herralle liian pelottava kapistus.
R.I.P. Lohka, WMC 1965 - 2014
R.I.P. Corey, died Oct 4 2017 Sarasota, Florida. Miss you buddy.

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 21 tammikuu 12, 14:00:26...En tienny mihinkä osioon tämä postaus kuuluisi oikeasti, pitäisi ehkä olla semmonen "viikon vitsi" -topic..  ::)

Ainoa mikä tosta tekee vitsin on se valitettava tosiasia että sitä mainostetaan onnettoman TV-sarjan nimellä. Koska jos sitä ei huomioida niin FXDX on tuollaisenaan varsin loistava pyörä ajaa. Itse asiassa tosta tulee mieleen eräs tamperelainen FXR joka on rakennettu tuollaiseksi jo kauan ennen kuin koko sarjaa oli olemassa. Ja jonka omistaja itse asiassa muistuttaa erehdyttävästi Jax Telleriä ;D - lieneekö tässä käynyt niin että käsikirjoittajat ovat ollet mansesterissa bilettämässä kun ovat idean sarjaan saaneet ::)...
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Webmaster

Webmaster

On muuten joku urpå menny tuosta kopio SOA FXDX:stä poistamaan keskitapit, jotka ehdottamsti kuuluu tuohon malliin.

Ja se Jaxin pyörä.

flhx

Lainaus käyttäjältä: Redneck - 26 joulukuu 11, 12:53:01
Tämä keula riittänee Tuusulan suunnallekin .

EDIT: helvetti ei liimaantunut kuva mukaan, no se löytyy 7 sivulta tästä topicista ellei joku gurumpi saa sitä tähän kiinni...

Olikos tämä heppu nimeltään joku Freddy Hernandez tms ? Californialainen chopperiseppääjä jostain 60-luvun puolelta jo?

Jossain mainittiin David Allan Coe, herrahan vaikutti aikoinaan eräässä isossa prosenttikerhossa, nähnyt kuvankin jossa herra on lavalla värit päällä. Eräs tuntemani kaveri voisi kertoa enemmänkin aiheesta...Itse tiedän DAC:sta tasan sen verran että olen kai kolme kertaa nähnyt livenä ja vallan mainiota humppaa herra soittaa.

Staroista vielä sen verran että Dee Sniderillahan lienee myös pyörä tai parikin. Jossain amerikanlehdessä bongasin. Herran Twisted Sister-orkesterin cover-rykäisyn "Leader of the Pack" muistan joskus kasarilla nähneeni, siinä taisi olla muutama hauska hippichopperi.

Samoin Mötley Cruen hahmoillakin aikoinaan pari ihan mukavan näköistä fillaria, muutama oli erään 90-luvun Easyridersin kannessa, yhdessä vielä silloin silikonivapaan Jenna Jamesonin kanssa..

(juu juu,foto ois kiva,katotaan jos löytyy...fillareista siis, ei Jenna Jamesonista)

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 tammikuu 12, 15:28:06(juu juu,foto ois kiva,katotaan jos löytyy...fillareista siis, ei Jenna Jamesonista)
Eli siis et etsi tätä Jenna Jameson kuvaa?

flhx

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 21 tammikuu 12, 15:14:09
Ainoa mikä tosta tekee vitsin on se valitettava tosiasia että sitä mainostetaan onnettoman TV-sarjan nimellä. Koska jos sitä ei huomioida niin FXDX on tuollaisenaan varsin loistava pyörä ajaa.

Paitsi tuollaisenaanhan se ei ole ihan niin loistava ajaa kun tuo kuvassa oleva on näköjään pilattu vaihtamalla takaiskarit... Ja olen täsmälleen samaa mieltä siitä eräästä FXR:stä ja kuskista, rojalteja pitäisi herran vaatia!

Juhana H

Se Mötikkä juttu löytyy arkistoista, niihin aikoihin Jenna J oli "kisasen" oloinen pikkutissi ja molemmat Shovelitkin aikas jees.
Perhana kun ei oo skanneria :'(

flhx

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 21 tammikuu 12, 15:36:20
Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 tammikuu 12, 15:28:06(juu juu,foto ois kiva,katotaan jos löytyy...fillareista siis, ei Jenna Jamesonista)
Eli siis et etsi tätä Jenna Jameson kuvaa?

Jarppi, skarppaas ny vähän.. Itse itseäni lainaten:"...pari ihan mukavan näköistä fillaria..." Tuo arlennessimäinen oksennus jonka päällä neiti Jameson lepuuttaa ei täytä kenenkään kriteerejä "mukavan näköisestä fillarista".

flhx

Lainaus käyttäjältä: Juhana H - 21 tammikuu 12, 15:43:34
Se Mötikkä juttu löytyy arkistoista, niihin aikoihin Jenna J oli "kisasen" oloinen pikkutissi ja molemmat Shovelitkin aikas jees.
Perhana kun ei oo skanneria :'(

Veit jalat suustani. Koko jutulla.

Thomas

Lainaus käyttäjältä: flhx - 21 tammikuu 12, 15:28:06
Samoin Mötley Cruen hahmoillakin aikoinaan pari ihan mukavan näköistä fillaria, muutama oli erään 90-luvun Easyridersin kannessa, yhdessä vielä silloin silikonivapaan Jenna Jamesonin kanssa..

(juu juu,foto ois kiva,katotaan jos löytyy...fillareista siis, ei Jenna Jamesonista)

Kyseinen julkaisu löytyy kyllä, ja skannerikin olisi. Mutta keskiaukeamakuva on sen verran huonossa kunnossa teinivuosien.. eikun siis saanut kosteutta varastolaatikossa.. että taidan jättää digitaaliset versiot tekemättä:P

-t-
Tyyli ennen tarkoitusta. Asenne ennen kaikkea..

JaZZo

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 21 tammikuu 12, 15:14:09
Lainaus käyttäjältä: JaZZo - 21 tammikuu 12, 14:00:26...En tienny mihinkä osioon tämä postaus kuuluisi oikeasti, pitäisi ehkä olla semmonen "viikon vitsi" -topic..  ::)

Ainoa mikä tosta tekee vitsin on se valitettava tosiasia että sitä mainostetaan onnettoman TV-sarjan nimellä. Koska jos sitä ei huomioida niin FXDX on tuollaisenaan varsin loistava pyörä ajaa. Itse asiassa tosta tulee mieleen eräs tamperelainen FXR joka on rakennettu tuollaiseksi jo kauan ennen kuin koko sarjaa oli olemassa. Ja jonka omistaja itse asiassa muistuttaa erehdyttävästi Jax Telleriä ;D - lieneekö tässä käynyt niin että käsikirjoittajat ovat ollet mansesterissa bilettämässä kun ovat idean sarjaan saaneet ::)...

Tuohon SOA -koukkuun tartuinkin ;D Pyörässähän ei sinällään ole mitään vikaa ja olisi jäänyt huomaamatta ilman tuommosta "sons of anarchy" -otsikkoa. Ehkä sen tuolla myyntipuheella ostaa joku hieman tosielämästä irtaantunut tv:n orja, tai sitten ei.

Tämän Tampereen fxr:n kuskeineen tiedän kyllä. Ja kun nyt mainitsit tuosta yhdenäköisyydestä niin kyllähän se Jax kovasti tätä muistuttaa.. :D
Shovelpiä