Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

YOKOHAMA HOT ROD Custom Show 2011 KUVIA

Aloittaja Webmaster, 04 joulukuu 11, 11:04:48

« edellinen - seuraava »

Webmaster

Olihan taas show. Täytyy taas todeta, että miksi ihmeessä tämä näyttely on vain yksi päiväinen klo 9:00-17:00.
Ei meinaa ehtiä edes kaikkia prätkiä ajankanssa pällistellä. Saati että auto-osaston saisi rauhassa katsottua.
Tässä linkki josta löytyy 263 kuvaa pyöristä ja ehdin napata pari kuvaa autoistakin.
Linkki kuviin, klik.

Rezi

Kiitos Jarpille hyvistä kuvista. Sekavin tuntein kuvat salasin. Toivottavasti tuollainen erikoisuuden tavoittelu ei rantaudu isossa mittakaavassa Suomeen. Choppereissa näytti hottia olevan pitkä keula jyrkässä kulmassa ja hyper-överiksi stretsattu runko. Ja tietysti king&queen. Ei nappaa.

Bobberipuolella jälleen normaalimman näkoistä kalustoa, mutta tosi paljon rumia tankkeja. Ei noihin silmä totu tai sitten minä en vain ymmärrä...

Jäin kaipaamaan tavallisen näköisiä linjakkaita prätkiä. Toki viimeistelyn taso ja pikku yksityiskohdat säväyttää. Rodit lämmitti eniten.

tuuba

Melkolailla samoilla linjoilla rezin kanssa suurin osa soppeeista oli ihan törkeen rumia poppeeit tosiaan paremman näkösiä
Only way to feel the noise is when it´s good and loud...

Kokkonen

Suurin osa näytti ihan moottoripyöriltä  :)

Mun suosikki oli aika alkupään kuvissa esiintyvä lila 900cc Sportster kopteri.
"Täytyy pysyä liikkeellä. Koirat eivät kuse liikkuviin autoihin. Tiedät kyllä mitä tarkoitan"
Tom W

issakka

Hienoja ja Persoonallisia pyöriä. Jokaisessa pyörässä on hienoja yksityiskohtia.  Mukava katsella. Onhan noissa outoja yksityiskohtia näin pohjoismaalaisittain katsottuna, mutta hienoa että kulttuurierot näkyvät.

Norrtäljessä kun kävelee näyttelyn halki, niin suurin osa pyörien stuugeista on ihan samasta muotista. Mitä nyt maalausteemat vaihtelevat. Voittajat yleensä erottuvat helposti, vaikka pyöriä on satamäärin.

Hei ... missä on ne rantapallopyörät??? Pääkallo-teemat?? Machoilu??? ja ne ihan oikeet chopperit...  ;D

Kiitoksia hienoista kuvista ja että viitsit jakaa ne.
Sarolea -29, 2kpl ic 350cc -49, 3kpl ic  m-49, Lambretta ld-125 -52, 2 kpl ic m-56, J635 -57, jytäri

Timppa62

Hyviä kuvia, kiitos! 2. maailmansotahenkinen shovel näytti mielenkiintoiselta. Tosiaan, palloperäiset pääkallopyörät ja oranssimustavalkoiset rotsit puuttuivat ainakin kuvista.

streamliner

Mistä syystä nuo photobucketin kuvat näkyy vain stidiboksin kokoisina? Kiitos etukäteen.

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: streamliner - 06 joulukuu 11, 12:56:05
Mistä syystä nuo photobucketin kuvat näkyy vain stidiboksin kokoisina? Kiitos etukäteen.
Siis häh? Kuis ne nyt niin pieninä näkyy? Jos tuota linkkiä jonka laitoin napsauttaa, niin pitäs alkaa slide show jossa kuvat näkyy ihan kohtuu isoina?
Koitas tätä uudelleen:
http://smg.photobucket.com/albums/v320/jarlaiti/HRCS_Yokohama_2011/?albumview=slideshow
Vähintään tän kokoisina:

Tässä katteen tekijöille mallia. Ei sitä välttämättä tarvitse lasikuidusta tehdä. Voi myös naputella alumiinista.  ;D

Kiiski

Hatun nosto kuvista! Ei voi kuin ihmetellä miten hienoa kalustoa Japanian pojat rakentalee. Ei näyttäs olevan pojilla pulaa Knuckleista ja pannareista.

streamliner

Lainaus käyttäjältä: Jarppi - 06 joulukuu 11, 17:16:40
Siis häh? Kuis ne nyt niin pieninä näkyy?

Mulla menee parillakin eri selaimella mobile photobuckettiin. Urlin ohjautuu väkisinkin tälle sivulle (huomaa tuo smg.photo...) http://smg.photobucket.com/albums/v320/jarlaiti/HRCS_Yokohama_2011/?albumview=slideshow

Kiilloitetut alukatteet on todella hienot.

Muokkaus: sivun alareunassa oli linkki "View full website", josta tilanne korjautui. Tattis komeista kuvista!

Rezi

Kulttuurierot toki saa pyörissä näkyä ja siksi kai nämä tyylit vaatii vähän totuttelua. Jostakin syystä kuitenkin autoissa ei kulttuurierot samalla tavalla näy. Mutta semmosta se on. Pääasia on, että prätkiä rakennetaan.

Hieno homma, että meillä on Japanin kirjeenvaihtaja. Saako Jarppi tuota linkkiä jakaa muilla saitella?

Tässä mun suosikki vaikka penkistä maltanristi löytyykin. Taitaa alla yksi "tavallisimman" näköisistä prätkistä noissa pippaloissa.

Webmaster

Lainaus käyttäjältä: Rezi - 06 joulukuu 11, 22:16:34
Saako Jarppi tuota linkkiä jakaa muilla saitella?
Kyllä niitä voi jakaa muuallakin, mutta kunhan mainitset että ne on www.finnbikers.fi lähtöisin.
Kun mä vähän niin kuin teille Finnbikers foorumin jäsenille näitä kuvia olen ottanut.

hirvenjalka

Natking

Pikkusen tuli Glowing Dolphin mieleen tosta lilan varisesta shovelista  ::)
Just trying to be different (like everyone else)

Don Quijote

"ainoa asia mitä ihminen on oppinut historiasta on se, ettei ihminen ole oppinut mitään historiasta.