Uutiset:

Onko tiedossa hyviä bileitä? Linkitä ne kalenteriimme!

Main Menu

Hippy Hippy Shake!

Aloittaja Mauni, 26 marraskuu 11, 23:12:52

« edellinen - seuraava »

Mauni

:o Täällähän on ollu kiriä tunnelma. Eikö se olis helevetin tylsää kun kaikki rakentaisi sen saman muotin ympärillä kokoajan?
Tässä(kään) prokkiksessa ei todellakaan ole tarkoitus kopioida suoraan ihailemiani hippikoptereita vaan lähinnä toteuttaa itselle sopiva hippihenkinenkopteri ja ensimmäinen pitkäkeula muutaman popperivirityksen jälkeen.
No palataan itse rakentamiseen kunhan kerkeän jotakin touhuta että voi päivittää niin viisastellaan sitten lisää  :D

Ai joo ihan offtopikkina vielä että tuli eka lasti made in usa tavaraa (primoa&riveraa) niin kyllähän on laatu "hiukan" parempata kuin kaukoidän tuotteissa nyt sitten odotellan vielä lowbrowkustomin pakettia. Kyllä täytyy suositella (pakottaa) kaikkien heivaamaan ne taiwalvaaran paskat jokkeen ja ostamaan oikeita osia..

Tippalalle joutais tankit.. ja kaikki muukin orkkisosa mille olen allerginen.

JVa

Lainaus käyttäjältä: Mauni - 02 joulukuu 11, 17:52:32
:o Täällähän on ollu kiriä tunnelma. Eikö se olis helevetin tylsää kun kaikki rakentaisi sen saman muotin ympärillä kokoajan?
Tässä(kään) prokkiksessa ei todellakaan ole tarkoitus kopioida suoraan ihailemiani hippikoptereita vaan lähinnä toteuttaa itselle sopiva hippihenkinenkopteri ja ensimmäinen pitkäkeula muutaman popperivirityksen jälkeen.
No palataan itse rakentamiseen kunhan kerkeän jotakin touhuta että voi päivittää niin viisastellaan sitten lisää  :D

Juuri näin! tehdään niin kun parhaalta itsestä tuntuu.

ma^ko

Lainaus käyttäjältä: Mauni - 02 joulukuu 11, 17:52:32
Eikö se olis helevetin tylsää kun kaikki rakentaisi sen saman muotin ympärillä kokoajan?

Jep... ja sillä syntyy "tosi uniikkeja" laitteita. Siltikää ku kaikki ei pidä samanmoisista ni myös monenlaisten rakennelmien lisäks niist joutuu tunnustaan monenlaiset mielipiteetkin...

edit, häiritsevimpien typojen oikaisu.
Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata.

Miihkali

Hieno siitä tulee!!

Laita vain kuvia ja juttua tulemaan. 

-mika-

Mike LeCoq

Meikä tykkää ainakin tähän asti tehdystä pirusti! Ei haittaa, vaikka ei ookkaan pure hippie koska just toi stuuki on tosi menevän näkönen.

Mauni

Runko tuli maalauksesta.. täydet pisteet khcoatingille! hankala saada tuosta hyvää kuvaa

pulverimaalauksellakin voi tehdä vähän muutakin kuin perusvärit

Super sparkle kupari sävy vedetty mustan päälle ja lopuksi kiiltävä lakka

Rautahauli

Kuullut huhua ettei se lakka kestäisi gasoo. Tiedän tappauksen kun vuotava tankki oli pehmentänyt pulverimaalatun/-lakatun tankin pintaa. Tiiä sitten onko niissä lakoissakin vielä eroja vai oliko joku muu syy mutta pinta pehmeni.
FXEF-81

Hemuli

Kuinkas paljon tuollaista runkoa joutuu yleensä bensassa liottelemaan? Kyllähän melkeen mikä tahansa aine pehmenee gasoliinin vaikutuksesta - ainakin jos ei ehdi heti pyyhkäisemään pois.
Sportsters rule - blowing away big twins since 1957

erakko

Mulla on ollu tankit pulverilla maalattuna ja lakattuna,ei mitään ongelmia sen suhteen et bensa olis pehmentäny tms.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Rautahauli

^ Mainitsemassani tapauksessa oli vuoto ja "altistus" pitempi.

^^Hemulilta tulee aina niin kivaa palautetta. Kyllä mun mielestä rungonkin pinta saa liuottimia kestää.
FXEF-81

erakko

^ normi jauhemaalit & -lakat on epoksi tai polyesterituotteita eli tietenki ne pehmenee jos tarpeeksi pitkään bensan kanssa kosketuksessa.
Sinä olet ruma,minä olen lihava.
Minä voin laihduttaa.

Rautahauli

Lainaus käyttäjältä: erakko - 06 tammikuu 12, 21:20:00
^ normi jauhemaalit & -lakat on epoksi tai polyesterituotteita eli tietenki ne pehmenee jos tarpeeksi pitkään bensan kanssa kosketuksessa.

Ok, ei ole mulle tuttu ala. Jotain pientä vaan maalauttanut vuosien varrella.

Kysyin maalarilta syksyllä että onko niillä vielä myrkkyjä millä saa alumiinista pulverimaalin pois. (joskus niillä oli) Sanoi että oli niin stydiä tavaraa että ne on luopunut siitä. Niillä on vielä joku allas missä saa raudasta pulverit veks mutta alumiinia ei siihen voi laittaa.

Voishan niille kertoo että kokkeilkaa gasoo. ;D
FXEF-81

Rezi

Näyttää tosi hyvältä rungon pinnoitus. Ootko jo kasannut palikoita runkoon? Kansa vaatii kokovartalokuvia!

Mauni

laittelen kokovartalo potrettia kun saan koneen ja laatikon soodapuhalluksesta .

Rautahauli

On sulla erikoinen huumorintaju mutta ymmärsin pointin. Ehkä.
FXEF-81