Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Starat ja heidän suhteensa moottoripyöriin

Aloittaja Don Quijote, 15 joulukuu 11, 13:06:01

« edellinen - seuraava »

Kiwi

Lainaus käyttäjältä: ma^ko - 17 joulukuu 11, 00:43:21
Lainaus käyttäjältä: MakeH - 17 joulukuu 11, 00:18:52
Mä en saanu nyt kryptausta purettua  ???

Vähä sama vamma, mut aina jos ei tajuu ni silloinhan kysytään kuukkelilta ja kuukkeli tuntee kyl Talkkari-Tapsan vaan mikäköhän tuost tekee staran... vai huijasko kuukkeli?

Eikös stara oo just tota lontoon murretta, härmälandian kielellä tähti... Ja teevee tähtihä tuoki ;)

... Joo ymmärrän että tota ei kaikki ymmärtäny, mutta minkäs sille mahtaa...

erakko

Takaisin aiheeseen:

Tämä herra kalustoineen varmaan yksi tunnetuimpia tähtiä.
http://www.jaylenosgarage.com/
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Tuusulan T-Bone

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 17 joulukuu 11, 15:05:58
Lainaus käyttäjältä: Kiiski - 17 joulukuu 11, 14:22:10
Aaargh... s...tana! Miten tää keskustelu lipes Beckhamin super hienosta vehkeestä näihin Arskan hieno,hienompi,uusi+hapsut= SUPER COOL tyyppiseks lätinäksi. Kaitpa siks et Evo/Twincam pohjaset teema pyörät on vaan niin siistei. Eli mun mielestä koko pointti katos jonnekkin tehokkaasti.
Voi kun maailmassa olis joku niin iso stara joka vetäis Ultralla goretexit päällä Shubertin umpiskynde päässä, että itelle tulis sellanen fiilis et mä kanssa, sitä staraa ja päivää odotellessa.

No sitähän voi kysyä suoraan ! Keneltäs muulta kuin T-luulta tietysti ;D ;)

Ja mua ne moittii kapeakatseisuudesta... :P
Long John Stroker

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Kiwi - 17 joulukuu 11, 16:08:11
Eikös stara oo just tota lontoon murretta, härmälandian kielellä tähti... Ja teevee tähtihä tuoki ;)

Kaikki jotka on päässeet syystä tai seittemännestä näköratioon, ei ole tähtiä... etkä eres postannut mokoman statistin mopon kuvaa... statisteineen.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiiski

Minäpä vielä jaksan jankuttaa. Haluaisin terottaa tota stara määrettä. Musta Tähti on henkilö joka on taiteensa/ tieteensä kautta vaikuttanut aikalaistensa elämään ja elämänkatsomukseen. Itellä noi tähdet on ollu enempi just noita nuorisokulttuuri ikoneita eikä niinkään Einstaineja ja muita tiedetyyppejä. Muutaman mainitakseni Elvis, Brando, Ali ja tietty Jerry Lee Lewis. Jerrystä tuli mieleen että äijä vieläkin aamuisin kuulemma starttaa Harrikan olohuoneessa ja kaasuttaa sitä raivoisasti puoliminuuttia jonka jälkeen nuuhkii ilmaa ja syö muroja samalla kun katselee vanhoja Lännentie-sarjan jaksoja DVD:ltä. Niin mäkin meinaan tehdä kun olen 76, jos henki pihisee.
Et niinku mitään talkshow juontajia ei lasketa vaikka esittäis miten kiperiä kysymyksiä.

erakko

Tämä herra ei ole stara,hän on ikoni.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Titus

Pekhamin nukkeli vai ? Potkupalloilija ? :o

Make

Mitä T-Bonen linkkeihin tulee , ni noi ukot on staroja, siis ihan sairaan cooleja riippumatta siitä ajaako ne evolla tai vaikka Skoda Octavialla.
Greatest enemy of freedom is satisfied slave

Tuomo

ZZ Funk 1, vähemmän tunnettu Billy Gibbons -pyörä:

Rezi

Lainaus käyttäjältä: Tuomo - 17 joulukuu 11, 22:55:33
Päättömän typyn hetimiten huomasin, mutta tovin kesti ennenku huomasin kuvassa olevan pyörän. Jarruvehkeistä vois päätellä, että Billy taitaa tykätä jarrutella enämpi takajarrulla ;D

ma^ko

Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Kiwi

Maailmanlopusta, jossaki oli juttua siitä miten Maya- intiaanien kalenteria olisi tulkittu väärin, jonka perusteella maailmanloppu tulisi n. 200 vuotta myöhemmin. Toisaalta paikalliset intiaanien jälkeläiset olivat radiotoimittajalle todenneet, että kukaan ei vaan jaksanut laskea pidemmälle ja merkata päiviä kalenteriin.

Ma^kolle laitan kuvaa miehestä ja pyörästä, kunhan vaa löytäsin niitä jostain...

Juvakka

Lainaus käyttäjältä: Tuomo - 17 joulukuu 11, 22:55:33

Mr. Gibbons näyttäisi jopa ajavan tällä:
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

Kiiski

Killer, Panhead ja Myra jonka nimmarit mulla on tietty.