Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Starat ja heidän suhteensa moottoripyöriin

Aloittaja Don Quijote, 15 joulukuu 11, 13:06:01

« edellinen - seuraava »

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Joe Cool - 17 joulukuu 11, 11:53:28
Eli tarkoitit varmaan, osta VANHA KUNNON VGA näyttö ;D

Juuen. Mun koneella näkyy muutakin kun postimerkkejä.

Takaisin aiheeseen, tämä vekotin kuuluu kanssa tähän ketjuun:

Joskin teeman auto on kyllä hienompi:

Ite ukko taas on kaikista hienoin:

Tällä ukolla ainakin on jonkinlainen suhde kaikennäkösiin moottorivehkeisiin.
Long John Stroker

Hemuli

T-Bone on vähän ykstoikkonen kaveri, pyörissä se ei ymmärrä kuin ylipitkiä malleja ja tietokoneista puhuttaessa se ei osaa sanoa muuta kuin bigmacbigmacbigmacbigmacbigmac - ja vielä yks bigmac ;D...

Piti oikein kahlata koko ketju läpi, ainoat "pienet" kuvat mitä mä löysin oli ne jotka on ladattu Finnbikersin tietokantaan - ja nekin suurenee yhdellä klikkauksella. Ai niin, Joe Cool olikin niitä kavereita kun ei suostu klikkailemaan ellei ole ensin "tietoa" tarjolla ;)...

Mutta asiaan. Sugar Bearin springereiden vähyyteen on muutama syy. Ensinnäkin hinta. Täällä jengi pulttaa mieluummin kiinni kiinalaisvalmisteisia neljänsadan taalan DNA-keuloja kuin maksaa käsityönä tehdystä taideteoksesta käytetyn sportsterin verran. Toinen syy on saatavuus. SB:n keuloja kun ei löydy ebaysta "buy it now" -hintaan vaan ne on käsittääkseni aika pitkälle tilaustavaraa - eikä jälleenmyyjiäkään juuri ole vaan kaikki pitää tilata suoraan pääkallopaikalta. Ja mitä olen itse herran kanssa jutellut, niin hän on varsin tarkka siitä mihin hänen tuotteensa menee - eli pitää tietää rungon mitat että saa varmasti toimivan keulan. Sinänsä hän myisi niitä erittäin mielellään Suomeen, ihmetteli että kukaan ei ole vielä sellaista halunnut.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Hemuli

Nyt vasta tuli katsottua toi Sugar Bearin video - kyllä toimii herran keulat hienosti :).

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 17 joulukuu 11, 12:11:19
T-Bone ... ei osaa sanoa muuta kuin bigmacbigmacbigmacbigmacbigmac - ja vielä yks bigmac ;D...

Ai niin, Joe Cool olikin niitä kavereita kun ei suostu klikkailemaan ellei ole ensin "tietoa" tarjolla ;)...
Loistavaa analyysia ja kahdesta kirjoittajasta aivan naulan kantaan yhdessä viestissä ;D

Juu, en tosiaan klikkaile, olen sairaalloisen epäluuloinen, suorastaan vainoharhainen noiden linkkien kanssa - pitkähampainen ja -sarvinen virus sielä kuitenkin piilee takana ja visrustorjuntaakaan ei voi käyttää, kun ne kuitenkin sen kautta vakoilevat minua ja tiiraavat tuon Full HD-screenin webcamin kautta, mitä keittiössäni tapahtuu ;D ;D

Kaaleppi

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 17 joulukuu 11, 12:11:19
T-Bone on vähän ykstoikkonen kaveri, pyörissä se ei ymmärrä kuin ylipitkiä malleja ja tietokoneista puhuttaessa se ei osaa sanoa muuta kuin bigmacbigmacbigmacbigmacbigmac - ja vielä yks bigmac ;D...

Niin, köyhän ei kannata hankkia kuin parasta! :) Ja pitkää...
Long John Stroker

rodchop

Siis mitä ? Onko muitakin tietokoneita kun MAC olemassa ?
Mä en ainakaan oo nähny, jotain lähinnä allergiaa aiheuttavia linnunpönttöjä jossain tavannu, suosittelen kiertämään kaukaa ellei haluu vatsa haavaa tai mielenterveydellisiä ongelmia ;D

Edit: Toi fillari tuossa Mickey kuvassa On duunattu tuohon Harley & Malboro man. Rainaan, jonka ois tosin voinu jättää kuvaamatta.
HOG Forever Forever HOG

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 17 joulukuu 11, 13:00:05
Mä en ainakaan oo nähny, jotain lähinnä allergiaa aiheuttavia linnunpönttöjä jossain tavannu, suosittelen kiertämään kaukaa ellei haluu vatsa haavaa tai mielenterveydellisiä ongelmia ;D

