Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Starat ja heidän suhteensa moottoripyöriin

Aloittaja Don Quijote, 15 joulukuu 11, 13:06:01

« edellinen - seuraava »

Jude

En ehkä haluaisi olla samalla tiellä vastaantulijana kun tämä herra päästelee chopperillaan.

ma^ko

Toi Commando nosti just Keanun osakkeita...
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: Jude - 16 joulukuu 11, 15:49:54
En ehkä haluaisi olla samalla tiellä vastaantulijana kun tämä herra päästelee chopperillaan.

En mäkään, mutta pyörä on kyllä yksi parhaita Sokerikarhun tekeleitä.
Long John Stroker

hirvenjalka

LainaaEn mäkään, mutta pyörä on kyllä yksi parhaita Sokerikarhun tekeleitä.
no jaa. Stuukki on kyllä kohdillaan kuten Sugar Bearilla yleensäkin, mutta tulee liikaa mieleen seniori&juniori tuosta pyörästä.
Mites tuollaine sokerikarhu etupää muuten on sallittu täällä päin...?

Hemuli

Lainaus käyttäjältä: hirvenjalka - 16 joulukuu 11, 22:22:34...Mites tuollaine sokerikarhu etupää muuten on sallittu täällä päin...?

Miksei? Sugar Bear osaa jättölaskut ja noilla hirmusirpeillä se tekee pyöristä ajettavan. Samaan toki päästäisiin ohjausakselin kulmaa muuttamalla mutta tämä on hänen tavaramerkkinsä.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

Make

Metallican James Hetfield

Tää "Saga" pannu Jesse Jameksen tekosia, muista tieda ma en

Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: Jack - 16 joulukuu 11, 13:29:13
onpas Arska vanhentunu.... ;D

Johtunee pyörästä... :o

Nyt ku topicci muuttu toho Stara aiheesee, nii pakkoha se on myöntää että tää meiän oma stara kyllä huoltaa itte noita laitteitansa, ja rakentaa... Kyllä Talkkari Tapsa osaaki monet hommat :)

... Mitenköhä toi Ossi oikeesti aikoo tolla mopollansa ajaa, taitaa olla aika tokkurassa ku väärinpäi on menny penkillekki istumaa...

Make

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 16 joulukuu 11, 23:36:28
nii pakkoha se on myöntää että tää meiän oma stara kyllä huoltaa itte noita laitteitansa, ja rakentaa... Kyllä Talkkari Tapsa osaaki monet hommat :)

Mä en saanu nyt kryptausta purettua  ???
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: MakeH - 17 joulukuu 11, 00:18:52

Vähä sama vamma, mut aina jos ei tajuu ni silloinhan kysytään kuukkelilta ja kuukkeli tuntee kyl Talkkari-Tapsan vaan mikäköhän tuost tekee staran... vai huijasko kuukkeli?
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 17 joulukuu 11, 00:43:21
Lainaus käyttäjältä: MakeH - 17 joulukuu 11, 00:18:52

Vähä sama vamma, mut aina jos ei tajuu ni silloinhan kysytään kuukkelilta ja kuukkeli tuntee kyl
No jatketaan samaa, kahlasin nopeasti tämän ketjun läpi ja jäi tuntumaan siltä, että ketjun nimi olisi pitänyt olla "Arvaa kuka kähmy istuu pyörän selässä tässä postimerkin kokoisessa kuvassa"  :-[ Toki jos se on kivaa, nin jatkakaa vaan arvailua - itse arvostaisin vähän enemmän tietoa kuin arvailua ::)

Tuusulan T-Bone

Kuules Joe, kyllä se tosiaan on kivaa. Kaiken ei tartte olla "tietoa". Ja jos sulla näkyy vain postimerkin kokosia kuvia, hanki oikea tietokone.

Noista kryptatuista viesteistä en kyllä tajua mitään, mutta onneks mun ei tarviikaan tajuta kaikkea.
Long John Stroker

hirvenjalka

LainaaMiksei? Sugar Bear osaa jättölaskut ja noilla hirmusirpeillä se tekee pyöristä ajettavan. Samaan toki päästäisiin ohjausakselin kulmaa muuttamalla mutta tämä on hänen tavaramerkkinsä.
yes yes. mutta kun tuota bearin front enddiä ei ole näkynyt (tai ainakaan mä en ole nähny) täällä koto suomes. Onhan tuossa ossyn pyörässäkin hävyttömän hieno tuo etupää. ja olishan se härskiä pomppimalla ohittaa autoilijoita 120 vauhdissa...

Frank "The Rat" & Sugar Bear - Sturgis '05

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Hemuli - 15 joulukuu 11, 22:52:34
Se, että joku on julkkis syystä tai toisesta ei tee kenestäkään automaattisesti pystynokkaista mulkkua joka ei osaa muuta kuin levitellä rahojaan. Ihan kuten pienipalkkainen duunariammatti, vanha pannu, paskaiset farkut ja nahkaliivi ei tee kenestäkään automaattisesti hyvää jätkää.
Heh, tässä se on kiteytettynä. Itse olen jonkin verran sotkeutunut kaikenlaiseen ja myös hivenen noihin ns. julkkisten ajoneuvoasioihin. Oman havaintoni mukaan jokaisessa näissä merkeissä tapaamassani asuu se sama innokas pikkupoika, kuin meissä kaikissa, jotka näillä leikimme.

Ei siihen mitään markkinointiosastoa tarvita sanomaan, jos hepusta tuntuu siltä, että olisi kiva ajaa joskus vanhalla autolla tai pyörällä. Jos sitä käteistä sattuu löytymään, niin miksei sitä voisi/saisi ostaa itselleen mitä haluaa. Kyllä suuri(n) osa uuden pyörän ostavista "tavallisista" motoristeistä on ihan yhtä kädettömiä pyöränsä kanssa, kuin nämä laulajat tai näyttelijät. Työllistäväthän sitten alan pajoja, joten kaikki voittavat -turha näitä on kadehtia tai ivata ::)

Joe Cool

Lainaus käyttäjältä: Tuusulan T-Bone - 17 joulukuu 11, 11:40:39jos sulla näkyy vain postimerkin kokosia kuvia, hanki oikea tietokone.
Niin, itseasiassa suuri resoluutio näytöllä tekee noista kuvista pieniä, kun pikseleitä on vain tietty määrä. Kun katsoo postimerkkiä vanhalla kunnon VGA:lla (640x480), niin postimerkki täyttää koko ruudun ja pääsee jopa vierittämään. Sitten taas full HD (1920x1080) näyttää postimerkkinä samat pikselit, ellei suurenna. Ja toki jokaisella HD-miehellä pitää olla HD-näyttö ;D

Eli tarkoitit varmaan, osta VANHA KUNNON VGA näyttö ;D