Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Rakentelun päämäärä?

Aloittaja Kokkonen, 29 marraskuu 11, 18:02:40

« edellinen - seuraava »

Juvakka

Päämäärä, määrän pää ja maali.  8)

Näihin ajoon liittyviin argumentteihin kommentoisin:

1. Liikennevaloissa kaasuttelu,...muuten on pelkoa ettei kukaan huomaakaan sua...
-Tällä toimenpiteellä vältetään elämää nolompi tilanne, kun mopo ottaa ja sammuu
2. Tunnelissa tuppi nurin,...se on vaan pakko ku se on niin hianoo..
-Tämähän on klassikko. Lahtikaupungin aikoihin kävin ajelulenkillä Mustakallion tunnelissa
3. Sorapinnalta lähtiessä, pidon pitää ehdottomasti irrota, ja mikä tärkeintä, AINA on katsottava taakse, että millanen jälki jäi pihaan ! Ne kenen pää ei käänny, niistä ei todellista motskari-miestä tule koskaan..
-Tuo jälkien arviointi on pakko suorittaa paluumatkalla. Pihatie on senverran mutkainen, jotta vauhdin hurmasta nauttien suoritettu sudittelu on ajoturvallisuuteen vedoten arvosteltava jälkikäteen
Don't push the river
https://youtu.be/rCii1j0G1Js

JVa

Lainaus käyttäjältä: Juvakka - 02 joulukuu 11, 22:14:11
Päämäärä, määrän pää ja maali.  8)

Näihin ajoon liittyviin argumentteihin kommentoisin:

1. Liikennevaloissa kaasuttelu,...muuten on pelkoa ettei kukaan huomaakaan sua...
-Tällä toimenpiteellä vältetään elämää nolompi tilanne, kun mopo ottaa ja sammuu
2. Tunnelissa tuppi nurin,...se on vaan pakko ku se on niin hianoo..
-Tämähän on klassikko. Lahtikaupungin aikoihin kävin ajelulenkillä Mustakallion tunnelissa
3. Sorapinnalta lähtiessä, pidon pitää ehdottomasti irrota, ja mikä tärkeintä, AINA on katsottava taakse, että millanen jälki jäi pihaan ! Ne kenen pää ei käänny, niistä ei todellista motskari-miestä tule koskaan..
-Tuo jälkien arviointi on pakko suorittaa paluumatkalla. Pihatie on senverran mutkainen, jotta vauhdin hurmasta nauttien suoritettu sudittelu on ajoturvallisuuteen vedoten arvosteltava jälkikäteen

Heh! toimii ;D

sporttivartti

Ei rakentelulla tarvitse olla päämäärää, se on matka.

Smokie

Päämäärän lisäksi pitää olla myös joku aikataulu. Mulla meni herkkä mieli vähän epäkuntoon kun pikkujuttuun tuhrautu 6 tai 7 vuotta. Se matka ei ollut kovin nautittava enkä tiedä onko lopputuloskaan niin ihmeellinen. Niinkuin vanha sananlasku sanoo: Alku aina hankalaa ja myös lopussa vituttaa. No kyllä mä joskus hymyilenkin, nyt oon vaan vissiin kuunnellut liikaa suomalaista rautalankamusiikkia ;D

masa

LainaaKuuntelin ylen ykköseltä Pekka Saurin haastattelua
Miten herrra saurin mielipiteisiin pitäis ottaa kantaa noin yleisesti. Lähtee käyntiin ekalla tai sitten ei ::) Toivottavasti ei ;D

Jude

Mullakin vähän pää ja määrät hakusessa mutta hauska yhteensattuma tosta polkemisesta...6 Over - Kick Start

Psycholasse

Ai pitää olla joku pää ja määräkin. Mä oon vaan vedelly fiiliksen mukaan.

rodchop

Eli päämääränä hyvä fiilis. Ei huono, aika lähellä elämän tarkoitusta 8)
HOG Forever Forever HOG

eeko

Lainaus käyttäjältä: rodchop - 14 joulukuu 11, 21:15:02
Eli päämääränä hyvä fiilis. Ei huono, aika lähellä elämän tarkoitusta 8)
Ei huono ollenkaan, komppaan tätä.
-eeko