Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

eBaysta bongattua: runko myynnissä..

Aloittaja erakko, 12 joulukuu 11, 13:06:04

« edellinen - seuraava »

erakko

Tossa eilen illalla katselin jos löytyis jotain kiinnostavaa ostettavaa eBaysta ni tuli tälläinen runko- myydään ilmoitus vastaan: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270872184985#ht_1124wt_206
Siihen asti olinkin hyvällä tuulella kunnes klikkasin kuvat auki ja tavasin sana sanalta tekstin härmän murteelle.
Mitä enemmän noita kuvia katsoo ja tekstiä lukee ni alkaa vaan enemmän ottaa päähän.
Mä en oo mikään pussihousu ( ainakaan vielä ) mut jossain kuitenki menee raja mitä on järkevää tehdä. Valitettavasti vaan myyjä ei taida tietää/ymmärtää mitä sillä on ja mitä on menny tekemään..
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Kiiski

Mitä se selittää sehän vaikutti ihan saksalta. Siis vaihto orgis rungon johonkin paskarunkoon oliko jotain muutaki. Ihme kolot on täytyny työstää taka alaputkiin. Sitä paitsi näyttää musta Knucklen/ Lättiksen rungolta ylämoottorikiinnikkeestä johtuen. Joku kielitaitonen vois selventää, selkeesti ei vituta tarpeeks näin maanantaina.

eeko

Suoraan Google-kääntäjästä:
Olet tarjouksia käytetyistä Harley jäykkiä runkoja.

Hän oli asennettu 1949 Hydra Glide, kunnes tämä viime vuonna, kun saimme uuden replikan runko.
(Onko se juuri tänä vuonna, emme tiedä, koska emme olleet tässä maailmassa!)
Syy vaihto: alarunkoa putket ovat pahasti kärsinyt, mikä suostuu Flight Engine-siirto ei ole 100% (tämä oli vain huomannut Siirtyessään Primärbelt).
Jälleenrakentamiseksi tämä osa useita pieniä osia ryöstettiin, välilehdet, takajarru ankkuri levy koteloon tms.
Mutta ehkä voit jopa alkaa kuitenkin niin mitä .....
TP-rungon numero, jota hän tällä hetkellä pukeutuu Nocht poistetaan meidän ennen myyntiä, muuten ei olisi "jakku".
Viimeisessä kuvassa näkyy Hydra ENNEN Rahmenausch koska puitteet tarjotaan tässä on yhä "in".

Tarkempia kuvia? Sinä!
Kysy ajoissa ota ENNEN hinnoitteluun, yksityinen myynti, ei takuuta, ei ole paluuta.
Se on nimenomaisesti huomauttanut: Tämä on viallinen osa harrastelija!

-eeko

JPP

"mikä suostuu Flight Engine-siirto ei ole 100% (tämä oli vain huomannut Siirtyessään Primärbelt)."

Tuo taitaa olla paremminkin, että koneen ja vaihdelaatikon linjaus ei ole 100% suora, koska alaputket vääntynyt. Huomattu remmivetoon siirtyessä.

"TP-rungon numero, jota hän tällä hetkellä pukeutuu Nocht poistetaan meidän ennen myyntiä, muuten ei olisi "jakku"."

Oisko että pyörässä on valmistenumero, joka poistetaan ennen myyntiä, ettei tulee tuplaa (kahta pyörää samalla valmistenumerolla).

Arvioisin että hinta nousee vähän alle 2000 euroon.

erakko

Tota tota.. Mun vajavaisen tietämyksen mukaan kyseessä on -37 ( mahdollisesti -38 ) Knucklen runko. Myyjä kätevänä miehenä laikannut työkaluboksin kinnikkeen,jarrun kiinnikkeen lokasuojan kiinnikkeen ja ainaki öljysäiliön kannattimet pois ja liimannu ne uuteen repro-runkoon kiinni.
Todennäköisesti saksalainen rungonnumero on neckissä kiinni ja eiköhän gunther laikkaa senkin pois ennen myyntiä.
Ottaen huomioon ko rungon yleisyyden ei kovin järkevästi tehty. Mun mielstä alaputken oikaisu + pystyputken & koneenkiinnikkeen vaihto ei nyt kuitenkaan mahdoton homma ole.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Kiiski

Okei riittää nyt vituttaa!

Vittu mikä pökiö.

Tuukka

C.O.G.