Njääh, se omppukonehan sen vatsahaavan aiheuttaja on, ku on kallis disaini tuote jolla ei oikeesti voi tehdä mitään ku ei saa soveltuvia softia... toki jos omppukoneen rajoittunut softatarjonta riittää ni onhan se yks vaihtoehto, oikeasti ei kyllä mitenkään muita vaihtoehtoja parempi. Ja on mulla omppukonekin, uusimmalla osX:llä jne, toimiihan se olkkarin musatoistimena, oikein muuta käyttöä en mokomalle ole keksinyt.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

erakko

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 17 joulukuu 11, 13:20:18
Lainaus käyttäjältä: rodchop - 17 joulukuu 11, 13:00:05

Njääh, se omppukonehan sen vatsahaavan aiheuttaja on, ku on kallis disaini tuote jolla ei oikeesti voi tehdä mitään ku ei saa soveltuvia softia... toki jos omppukoneen rajoittunut softatarjonta riittää ni onhan se yks vaihtoehto, oikeasti ei kyllä mitenkään muita vaihtoehtoja parempi. Ja on mulla omppukonekin, uusimmalla osX:llä jne, toimiihan se olkkarin musatoistimena, oikein muuta käyttöä en mokomalle ole keksinyt.

Jos et sää muuta käyttöä oo sille keksiny ni voin tulla hakee sen pois,saat ghettoblasterin vaihdossa. Ja ihan orggiksilla 90-luvun paristoilla!  ;D ;D ja vielä mcHammer-kasetti kaupan päälle!  :P
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: erakko - 17 joulukuu 11, 14:17:22
Jos et sää muuta käyttöä oo sille keksiny ni voin tulla hakee sen pois,saat ghettoblasterin vaihdossa. Ja ihan orggiksilla 90-luvun paristoilla!  ;D ;D ja vielä mcHammer-kasetti kaupan päälle!  :P

Mikä swittu on mcHammer? Ghettoplaasteria en kaipaa ja tuo toimii ihan hyvin olkkarin musakoneena. Voihan sil kans surffata netissä, mut sen nyt voi tehdä vaikka BluRay-soittimella, siihen mitään kompuutteria nykymaailmas tarvita. Seuraavan sukupolven leivänpaahdin ja kahvinkeitinkin lienee jo WiFi internet inbuild...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiiski

Aaargh... s...tana! Miten tää keskustelu lipes Beckhamin super hienosta vehkeestä näihin Arskan hieno,hienompi,uusi+hapsut= SUPER COOL tyyppiseks lätinäksi. Kaitpa siks et Evo/Twincam pohjaset teema pyörät on vaan niin siistei. Eli mun mielestä koko pointti katos jonnekkin tehokkaasti.
Voi kun maailmassa olis joku niin iso stara joka vetäis Ultralla goretexit päällä Shubertin umpiskynde päässä, että itelle tulis sellanen fiilis et mä kanssa, sitä staraa ja päivää odotellessa.

erakko

Joo. Mä taidan keskittyä vaikka parran kasvatukseen,kirjoitelkaa te kenellä on asiaa.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

rodchop

Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 17 joulukuu 11, 14:22:10
Aaargh... s...tana! Miten tää keskustelu lipes Beckhamin super hienosta vehkeestä näihin Arskan hieno,hienompi,uusi+hapsut= SUPER COOL tyyppiseks lätinäksi. Kaitpa siks et Evo/Twincam pohjaset teema pyörät on vaan niin siistei. Eli mun mielestä koko pointti katos jonnekkin tehokkaasti.
Voi kun maailmassa olis joku niin iso stara joka vetäis Ultralla goretexit päällä Shubertin umpiskynde päässä, että itelle tulis sellanen fiilis et mä kanssa, sitä staraa ja päivää odotellessa.

No sitähän voi kysyä suoraan ! Keneltäs muulta kuin T-luulta tietysti ;D ;)

Edit: Erakko turhaan yrität, ei se parta pahoille kasva ::)
HOG Forever Forever HOG

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: Joe Cool - 17 joulukuu 11, 12:46:47...Juu, en tosiaan klikkaile, olen sairaalloisen epäluuloinen, suorastaan vainoharhainen noiden linkkien kanssa...

Mitähän topikkia Joe lukee kun en yhtään linkkiä kyllä löytänyt. Noita pikkukuvia kyllä jotka on ihan samalla serverillä kuin tää koko foorumi. Että jos niistä viiruksia tulee niin sitten ollaan kaikki korviamme myöten kusessa ;D...

Sami

Vielä elokuvatähtiäkin kovemmat jätkät osaa poseeratakin fillareidensa kanssa. Ei lienee yllätys että tämä yksi plateetan kovimmista musaukoista ajaa kuitenkin brittipyörällä, vaikka onkin kuuluisampi nelipyöräisistä amerikkalaisista harrastelaitteistaan.